BalKanIda

subota, 11.09.2004.

neko ime koje sam zaboravio - Pharcyde

CENTAR ZA ONESVJESCIVANJE R. NEW ZHUMBERAK by Pharcyde
Sluzbena vlast Zumberackog gorja smatra da Joshka Lokas...ovaj Jorasa
treba klasificirati kao teroristu. sad cijela Hrvatska vidi probleme s
kojima smo mi suoceni svaki dan. sjecam se kad smo dosli na
malonogometni turnir u jedno selo bas na granici i donesli hrvatsku
zastavu, dosao nam je neki lik srati i cak je kasnije nosio zastavu
Europske Unije jer je valjda mislio da ce nama sline teci kad vidimo
da su oni u evropi ,a mi u qurcu, makar sam ja radje u qurcu nego u
zajednici sa Slovencima...mislim ja kad popizdim jurisam na vojarnu na
Sv. Geri mater im nabijem :-). no mozda je to sve stvar pogleda na
aktualnu situaciju ili cak opticka varka. ne kuzim ja tog Jorasovog
Joshka, koji mu je isusov magarac s tom slovenijom i evropom i
publicitetom na telki i ostalim medijima, ak je vec dignuo toliku
prasinu mogao je bar bacit fasadu na kucu i pricati srpski bre da ga
ceo svet razume, a ne zajebavat penzijonere na granici. ja bi sad
njegovu kucu proglasio narodnim blagom i otvorio je za posjete te
organizirao svecane skupove i to ustaske s tonsonom u cast Jorasovog
Joshka i njegove promocije hrvatske i njezinih vrijednosti. natpis
"tudi tuki mi ga turi po slovensko" bi proglasio umjetnickim dijelom
istaknutog Hrvatskog umjetnika Jorasovog Joshka kojem je
praprapraprababa dozivjela seksualni delikt u slovenskoj sumi.
takodjer bi ga imenovao zastupnikom u parlamentu gdje bi istaknuti
Joshko pisao domoljubne pjesme i zelio sto brze stici u evropu tako da
nama pokaze pravi put.
No dosta sranja; slijedi zakljucak...
Joroslave Joshkin jebem ti mater.

Izvinjavam se zbog koristenja rijeci u postu, koji je mogao biti npr.
Joroslave Joshkin pokavsam ti majku u slovensku &%$#"!"#.

11.09.2004. u 15:54 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek