Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

11.12.2005., nedjelja

spuštena glava...



Koliko je vremena trebalo. Puno...znam nisam se ponijela kako sam trebala prema ovom blogu...zaslužili ste koju riječ o tome zašto me nema.. zaslužili ste jer ste dijelili svaku riječ sa mnom. Nemam opravdanja za to. Nestala sam jer mi je bilo lakše pobjeći od svega što sam otkirvala u sebi..lakše mi je bilo zavuči se u kut sobe..."u kut mog malog svijeta i otamo gledati svijet". I josh uz sve to uspjela sam postići i da nitko ne vidi da sam u kutu... svi su prihvatili da je sve u redu. Bila je to greška...greška je gurnuti sve od sebe...

Pogriješila sam...najlakše je pasti i ostati dole. Treba smoći snage ustati. Nisam se to bila uspjela nagovoriti dosta dugo. A onda sam shvatila da nešta mora izaći van iz mene jer ne može ostati unutra. Trebam ove riječi.. trebam pisati... moram pisati. Samo tako ću moći skinuti teret s ramena.

A svima vama koji ste ikada došli na ovu stranicu... svima koji ste uputili riječi podrške mogu reći samo jedno veliko HVALA! Hvala vam od srca...hvala i na vašim lijepi postovima u kojima se moglo naći toliko toga...toliko lijepoga... hvala.
- 15:41 - Šapni...slušam... (30) - Print - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...