život je igra...ne igraj po pravilima...krši ih...samo tako pobjeđuješ...

21.01.2007., nedjelja

she is back...and goes to the end :D

trebalo mi je ono jučer...kak sam se ja opustila i izludirala i napunila baterije i našla nekaj kaj sam izgubila...jako volela još od mladosti...i zbog nekolicine gluposti izgubila...
sad je kasno da se vratim...barem prvotnom obliku... pa biram alternativu...ali jednako dobru...

Image Hosted by ImageShack.us

vremena se mijenjaju...a s njima i ja...
za mene počinje neko novo razdoblje...trebam ustrajati u njemu...htjela ja to ili ne...
kroz život lakše idemo ako gledamo prema naprijed, nikada se ne osvrćući unatrag...

"...voljeti znači izlagati se opasnosti da ti ljubav ne bude uzvraćena...
...nadati se znači izlagati se razočaranju...
...ali na to se čovjek mora odvažiti jer je najopasnije u životu ne izložiti se ničemu...
osoba koja ništa ne stvalja na kocku...
...ne postiže ništa
...ne vidi ništa
...ničeg nema i sama je ništa
...ona ne uči
...ne osjeća
...ne mijenja se
...ne raste
...ne voli
...i ne živi..."


nisam ta osoba...ne ja yes

idemo dalje...



- 13:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Design by: Dimenzijadizajn

. . . . .


jedan mali majmunčić da se zna kolko je sati :)

moj icq : 383-207-415 (sad je marina konačno zadovoljna :))
moj prostor : www.myspace.com/lana2712

tko sam ja???
odazivam se na ime Lana...
a zovu me još i šarke...
u 18 sam godini postojanja...
roda me donesla 27.12. u bolnici jedne druge države...
trenutno živim u čakovcu...dolazim zagrebe tebi, tebi na obale save
prek tjedna 7h provodim u jednoj gimanziji...u trećoj klupi srednje desetine sa lijeve strane pokraj marine koju trenutno zovem kljunko
obožavam kemiju i mućkanje i svemu tome slično...
kad nisam u školi sam : na kavi, pred televiozrom, na netu, na telefonu, kod marine...ili spavam...
ne bi nikad mjenjala svoje društvo pozzzwave u kojem se svi zovemo na M ili L...
volim putovati...i slikati sve i svašta...i svakoga...
planova za budućnost imam puno...al za sve imamo vremena...hehe...
pozzzzz wave
aha i blog se zove bambi jer sam ja lana jer sam bila slična bambiju dok sam se rodila...whatever...hehe bang

Image Hosted by ImageShack.us

Free Hit Counter
Free Hit Counter

:D

Blog.hr
ljudi koje poznam...
marina
studentice
cure iz 3.raz
bashek
anja
prošev
kika
ena
ela
sarica
lely
tina & ivana
shine
ema


i oni koje znam samo preko bloga
stereokemija
penellope
wildspiritlady
mywonderland


Image Hosted by ImageShack.us


prva ljubav kiss

Tad još nisam ništa znao
i još nisam verovao,
da na svetu tuge ima.
Jedino mi važno bilo
da postanem levo krilo
il' centarfor školskog tima.

Tad sam iznenada sreo
najtoplijeg leta deo,
to su njene oči bile.
Imala je kose plave
i u njima na vrh glave
belu mašnicu od svile.

Prva je ljubav došla tiho, nezvana, sama,
za sva vremena skrila se tu negde, duboko u nama.


Kad je prošlo djačko vreme,
padeži i teoreme
i stripovi ispod klupe,
nije više bila klinka,
počela je da se šminka
i da želi stvari skupe.
Tako mi je svakog dana
bivala sve više strana,
slutio sam šta nas čeka.
Pa sam prestao da brinem
kako da joj zvezde skinem,
postala mi je daleka.

Prva je ljubav došla tiho, nezvana sama,
za sva vremena skrila se tu negde, duboko u nama.

Danas je na sedmom nebu,
kažu mi da čeka bebu.
Našla je sigurnost, sreću, dom...
Ima muža inžinjera
pred kojim je karijera
i mesto u društvu visokom.

Ja još kradem dane bogu.
Ja još umem, ja još mogu
da sam sebi stvorim neki mir.
Još sam sretan što postojim,
pišem pesme, zvezde brojim.
Još sam onaj isti vetropir.

Prva je ljubav došla tiho, nezvana sama,
za sva vremena skrila se tu negde, duboko u nama.


svirajte mi Jesen stiže...

Toga jutra sam stigao putničkom klasom,
pa kući sa stanice časom,
kroz bašte i prečice znane.
A u vojsci sam stekao druga do groba
i hroničnu upalu zgloba
- suvenir na stražarske dane.
Ušao sam na prstima,
mati beše već budna i brzo se prekrstila.
Reče: "Prošlo je k'o za čas,
baš si stigao dobro jer svatovi su tu do nas
pa će ti svirati a ti ćeš birati".

