kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Stavi neki banner na svoj blog:











mail:banneri@net.hr

Pravila:
1.Radim bannere za sve
i to besplatno iz čiste zabave.
2.Ako želite naručit banner
pošaljite mi mail ili mi
ostavite komentar
o tome kako hoćete da izgleda.
3.Možete mi i poslat sliku
na mail,ali ne preveliku.
4.Ako mi pošaljete mail
MORATE mi poslat link od svog bloga.
5.Bilo bi poželjno da stavite
moj banner ili bar link.
6.Nemojte mi više ostavljar komentare
kako to radiš ili slično.Sama sam naučila,
pokušajte i vi.
7.Ako želite tekstbox ispod bannera
onda mi morate dat mail.

Podržite moj blog

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



Ulogirajte se u svoj blog:








srijeda, 30.08.2006.

Najnovije:

Vidim da skoro nitko ne zna kako da se stavi banner.Lako je.Označite ovaj tekst u boxu ispod bannera i pritisnite ctrl+c.Onda označite mjesto gdje ćete stavit banner i pritisnite ctrl+v(to vam je kao copy-paste).


Banner za Paulu:








Banner za Luciju:








Banner za Girl vicious:








Banner za Tinu:








Banner za Blesaču:








Banner za Matildu:








Banner za Niniane:








Banner za hepi chajld:








Banner za Numb 667:








Banner za SOPNICA METROPOLA:








Banner za Doru i Indy:








Banner za Malu naranchu:







| komentari (69) | print | # |

<< Arhiva >>