Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

12.12.2005., ponedjeljak

Dok lebdiš...





Tišina... malo je riječi, ali moram si ponoviti neke stvari u glavi. Razumna si, realna, razmišljaš, nikada se ne zaliječeš, oprezna si i pouzdana.
Sve si to ti... i uvijek sve kontroliraš. Vodiš računa o svemu, ništa ne prepuštaš slučaju. Uvijek vodiš računa o tome koliko sebe treba dati, kolko toga pokazati.

Kako si «pala sa Zemlje»? Kako si to uspjela?

Držala si se čvrsto za Zemlju, hodala po njoj, pogled ti nije bio mutan. Kako si odletila, a nisi ni krila imala? Što to odvelo u visinu...gdje si sada?
Kada si prestala razmišljati, biti oprezna, kada si postala sanjar koji provodi dane s blagim osmijehom na usnama?

Kako si uspjela «pasti sa Zemlje»?

Gledam te i ne razumijem. Nekada ti se takve neke stvari nikada ne bi događale. Nekada ne bi tako nagonski reagirala, nekada si i razmišljala. I sada lebdiš i vidim da ne dodiruješ nogama Zemlju, nisi tu, daleko si. I vidiš da nema budućnosti i znaš da let ne traje vječno... a opet mu se prepuštaš. Ne znaš li da će pad boljeti?

Znaš... ti si razumna, realna, razmišljaš...oprezna si...ti lebdiš...? Lebdiš... i nisi više ona ista, ovaj puta svjesno srljaš u san...svjesno srljaš u pad... svjesno gradiš kule u zraku... zašto? Znaš li da lebdiš? Znaš i riskiraš sve... zašto?


Gledaš me tim krupnim očima...sjaje se...smješkaš se blago. Ništa ne govoriš dok se ja trudim dokučiti što je s tobom... Smješkaš se i samo mi tiho kažeš: ovaj puta znam da vrijedi pasti...znam da pad boli, naučila sam na to... i znam da je ludo...ali ovaj puta znam da nisam sama...on je tu i drži me za ruku. Prvi puta kada vidim nečije oči znam da neću pasti sama.

Ah...samo uzdahnem... ah ti ludo mala... i pitam se i dalje: Kako si uspjela «pasti sa Zemlje?», a tako si razumna, oprezna, uvijek razmišljaš... i pitam se samo jesi li svjesna koliko će boljeti... i dok ja razmišljam ti sa smješkom na licu odlaziš u svoj san.


A godine idu i lome nas
Ma neka ne idu za ovaj cas
Plakat cu sutra kad odes ti
Jer danas sam sretan moja ljubavi


p.s. čula pjesmu "Plakat ću sutra" od B.Novkovića i pomislila kako dobro idu riječi uz ovaj post...


- 22:48 - Šapni...slušam... (26) - Print - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...