Balance of life

Sve je tako čudno ovih dana. Svatko ima svoju priču i svi su u pravu, a ja znam da nisu. I nemam srca im to reći. Jer tko sam ja da rušim njihovu kulu od karata. Znam da je moja velika poput dvorca. Skrivam se u njegovim hodnicima i iako bih znala izaći u još uvijek glumim da sam izgubljena među njegovim zidovima i istražujem svaku prostoriju iznova i iznova.

15.06.2007. u 11:52 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

"U ovu groznu knjigu unio sam sve svoje srce, svu svoju nježnost, svu vjeru (prerušenu), svu svoju mržnju."
Charles Baudelaire
(1821-1867)

Linkovi:

Blog
Google
Sm@jlovi
Iskon-Forum.hr
Sacred tekstovi
National Geographic
Otvoreni radio
Ekonomija
________________
Blogovi:

Bedž
Isollea
Rokas
Watashi
Mala Petra
Vukojebina
časopis tarzan
kamaprekosutra
_______________________
Još jedne novine
_______________________

42
Misli
Kross
I more je Plavo
Mentalne diareje

Eugen
Klompe
SadisticoShy
Jesus Quintana

Annie
Piskarije
Digital domina
Barbie Lobotomy

TAMNICA VREMENA

«DIM»
Trošim se svijesno. Sve od sebe dajem,
s jednom nadom da što kraće trajem.

Rušim se. Ništa neću da sazidam.
Sve niti bića grčevito kidam.

Sve grane kršim. Hoću da sasuši
sred srca klica, zadnji cvijet u duši.

Hoću da tiho, nečujno, bez traga
Ostavim sve staze i ostrva draga.

Sve spone sjajne sa svjetlom, sa snima.
Oh, nestati kao nijemi kolut dima.

Gustav Krklec