BalKanIda

srijeda, 08.09.2004.

Rodiliste - Pajo

To me bas podsjetilo kad su cigani drzali birtiju sloznu bracu pa se
neka konobarica bacila na mene, ja oma pito jednog od 11 vlasnika
birtije cigu Agima jel dobra.
On mi oma odgovorijo:"Nema da brigas Pajo, dobra je sve nas je izdrzala."
-"Svih 11?"-pitam zbunjeno.
-"Ma bilo nas 16, bili neki poslovni partneri iz Bosnu i to u komadu Pajo."
-"kakom komadu?"-tu me malo zbunijo.
-"pa na redaljku, jebemteglupava i nije plakala ko ona Sladja."

A bila prvo radila neka konobarica Sladja pa otisla u suzama nakon tri
mjeseca rada u birtiji.
Kad sam pito Agima zasto je osla on mi reko:
"Sve je bilo u redu dok sam je ja kariso, a onda je ovi moji, jebemimmater
cigansku uzeli na
redaljku. Goni je upickumater skoro nas tuzila pa sam moro dat neke novce.
Kurva, pizdajojmaterina!"

08.09.2004. u 22:21 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek