BalKanIda

srijeda, 22.09.2004.

(+17) SJECAM SE...

(+17) posto sam dobrim dijelom upoznao grupljane te lurkere
zakljucijo sam da 60% istih jos ne zna sta je to aparat za
brijanje, jer isti i ne koriste jer su previse mladi. Po nekim
anketama mnogi misle da se aparat za brijanje koristi samo
na svinjokoljama za izbrijavanje svinjskih usiju i papaka te
repa. Pa sam ja od sad odlucijo pisat samo lagane skolske
sastave iz kojih sam izbacijo svaku psovku te ih prilagodijo
mladjem narastaju sa grupe.



S J E C A M S E



LjUBLJANA, 03. svibnja 1980.g. (klinicki centar)-10 h ujutro

dnevni izvjestaj o zdravstvenom stanju druga Titoa:

zdravstveno stanje druga Titoa je optimisticno, ali nepromjenjeno.
uslijed prestanka rada jednog bubrega, a zatim i drugog doslo je do
laganog zastoja srca, koje se odrazilo na prestanak rada jetre, a to
je sve uzrokovalo blagi mozdani udar. unatoc svemu drug Tito i dalje
uspjesno dise na umjetna pluca. stanje se sada stabiliziralo i lijecnicki
konzilij je uvjeren da ce se drug Tito ubrzo oporavit i da ce izaci iz
klinickog centra u Ljubljani cak i prije svog rodjendana koji pada igrom
slucaja na "Dan mladosti". 25. 05.


VINKOVCI, 03. svibnja 1980.g. (opca srednja)-10 h ujutro

Taman sam vec duboko bijo u prvom opce srednje pa me uvatijo
zakasnjeli pubertet te sam poceo drkat na svoje zadovoljstvo vec
nekoliko dana.
Odma sam se htijo pohvalit, pa sam Sracka koji je sjedijo sa mnom
u klupi tiho pito za vrijeme nastave:

-"Ej Srale, jel drkas?"
-"Drkam Pajo jos od sestog osnovne, a ti?"
-"UUuuuu...a ja od petog osnovne! Sta te Srale uvatijo zakasnjeli pubertet,
pa si tako kasno poco drkat?"
-"A na kog drkas Pajo?"
-"Na profesoricu hrvatskosrbskog jezika i knjizevnosti!"
-"Na tu babu? Pa ona ima vec 41 god.
-"A na kog ti drkas, Srale?"
-"Pogledaj ovu Lucu sto sjedi ispred mene! E na nju! I to pod nastavom!
Joooj sta bi joj Pajooooo radijo!!!"
-"Dis na nju pa ona je neiskusna! Jedan iz treceg opce mi prico da ju je
trebo
karat, a ona se samo skinila i legla, zamisli, sa spustenim nogama!
Ovom se to oma zgadilo, pa joj je reko samo:"Daj obuci se!"-zapalijo
cigaru
pa oso. Ova ostala plakat.
-"Seres Pajo! Pa ne mogu vjerovat koja krava. Pajo jesi ti karo koju
iskusnu?"
-"Nisam, jebga!"
-"A jesi karo koju neiskusnu pa steko iskustvo?"
-"Nisam!"
-"Pa jesi uopce karo?"
-"Mislim da jesam."
-"Daj odgovori sa da ili ne."
-"Ajd dobro nisam, kad si tako navalijo, jebogaperun!"
-"Pa kako onda znas kako treba karat Pajo?"
-"Znam Srale, imam sve brojeve starih Cikova(ČIK-ova)."
-"A sta je to Cik(Čik)?"
-"Ma nesta bolje od Starta!"
-"I kazes Pajo bolje od Starta?Jesi Pajo vid...."

Tu nas prekine glas profesora Mose:"Ej vas dva jel vi pratite nastavu
il cu vas bacit kroz prozor.Nemoj da ja dodjem tamo Pajo tebi i tom
do tebe!"

