BalKanIda

četvrtak, 09.09.2004.

Tile - Pajo

Vidijo sam juce tileta prije utaknice na RTL televiziji pa sam se sjetijo
sto mi je seka pricala kako je upoznala Tileta.
Doso Tile na Dilj pa pita moju seku jel direktor tu.
Seka mu kazala da je tu, al mora malo pricekat posto ima stranku.
Gleda Tile u moju seku pa je pita:"Jel vi znate ko sam ja?"
Seka(Zena u pedestim godinama) ga pogleda i zbunjeno odgovori da ne zna.
Kaze Tile:"Ja sam Tile!"
Seka ga ope pogleda pa kaze:"Eto bas mi drago."
Vidi Tile da seka ne kuzi mokre kifle i da ga ope ne pozna pa je pita:"Jel
gledate vi HTV i Nova televiziju?"
Seka ope zbunjeno odgovori:"Pa gledam, naravno."
-"Eto mogli ste me onda vidit na tim televizijama."-kaze Tile nebili seki
osvjezijo pancenje.
-"A vi ste bili na story super nova. Joj izvinite ja samo Rafu upamtila."

09.09.2004. u 16:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek