Parental Advisory: Explict Content

28.05.2010., petak

Za sve one koji su me citali nekad...

Mozete me naci na novoj adresi...

http://lordswarovski.blogspot.com/

A i na Facebooku-u: http://www.facebook.com/Swarovskimania

Citamo se... :)
- 21:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Before you read...

LS states that his posts are only about the fictional characters portrayed in this blog. Any similarities with real events and/or persons, living or dead, are purely coincidental.


Discover Juno Reactor!

Linkovi

Ljubav

Ja sam ideal, ti si praznina.
Ti si ideal, ja sam praznina.
Shto te vishe zelim, vishe se plasim za sebe.
Ceo svet je mali za mene,
a ti,
ti si bunar mojih skrivenih zelja,
ti si kosmos koji se vrti oko mene i u meni.

U medjuzvezdanom prostoru obuzima me jeza,
ali u tvom zagrljaju sam bezbedan, dok ceo univerzum
plese samnom. Bez greshke.

Ja te volim.
Ja se volim.
Ti me volis.
Ti se volis.

Chak i 13 slova nasih imena i prezimena
pretstavljaju savresen sklop.
A zvezde su nas spojile sa velike udaljenosti, a ja se opet
osecam prokleto sam, jer tebe nema pored mene.

Da me utesis i da mi kazes da sam tvoj bog.
Da te utesim i da ti kazem da si moja boginja.

U mojoj glavi je crna rupa kada te nema.
Plasim se svetlosti tudjih lica i zlobe koja ona kriju.

Tebe, tebe i samo tebe zelim. Moj idealu, moj snu, moja nocna moro.

Zbog tebe sam slep i zbog tebe znam, dokle god si tu ja nisam sam.
Ne zelim tvoje telo to bi bilo previse nisko od mene. Ono je izlisno,
ja ne zelim njega ja zelim tebe. Da udjem u tvoj um. Da poljubim tvoju dusu.

Jer onda nikad necu umreti, niti cu imati priliku ponovo se roditi.
Vreme ce stati, svemir nestati, onog trenutka kada vidim tvoje oci.

Svet ce postati savrsen i sve ce prestati da postoji.
Uvek ces biti u meni, uvek cu biti u tebi. Moja savrsena druga polovino.
Extazo mojih misli. Moja majko, moja cerko, moja svetice, moja kurvo.

Zahvalan sam bogu na tebi. Zahvalan sam bogu na sebi.

Jer da nema mene, ne bi bilo ni tebe.
Jer da nema tebe ne bi bilo ni mene.

Ja te vodim kroz mrak zivota tamnog.
Ti me vodis kroz slepu svetlost zvezda.

Ja sam deo tebe, ti si deo mene.
Vise se ne volimo, jer smo jedno. Ne zelimo kraj.
Ti i ja jedini. JEDINI...


Pisano jednoj M. 24.03.2004. u 3 ujutru

Diorama - Advance

life-exhaling sleep petrified in marblelized composure
as I drown in her calm breathing
I start to live beyond her notions
faking balance - obvious easy

bright-inspiring dark
that is never to be brightened
sphinx-like stupid I surrender
poets comment poets never change
paralyzed with sadness here I am

carry me - anywhere and she´ll be waiting
let me be - resting by her patiently and
maybe she - will shatter all the truth inside my
agony - a promised word to save the silence

life-inhaling sleep
and above me heavens full of roses
full of orchids glittering in the moonlight
dream-absorbing stars reflect in her eyes
leave me very restless

carry me - anywhere and she´ll be waiting
let me be - resting by her patiently and
maybe she - will shatter all the truth inside my
agony - a promised word to save the silence

life-recovering sleep
revelling in self-contained illusions
illusive flowers obey the dawn
is it my way ramifying before me
paralyzed with sadness here I am

carry me - anywhere and she´ll be waiting
let me be - resting by her patiently and
maybe she - will shatter all the truth inside my
agony - a promised word to save the silence


Posveceno jednoj Jeleni...



frontpage hit counter

asp hit counter