Svadba beše k'o svadba, i šta da se priča,
parada pijanstva i kiča
i poznata cura u belom.
Već po redu poželeh im zdravlja i sreće,
iz ruku mi otela cveće
i sakrila pogled pod velom.

Tad me spaziše cigani,
kum je tražio pesmu, al' ja sam stig'o, briga njih!
Širok osmeh i zlatan zub:
"Znam da nije ti lako, al' danas nemoj biti grub
nego zapovedi šta ćemo svirati!"

Svirajte mi "Jesen stiže dunjo moja", jesen rana,
nek zazvone tambure u transu.
Znam da nije pesma ova za veselje i svatovac,
al' ja moram čuti tu romansu!
Svirajte mi "Jesen stiže dunjo moja", al' polako,
da mi ne bi koja reč promakla.
Sklon'te čaše i bokale, razbio bih svet od šale,
da je samo slučajno od stakla, dunjo moEja...

Retko odlazim kući a pišem još ređe,
i slike su bleđe i bleđe,
pa lepe potiskuju ružne.
Al' nekad poručim piće i tako to krene,
pa stignem u svatove njene,
sve prave su ljubavi tužne.
Nikom ne pričam o tome.
Brzo dođe taj talas i znam da ću da potonem.
Spas mi donose cigani,
oni imaju srce, za svakog od nas, briga njih,
oni me pitaju šta da sviraju...

Svirajte mi "Jesen stiže dunjo moja", jesen rana,
nek zazvone tambure u transu.
Znam da nije pesma ova za veselje i svatovac,
al' ja moram čuti tu romansu!
Svirajte mi "Jesen stiže dunjo moja", al' polako,
da mi ne bi koja reč promakla.
Sklon'te čaše i bokale, razbio bih svet od šale,
da je samo slučajno od stakla, dunjo moja...


pjesme koje bude sjećanja na ljeto...more...šibenik smijeh

Krivo je more cerek

Ti, ti si ga upoznala jedne ljetne večeri
On, on te poljubio dok more se pjenilo
I ti si se zaljubila mada nisi htjela to
Krivo je more ...
Znaj, ljeto je varljivo
A srce ti zavodljivo
Kući kad si doąla ti
Znala si da si u zabludi
A to veče uz mora šum
Od sreće sva si blistala
Krivo je more ...


Da te mogu pismom zvati wink

Ti za me si bila ka rosa na cvicu
sa usana pila i ljubav i sricu
a ja bi tija pismom ti prici
jos ljubavi ima ka ulja u svici
Da te mogu pismom zvati
ja bi piva zivot cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja
Ne vracas se vise u pisme i rici
i nema te sa mnom u nijednoj prici
a ja bi tija pismom ti prici
jos ljubavi ima ka ulja u svici


Sve ću preživit

Kao da se vrime zaplelo u švere
Ni lita ni zime ne dotiču mene
Sta je svit
Otkad znan da više tvoj
Ne mogu bit
Jer neman postole
Da u njima krenem
Kroz tvoje snove
Da te usnama prenem
Da ti dam
Sve dare duše svoje
Sve najbolje što znan
Sve najbolje ...
I sve ću priživit
I na sve san friži spreman
A moran se mirit
Što te neman


Cesarica

Zlatni konci litnje zore
dosli su u njene dvore
da bi moju jubav budili
Svitlo nek joj ljubi lice
lipo ka u cesarice
kad je ja ne mogu jubiti
Zlatna mriza njenog tila
dusu mi je uvatila
da je baci nazad u more
Svake noci prije zore
dolazin u njene dvore
bile dvore moje pokore
Cilega zivota ja san tija samo nju
da do njenog srca nadjem put
cilega zivota moje tilo je bez nje
ka cvice bez vode
Zlatna mriza njenog tila...
Cilega zivota ja san tija samo nju...


Kad mi dodjes ti

Pada noc puna strepnje nema Te tu kraj mene,
a trebam Te kao pjesnik- svoju bol.
Na srcu mi studen, zima, na usnama Tvoje ime
i samo cekam dan da dodjes mi!
A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi
sva patnja i bol zivota mog ce proc.
U nocima bez sna ja Tebe dozivam
da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.
Moj dan nema kraja, a nocu Tebe sanjam
I samo cekam dan da dodjes mi.
A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi
sva patnja i bol zivota mog ce proc.
U nocima bez sna ja Tebe dozivam
da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.
A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi
sva patnja i bol zivota mog ce proc.
U nocima bez sna ja Tebe dozivam
da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti.


