Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

16.09.2005., petak

Ponovljena priča



Image Hosted by ImageShack.us


Jel ti se sviđam?
Sviđaš mi se naravno...simpatična si mi i lijepa.

Jesam ti draga?
Jesi, ma najdraža si mi...tako si mila...ma mogao bi te zagrliti i ne puštati.

Kakva sam kao osoba?
Ti si dobra, nasmijana, vesela, ima nešto u tebi što privuče čovjeka....ma šta da ti kažem...zračiš.

Znači voliš provoditi vrijeme sa mnom?
Jako...sati mi prolete kao sekunde s tobom...nikada mi nije dosadno...ti si energija i duh.

A mogli li te nasmijati?
Uvijek mi razvučeš osmijeh na lice...to je nešta što posebno volim kod tebe.. zabavna si ..poput zaigranog djeteta...ti si moja sreća....izvlačiš ono iskreno veselje iz mene.

Hmm a voliš li kad se igram prstima po tvome licu?
Volim kako tvoji prstići prelaze preko moga lica...tako su nježni..pogađaju mjesta na kojima je koža najosjetljivija...trnci me prolaze od njih.

Onda sigurno voliš i moje poljupce?
Mmm....volim te tople usne i nježne poljupce koji mi griju lice, usne, tijelo. Tvoji poljupci mi griju dušu...oni su moj lijek...oni stvaraju ovisnost. Mogao bi te ljubiti danima...i još mi ne bi bilo dovoljno....bilo bi malo...premalo.

Htjela bi te samo pitati još nešta...a voliš li me?
Mila rekli smo da ne pitaš to...ne volim te...dušo pa znaš da se ne može svakoga voljeti...

Znam...samo sam se nadala da će ovaj puta biti drugačije...


I mjesta mi nema na usnama tvojim
ni za jedno slovo mojeg imena.
Sve mi ide nizbrdo
kad te spomenem..

I svaka kap moga sjećanja
boli me do ludila
kad te spomenem...

Gradim još uvijek mostove svoje
koji neće doći do tvojih obala.
Poslije stotinu suza i pogriješnih riječi
več sam pomalo i umoran od poraza...

(Gibbo-Kad te spomenem)

- 23:08 - Šapni...slušam... (55) - Print - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...