.. udahni svoju ljubav, ako imaš ljubavi...

…Sve što meni nisi dao
sve ti ostavljam
malo kiše kad miriše
ispod prozora
Malo zemlje na tvom dlanu
sve ti poklanjam
one naše stare pjesme
koje nitko ne pjeva
Riječi koje nismo rekli
jedno drugome
nek te prate ko svjedoci
nijeme istine
Moja pisma nek ti budu
tajna s tavana
nek ti ljubav bude pjesma
kad ne mogu biti ja
Ispod nokta kad se skupi
ono malo prašine
ti od nje načini ženu
kao Bog od pustinje
Pa udahni svoju ljubav
ako imaš ljubavi
ako nemaš ti nazovi
ja ću svoju donijeti
Sve što si od mene krao
sve ti ostavljam
nikad nikom neću reci
sto mi pripada
Nek te prati sretna zvijezda
gdje god odlaziš
nek ti bude s blagoslovom
sve sto poželiš…


SRETAN ROĐENDAN «ZAKAJ NE»!! – nesam pozabila kak su jedni jedni mislili…sretan

sretana, s malim zakašnjenjem Sretan rođendan i Silvani!sretan

eh… bok človeki… kak ste? heh.. već od početka se gubim…. ja sam ono ne baš najbolje…. nisam prešla prijemne ali bit će bolje.. na drugome roku.. ili pa budu starčeki platili 6000 kn ili 8000 kn ovisno o faxu.. izvanredni…. jer kaj budu z menom.. heh… nebum ja doma jednu godinu, nema smisla, jer ja bi doma bnorela…. eh.. kaj da velim…. nowoga nema baš nikaj preveč… heh.. mislim ima, al zakaj da tu napišem, kad budu onda 2-3 ženske pak o tome gluposti blebetale…. bole da to ostane samo v meni.. hih…. još uvijek se pitam, mislim da se bum i pitala do kraja života «što to ima u ljudima tužno da ulaze u tuđe živote».. v zadnje vrijeme se pojedini ljudi malo preveć moće z menom i mojim životom…. prije pogledneju moje probleme nego svoje… kak je to jadno.. hehe… al nek im bu….. njihov problem….. očito da moraš biti jako trešjeni v glavu kad moreš takvo kaj delati…. heh…. po jadni strani sam tak tužna, žalosna kaj je to tak, a po drugi strani s mislim s kim se budu ve bavili kad ja didem na fax….. hheh…. al ne brinite bum vam ja redovito slala se kaj se događa…. kad da velim, taj neupad na fax me malo razočarav.. al kaj bum ve…. heh… pitanja su bila malo štrcnuta.. ma daj, užasna, opća kultura blesava.. jooj…. al dok sam došla tam sam skoro pocrkala od smeha, to dvorište VUŠ-a nije zgledalo ko dvorište faxa.. heh.. koja rečenica… pa tam je bilo ľ moje ekonomske….. od Gabike, Josipe, Marice, Vlatke, Dijane, Diega, Perija …. do Filipa i Nikole…. heh…. super.. ali da smo si još upali.. bilo bi još bole…. ja sam toga prijemnoga napisala za 25 minut, i dišla sam van…. a onda SCHOOOOOCK.. no dobro nebumu od tome.. nesmemo.. hihi.. kaj ne smemo, ali nebi bilo fer…. ma bilo bi… al.. dok sretnem jednoga dečka mu velim psssstttsretan…. jer smo janput nekoga tračali pa zato psssst.. al ovaj put nisam srela toga lika….. a baš je super frend.. hihi… još kaj? je, je.. inache je marica vozila, pa joj je bila malo muka dok sam si ja z njom sela v auto.. ali Marica došla sam živa doma, mislim nisam ni v to sumnjala.. hihih….. e, i onda samo išli v ETŠ po DVD-e od maturalnih dana.. i dojdemo tam, i ova nas je tam splašila, tam he kričala… fletno smo se pobrale van.. hih….. i dišle po oni jednosmjerni vulici kaj ide prema gradu.. i onda tam.. hehehe….. marica postane, jer je bila velka gužva i nese je mogla ukopčati v promet.. heh… nekvi lik- tj. znate ono prometno smetalo- prometni balavec, heh,kaj regulira prometa, je te, baš te.. zeme si kapu dole z glave, i onak zamahne crvenom kosom……. je**** pa to je Pukly.. i onda smo ga tak zajebavale.. heh…. haha…. mislim ono.. ne… heh… i spile si kavicu v arcusu, bile tam Dijana, Kika, Zrina, Tonča, Vlatka, i Andrea… jooj.. di su ti naši dani… heh…. legende moje…. i onda smo išli k Teti MaJi na plac….. teta svaka čast, kakve vam ona ima ideje…. super…. i pomalem se marica i aj spakovale doma… eh.. kaj da pričam.. marica vam drugu leto ide vozit za mcclaren u F1…. vikend je biv onak… ok… nisam bila nigdi.. jer stvarno nemam već volju, hodati nikam, osjjećam se staro.. v petak sam bila malo v Lordu, mislim dalko mi je z Sivlanom i Donnom… tam sam srdila Zokija… mislim da ja njega ne srdim.. je lik si je složiv facebooka.. al se ne snalazi v ničemu.. hehe….. v petak mi veli da ima dva dni…. heh… pisala sam ja poruku, i onda on misli da ja njega slikam.. heh.. ve smo sosedi, a to kaj sam ja bila prije zacopana v njega…. eh.. to bolje kaj se pozabi…. v subotu bila Roberta doma wau… nije išla na rođendan Silvani, ali joj je poklona dala v petak…. zakaj nije išla? zato jer su to bili pak dani v tjednu kad mi je ne volja nikaj delati niti ikam iti…. heh… ov vikend bili turniri v Domašincu… al sam tam ja ne bila.. heh.. nese mi dalo i gotovo…. jučer došle si po DVD Silvana i Donna kaj budu gledale moje maturantske dan, ma nikak je ne nasnimano… daj.. daj… a i kratko traje.. samo ona glupa podjela.. ma kaj bum s tim….. zalizane pizure.. heh… ne bitno…. a v pa sam se pak raspričala.. heh…. ve me ga pak nebu jedno vrijeme….. 27.07. i 02.08. radim…. na grabi…. heh…. roflfešta, živa muzika i takve stvari…pjeva wau.. ajd.. odoh…. pozzdrav Donni, i Silvani-ženske nebute me se rešile sam tak heh, Dijani, Dadi, Kikici, Zrinki, Miscki…. hihisretan

samo mojemu «zakaj ne»
Jednog dana pita ljubav prijateljstvo: "Zašto ti postojiš kada postojim ja?" A prijateljstvo odgovori: "Da ostavljam osmijeh tamo gdje ti ostaviš tugu." SRETAN ROĐENDAN….. pusike…. kisskiss

16.07.2008. u 09:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

kak kome zanimljivo...

zujoovo pišem, samo zbog sebe... i nikoga drugoga... jer ima dana kada neznam što ću sa sobom:) => a sličice budu janput gore... dok me jane jane osobe navče to nametati... zujo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

čitanje


http://tiosovke4ever.blog.hr/
http://svasta000.blog.hr/
http://cicanjkaa.blog.hr/
http://aplaceformyhead.blog.hr/