Nakon svih ovih godina

Tebi je lako jer ti imas mene
a sta sam zato dobio
Na kraju ces me ostaviti
e to bi i blesav vidio
Poneka ljubav mozda i vrijedi bola
moja i tvoja vise ne
Jer ti si samo trag u pjesku
gorka brazda koja nestane
Danas otvaram oci nakon svih ovih godina
Niti ja voljeh tebe nit' si ti mene voljela
Samo stara navika je ostala


MOJA JE PJESMA LAGANA

tužna je naša ulica
odkada nisi tu
jer tužnu pjesmu pjevaju
oni što ostaju
iste smo snove sanjali
istom se nadali
drugi su igru vodili
i snove ukrali


nije mi jasno što si otišla
znam da si morala
jedino boli, malena
što se nisi javila
ni bih ti rekao ostani
ne bih ni probao
ni bih ti rekao volim te
samo čuvaj se

moja je pjesma lagana, polagana
i tiho se ispija
sasvim lagana
i bez pitanja
što si otišla

kad kreneš sruši mostove
izbriši tragove
meni pjesma ostaje
da me smiruje
iste smo snove sanjali
istom se nadali
ja nisam smogao hrabrosti
da se odlučim




BUBE U GLAVI nut

Dođe da kažem nikog ne volim
da me puste da se malo odmorim
cijeli dan sa svima bih se svađala
nema stvari kojom ne bih gađala

A imam momka koji često putuje
malo se napije pa luduje
ima da me nije zvao cijeli dan
vise mu se ne sviđam

Hajde malo mrdni guzu

Bube su u glavi to su godine
bube su u glavi stotine
bube su u glavi proći će i to
jer nije ništa opasno

Danas je u školi bila panika
oproštajno pismo već sam pisala
pojela sam zato 12 kremšnita
bože - cijeli dan sam bila bolesna

A imam momka koji često putuje
malo se napije pa luduje
ima da me nije zvao cijeli dan
vise mu se ne sviđam


SJEĆAM SE PRVOG POLJUPCA kiss

Sjećam se prvog poljupca
Samo on je bio sladak
Sjećam se prvog dodira
Samo tada sam drhtao
A onda su nestala osjećanja
Ne osjećam ništa, samo se sjećam

Imao sam stotinu djevojaka
I one su imale mene
Dao sam im moju ljubav
I zato je više nemam
To je dobro, više nema problema
Ne osjećam ništa, samo se sjećam

Vjeruj, nema života od sjećanja
Dao bih milijardu dinara
Za jedan sekund prvog poljupca



PJEVAJMO DO ZORE party

Vi prekrasni ljudi
S vama mogu cijelu noć
Biti budan i sanjati na nogama
Sanjati na nogama

Vi prekrasni ljudi
Vi ste sve što imam ja
Ne znam gdje je moja draga
Noćas spavala

Pjevajmo do zore

Evo dolazi zora na zlatnim stopama
Ti kucaš na moja vrata ja ti otvaram

Uzalud saginješ glavu
Sve ti vidim u očima
Znam da ti više nisi dijete
Već žena koja tajnu zna

Noćas sam najljepši na svijetu
Divno je plesati u zboru
U gomili veselih drugara
I čekati zoru, čekati zoru


Jednom Kad Noć

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju.
Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo.
Kad tuga jednom na vrata dođe,
a samoća zaboli, hoćeš li moći ime moje
sa usana svojih skloniti.
Bili smo jednom najbolji
o nama su priče su pričali
i sad kad se sjetiš, htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile, bure i vjetrovi



little song from ABBA

I don't want to talk
About things we gone through
Dough it turning me
Now it's history…
I played all my cards
And thats all you done through
Nothing more to say
No more ace to play

I was in your arms
Thinking I belong there
I figded it make sence
Building me a fenece
Building me a home
Thinking I'll be strong there
But I was a fool
Playing by the rules
The Gods make wrong with dice
There's minds as cold as ice
And someone way down here
Loses someone dear

But tell me does she kiss
Like I used to kiss you
Does it feel the same
When she calls your name
Somewhere deep inside
You must know I miss you
But what I can to say
Rules must be obeyed

The game is just a game
A lover is a friend
A big thing or a small
The winner takes it all

I don't want to talk
If it makes you feel sad
And I understand
you come to shake my hand
I apologize
If it makes you feel bad
Seeing me so tence
No selfconcidence







Pusti nek traje (za mojeg "konjića")

pusti nek traje
sve dok traje, dobro je
ne obećavaj ništa
ja te ne tražim ništa
lijepo je i to je sve
ma pusti nek traje
još je daleko svitanje
nisam ni prva, ni zadnja
možda tek nešto draža
ne pretvaraj se
ja samo jedna u nizu
ne znaš im ni broj
draga sam samo dok sam ti blizu
sada sam tvoja
samo tvoja
a sutra
sutra je novi dan
čitav život do sutra
cijeli roman do jutra
pusti sad to
jednom netko će doći
doći da ostane
možda baš ja
tko to sada zna
ima još vremena





