BalKanIda

petak, 03.09.2004.

Boso, Boso, sram te bilo - MIKA

Tako ce bit i sutra kod mene na bausteli, ko najlosije radi - pivo manje i dam onom ko najbolje radi :)


Eto zasto se ja pravim da imam kokuce posla pa ti nemogu doci pomoc... znao
sam! Na svim tim udarnim akcijama ja budem najtulaviji pa bi osto bez piva!

A i neznam koliko ti je to pametno..recimo teorecki nesto. Dodjem ja
raditi(ovo je samo teorecki!!) i sad sam ja udarnik cete tj. najbolji od
najboljih(i ovo je samo teorecki da ti docaram tvoj vlastiti zajeb)! I sad
ti meni das to pivo koje su uzeo od stajaznamkoga. I ja popijem to pivo! No
medjutim, kako ja bas nisam vican pivu, ja se nablesam od gore spomenutog,
te stoga mi opadne elan, radna sposobnost i motorika ruku. Padnem sa skele,
srondam se, povucem jos dvojicu majstora za sobom, oni me onda u padu-letu
izudaraju, slome mi rebra, prilikom pada ja si jos slomim neki
kurac(ruku,nogu,uho,oko...nisam mislio da si slomim pravi), i sta sad... Ja
slomljen i vise nisam najbolji od najboljih. Na moje mjesto stupa novi
najbolji od najboljih. No kako ni on nije vican alkoholu i on se napije
padne......uglavnom na njegovo mjesto dolazi sljedeci...i tako se svi
izredaju.. i sta sad! Ti imas gradiliste puno pijanih invalida! Pa jebem mu
misa Franc..... i stas sad!

Jos moze nastati problem kada majstoru koji je ozednio ti probas uzeti
pivo(jab te,osobno, zaklo da me prikratis za pelinkovacfantu!). E onda te
doticni izudara, porusi skelu sa najboljim od najboljih radnika, svi se
srondaju i ti opet imas invalide na gradilistu... i stas sad.

Mislim doista je to previse komplicirana situacija,al nadam se da si uocio
nedostatkove. Jedino je dobro ako sam radis, onda si najbolji i sjednes i
samo pijes! A takav zarokan ces vec uspjeti sam sebe uvjeriti da si svarno
nesto sazido!A i nije ljucki uzeti covjeku pivo iz usta! Mislim stvarno...

Meni se sve cini da bi ti trebo angazirati kola hitne pomoci i specijalnu
policuju. Kad ja pogledam goreopisane situacije,ta tvoja betonaza,da ga
jebes, nece proci bez nemira!


Ajd bog Zivijooooo!

03.09.2004. u 16:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Neki od glavnih krivaca


















Zivijoooooooo

Sponzori

Pizza Designs
Karšaj Servis
Septica
Mataković
Kameleon Reklame




Rekli su o nama:
"Vinkovci, Vinkovci selo u dva reda, izdaleka, izdaleka ko New York
izgleda..." MATA! na hr.soc.grad.osijek