__________________________________________________________
(Vule Jr: A sta ti je to Start Pajo. Ne kontam, jebogaperun.
Pajo Paksu: Daj ne upadaj u pricu druze Vule, Start ti je
u sredini imo par stranica sa golim picama koji smo mi
kupovali
te na iste te stranice, koje su se nalazile u sredini
casopisa drkali.
Vule Jr: Znaci drkali ste na srednje stranice di su bile slike
golih
pica? E sad mi je jasnije, malo perverzno, al dobro.
Mos nastavit.
Pajo Paksu: Hvala druze Vule.)
___________________________________________________________


-p r o f e s o r M O S E

-profesor Mose je predavo povijest i bijo dusa od covijeka.
Bijo je male cetvrtaste gradje, celav i imo spljosten nos preko cijelog
lica. Prico nam je da je u mladosti treniro boks pa mu je od udaraca
u glavu opala kosa, a nos su mu isto sakama spljostili.

Kad god bismo pisali test on je uvijek grlijo curice iz razreda te lagano
rukom prelazijo preko njihovih cicica, a usput bi im sapco rijesenja.
Cim bi se neko od muskih okrjenijo da pogleda, on bi ljutito odgovorijo:
"Ti mali ne okreci se vec gledaj u svoj kontrolni!"

Jednog dana profesor Mose je zabrinuto reko:"Vidim ima tu djevojaka
kojima bas ne ide povijest, al eto ja sam spreman pomoc. Moze svaki
dan doc po jedna djevojka koju sam nabrojo u moj kabinet na instrukcije,
a mogu doc i one djevojke koje nisam nabrojo, ako zele nesto vise naucit.
Steta je da tako mlade djevojke imaju trojku iz povijesti, a povjest ce vam
cure dobro doc u zivotu!"

U to skoci mali Zlatko(imo nes vise od metaripo) te digne ruku.
Profesor Mose ga pogleda pa kaze:"Reci mali sta te muci?"
Na to Zlatko kaze sav ozbiljan:"Znate druze profesore i ja imam losu
ocijenu iz povijesti pa bi dolazijo kod vas u kabinet na instrukcije."

Profesor Mose se sav zacrveni u licu te ljutito kaze:
Ti!! Sta ces ti u kabinetu??!!"- pa pocne nervozno otvarat imenik:"Reci
mali kako se zoves?"
Zlatko: "Kepec Zlatko."

Odma profesor Mose otvori imenik, pa potrazi u
imeniku Kepec Zlatko pa kaze:
"Ma ajd Kepec, imas dva iz povijesti i ti bi dolazijo u kabinet?
Sta ce ti vise? Ti ces ijonako poslije opce srednje na zanat.
Ti trebas uciti o fangli...mistriji..vaservagi, a ne povijest, bogamu!"


BEOGRAD, 04. maj 1980.g.(Tanjug)

-Danas u 18 sati na sjednici dvaju predsjednistva, Predsjednistvo CK SKJ
u ime Centralnog komiteta Saveza komunista Jugoslavije, i predsjednistvo
Socijalisticke Federativne Republike Jugoslavije, usvojili su, povodom smrti
predsjednika Republike i predsjednika Saveza komunista Jugoslavije Josipa
Broza Titoa, slijedeci proglas:

RADNICKOJ KLASI,
RADNIM LJUDIMA I GRADJANIMA,
NARODIMA I NARODNOSTIMA,
SOCIJALISTICKE FEDERATIVNE
REPUBLIKE JUGOSLAVIJE


U M R O J E D R U G T I T O


Dana 04. svibnja. 1980.g. u 15.05. sati u Ljubljani prestalo je da kuca
veliko srce
Presjednika nase Socijalisticke Federativne Republike Jugoslavije i
Presjednika
Predsjednistva SFRJ, marsala Jugoslavije i Vrhovnog komadanta oruzanih snaga
Socijalisticke Federativne Republike Jugoslavije Josipa Broza Titoa.

Teski bol i duboka tuga potresa radnicku klasu, narode i narodnosti
nase zemlje,
svakog naseg covjeka, radnika, vojnika, i ratnog druga, seljaka,
intelektualca, svakog
stvaraoca, pionira i omladinca, djevojku i majku. Tito je nas najdrazi
drug....

22.09.2004. u 21:21 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek