IvAnO BaLiĆ

08.04.2006., subota

Bog ekipa!...vi koji ste bili 1000-ti, 2000-ti, 3000-ti posjetitelji na mom blogu ostavite podatke na moj mail balic_ivano@net.hr...čita san vaše komentare i koliko san uspija primjetit smeta vam šta san prominia nagradu da svako 10 000-ti posjetitelj osvaja nagradu da me upozna, ali mislia san da neće toliko bit posjeta dnevno, pa san mislia da ću vam to moć ispunit..i moran se zahvalit Ivani na savjetu, ljudi nemojte mi Ivanu napadat jer ka šta i ona sama kaže,da mi nije ona to savjetovala sigurno bi meni samom palo na pamet...ali da utješim ove koje sam razočara tom promjenom, svako 1000.-ti posjetitelj će od sad dobiti moj autogram na adresu koju mi ostavi na mom mailu....pa sretno ljudi...volim vas puno...i btw.ako mi neko može pomoć oko minjanja pozadine neka se javi na moj mail..bia bi puno zahvalan...eto toliko za sad...hrvatskathumbuppozdrav

<< Arhiva >>