BalKanIda

utorak, 14.09.2004.

..pljuc.. - Tommy5

Eo me nazad izbacila plima interplanetarnog smrada. Okončah svoje
levitacijsko ampostolsko putovanje i ponovno se nalazim sa Vama dragi
moji grupljani i grupljanke.

Kroz mnoga mjesta i vremena me vodila perunova strelica. Vodila kroz
Eufrat i Tigris, Zimbabve, Govno stare babe, Peruniće donje, Bosutovo
dno, Minsko polje, Cvijetne vrtove, Permanentne zdence, Tibet gornji,
Sicilijsko groblje i ostale znane i neznane krajolike. Na kraju
završih na depresivnoj visoravni među šest planinskih vrhova i tri
špicasta izvora. Bijah pozvan od peruna samog, kroz riječi nestašne
konobarice. Prisustvovah radnom sastanku svih bića s biološko
razgradivim tjelesima, nastalih širom kosmosa.

Perun nas postavi oko sebe u pravilni ikosidodekaekron. Nakon
telepatskog pozdrava sa svakim od tridesetdvoice pozvanih, gromoglasno
progovori:
"OLGINU VAM ŠKOLJKICU JEBEM, DA VAM JEBEM"
I nestade.

Nakon sedamdesetosam i kusur sati totalne oduzetosti, zatekoh se u
fotelji gledajući am. seriju Na zadatku. Još nisam došao ksebi. Ko' i
nebi.

Što reć nego
aaaaa jeboga perun
reci i ti.




Još da rečem zgodu s konobaricom, pa da idem lalat. Kako to obično i
biva subotom večer, zatekoh se s prijateljima u ugostiteljskom
objektu. Zavrtilo se par rundi, pala klopa, veselo veselo. Već sitni
sati počeli, drž-nedaj treba krenit dalje. Aj dobro, al idemo do šanka
drmnit nešt kratko. Kurac palac svi uzeli neke kurce palce uvozne, ja
reko daj domaće men. Konobarica posljužuje i pita kom ide ovo? Držeć
pritom moje piće u ruki.
'Meni!' javim se sav važan
-'Umrjećeš od ovoga.'
Tu ja promijenih izraz lica, iz blagog smajla u blago začuđujuć
pogled, i počkam da ona iskesi zube pa da se svi nasmijemo. Al kurac.

Ništa, trgo na ex.
Bio kod peruna.
Vratio se.
Jimi je bio ispred svog vremena.
Psiha je usčuvana.
Ne moja.
Ful metal kontakt.
Miksed maršal arts.

aaaaa jeboga perun
hhhhhhhhhšššššššššššaaghggg
olginu vam školjkicu jebem
kkkkrrhhhhhhhhhh

14.09.2004. u 14:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek