Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

03.09.2005., subota

Kada zatvoriš vrata...


Image Hosted by ImageShack.us

Dobar vam dan želim. Dobro mi došli na ovu stranicu.
Da se predstavim...moje je ime M. i ja sam kukavica.


Vjetar...ja sam vjetar. Šumim ulicama grada, a nigdje se ne zadržavam predugo. Posjetim mnoge ulice ali se nigdje ne zadržavam. Lutanje... uvijek tu negdje u blizini a opet nikada tu ..nikada potpuno tu. Moje je ime vjetar.. moje je ime M. i kukavica sam.

Lagala bi kada bi rekla da mi godi ta spoznaja. To je jedna grozna osobina. Ne volim ju.... užasna je. Tako bi voljela da je nema u meni. Umjesto da idem naprijed ja stojim na mjestu. Kočnica je čvrsto pritisnuta...ne mogu se pomaknuti. Nesretna sam jer se ništa ne mijenja, a što radim da to promjenim? Ništa. Zašto? Jer ne puštam kočnicu. Zato što se ne usuđujem napraviti ni jedan jedini korak naprijed. Ovo što pišem sada je šamar meni.. šamar jer ga zaslužujem. Zaslužujem ga jer nemam pravo žaliti se ni riječi jer se ne borim. Pravo na žalbu imaju oni koji se bore...a ne ja.

Toliko sam puta ostala na mjestu ... toliko puta sam zašutila kada je možda trebalo dati samo riječ.. kada je možda baš ta jedna riječ mogla značiti sreću...šutila sam.. i šutim i dalje. Ja uvijek šutim kada treba pričati....a pričam kada se to ne traži.

Eto stalno idem korak unazad... i kao dijete s vrata gledam u svijet ali se ne usudim pomaknuti. Gledam drveće u slikovnici ali ne izlazim van vidjeti ga. Volim miris ruža jer su mi rekli da fino mirišu, ali ne idem ih ubrati u vrtu.
U parku se igraju druga djeca.... neka od njih stanu i zovu me. Gledaju me svojim dragim okicama..i tako bi htjela potrčati.. tako bi se htjela i ja igrati s njima. Htjela bi se igrati s njima...ne želim biti uvijek sama Htjela bi .... a opet stojim i gledam ih. Smješkam im se s vrata moje sigurne kućice kako bi im pokazala da nije meni tako loše. Nije loše tu,a opet nije ni lijepo..nije kako bi trebalo biti...kako bi moglo biti.
I tako prolaze dani .... ja sjedim i gledam ljude, gledam kako vrijeme prolazi, kako idu mjeseci, gledam kako svi životi idu naprijed, nešta se događa a kod mene stoji. Sve stoji.

Ali kao što sam rekla ...nemam dozvolu za žalbu. Oduzeta mi je onog dana kada sam se prestala boriti. Oduzeta mi je onog dana kada sam odlučila ostati u subotu u kući, oduzeta mi je onog dana kada sam šutila a trebala sam nešto reći... oduzeta mi je kada sam odbila igrati se s drugom djecom... djecom u onom parku koji gledam svaki dan.
I sada sjedim i opet u tišini sobe pišem. Stavljam riječi...slažem rečenice. Znam što trebam napraviti, znam da trebam otvoriti usta. I opet ništa... samo tišina i malo kiše niz obraze...malo sramotne kiše.

Pljuska...samo pljuska. Crveno je lice ..što od pljuske ..što od ove kiše. Pozdravljam vas.... iz ove sobe...na kraju grada.

Moje ime je M. i ja sam kukavica...

- 22:33 - Šapni...slušam... (34) - Print - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...