Balance of life

Međunarodni dan buljenja

Išla sam danas do faxa i imala sam filing da ljudi bulje u mene. U početku sam mislila da si brijem ali nakon nekog vremena sam se zabrinula da mi se možda golub posrao na glavu ili mi se možda maskara razmazala . Svaki izlog sam iskoristila da pokušam vidjeti svoj odraz ali nisam ništa skužila. Vjerovatno su ljudi zabrijali da sam neka narcisoidna glupača . Na kraju se nađem s frendicom i baš joj se žalim kad, eto, ona meni kaže i da je ona imala takav filing danas. Pa se ti zapitaj.

Sretan vam svima međunarodni dan buljenja.
Ne zaboravite nekoga počastiti jednim lijepim, prodornim, nadasve dugim pogledom

20.09.2004. u 20:02 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

"U ovu groznu knjigu unio sam sve svoje srce, svu svoju nježnost, svu vjeru (prerušenu), svu svoju mržnju."
Charles Baudelaire
(1821-1867)

Linkovi:

Blog
Google
Sm@jlovi
Iskon-Forum.hr
Sacred tekstovi
National Geographic
Otvoreni radio
Ekonomija
________________
Blogovi:

Bedž
Isollea
Rokas
Watashi
Mala Petra
Vukojebina
časopis tarzan
kamaprekosutra
_______________________
Još jedne novine
_______________________

42
Misli
Kross
I more je Plavo
Mentalne diareje

Eugen
Klompe
SadisticoShy
Jesus Quintana

Annie
Piskarije
Digital domina
Barbie Lobotomy

TAMNICA VREMENA

«DIM»
Trošim se svijesno. Sve od sebe dajem,
s jednom nadom da što kraće trajem.

Rušim se. Ništa neću da sazidam.
Sve niti bića grčevito kidam.

Sve grane kršim. Hoću da sasuši
sred srca klica, zadnji cvijet u duši.

Hoću da tiho, nečujno, bez traga
Ostavim sve staze i ostrva draga.

Sve spone sjajne sa svjetlom, sa snima.
Oh, nestati kao nijemi kolut dima.

Gustav Krklec