Sve je lako kad si mlad

Sve ja lako kad si mlad
Svako djelo dobro stoji
Ma svaka rana manje boli
o da, o da, o da,
sve je lako kad si mlad
lakše okrećeš leđa sreći
i baš te briga s kim ćeš leći
jer krv i suze mogu teći
sve je baš lako
krv i suze mogu teći
sve je baš lako
krv i suze mogu teći
sve je baš lako
krv i suze mogu teći
sve je baš lako
krv i suze mogu teći
o da o da o da
o da o da o da
o da o da o da
o da o da o da
sve je lako kad si mlad
svako djelo dobro stoji
ma svaka rana manje boli
o da o da o da o da
sve je lako kad si mlad
lakše okrećeš leđa sreći
i baš te briga s kim ćeš leći
jer krv i suze mogu teći….





Dok ste pored mene (za marinu i pipeta)

nije mi važno
što je važno
meni je važno
što je meni važno
i nije mi stalo
baš ni malo
za većinu tog
što je drugima stalo
i baš me briga
ako gradom lutam
praznih džepova
nosim torbu punu
osmijeha
nije da ne želim
što ne želim
a nije da ne žalim
to što želim
i nije mi bitno
kad je bitno
meni je bitno
kad je meni bitno

dok ste pored mene
zaboravljam probleme
i dok ste pored mene
ja ne znam što je strah
ma dok ste pored mene
znam da mogu mirno sanjati
dok ste pored mene…


godine idu
malo po malo
bilo bi nam super
kad bi vrijeme stalo





Mijenjam se (uz post od 14.02.)

spremam police
praznim ladice
bacam stare stvari
u ove cipele
nitko ne može
vrijeme dojam kvari
u mojoj glavi se svađa
gomila ljudi
nadam se da se ne čuje
a dijete u meni
još uvijek se čudi
kamo sve to putuje

mijenjam se
mijenjam se
mijenjam se
nije da me boli ali
mijenjam se
mijenjam se
i nije mi po volji

stranice dnevnika, samo sjećanja
a neda se udebljala
u njene cipele
nitko ne može
toliko je razloga
iz ogledala me gleda
netko drugi
ne, to nisam ja!
još sam ona
ista klinka
koju si upoznao


Image Hosted by ImageShack.us



prokleta nedjelja

nedelja, prokleta nedjelja
nigdje nikoga, samo pustinja
u našim snovima
još samo sjećanja
čekamo, mi samo čekamo
balerina, zar si zaspala?
zar stvarno ne vidiš
na kako tankom ledu plešemo?
dolazi duga,duga noć
al i ona mora proć
i kada kiše padaju
tvoje mi usne trebaju
da me smire svojim nježnim dodirom
šutimo, mi samo šutimo
kao da se više ne volimo
a nije istina
ja znam da nije istina
jer ljubav nije nestala
samo se sakrila
otvori oči, pogledaj
što je iza oblaka



Image Hosted by ImageShack.us


Lana

Lana je vozila sanjke
a ja sam pravio snješka
dugo sam plaćao danke
zbog jednog Laninog smiješka.
Bili smo klinci i bilo je hladno
i snijeg je padao krupan
te sam se zime zatreskao jako
ko pravi pubertetski tupan.
Lana je voljela cvijeće
a ja sam volio Lanu
korak od tuge do sreće
u jednim jedinom danu.
Prošlo je proljeće, ljeto i jesen
ko nježni ljubavni sonet
ja sam još bio uglavnom zanesen
ko leptir vihorom ponjet.
Lana je pratila modu,
a ja sam pratio Lanu
ljubavi dođu i prođu
al Lana je uvijek u planu.
Ima detalja za koje ne znam
dal mogu u pjemu da stanu
jer Lana je imala muža
a ja sam imao Lanu.




Molitva

Ko da nemam snage da nastavim
Kao da je pjesmi kraj
Lagano se topim i nestajem
Moje pjesme više nisu ljubavne
Gubim vjeru
A ona mi je sve.

A onda svane novi dan
I ja se zaljubim
U ovo nebo iznad nas
I sunce što se smiješi
Ko kad majka oprašta
Djeci što su bila nestašna.

A kaži kao dalje kad
Kad se nebo zamrači
Kad se spuste oblaci
Kad se sunce ne vidi

A kaži kako dalje kad
Ljubav nestane
Kad se riječi istroše
Kad se natrag ne može!

Mama!
Zar si lagala
Kad si govorila
Da dobro uvijek pobjeđuje
I kad ne znaš kojim putaem
Treba putem ljubavi
I da smo ispred boga isti svi?

Tako malo vremena nam ostaje
Kad stisnu godine
Bez ljubavi sve prestaje…