Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

16.07.2005., subota

Ostala je samo pjesma...




Da te lažem il da ti kažem istinu?

Laži me, laži jer istina boli.
Nemoj biti iskren, iako sam tražila samo to,
nemoj mi priznati,
nemoj ništa pričati o njoj.

Odvedi me u svoju kućicu na moru,
kao što si planirao.
Ne misli na ono što je ostalo iza,
Ne boj se...daleko smo od svih i svega,
ovdje nikoga nije briga za nas.

Voli me tih dana..kao da kraja nema,
kao da kule od karata nikad neće pasti.
Voli me..voli kao da nikad nećemo odrasti....

Budi sa mnom u raju našu vječnost malu
i čvrsto mi drži ruku toga dana
na putu...na povratku u zbilju
Nemoj mi reći da te boli,
znam, srce puca jer voli.

Vrijeme nije bilo pravo,
da smo se barem ranije sreli....
tiho će odzvanjati bolne riječi

Stajat ćeš tamo i bit ćeš kao stranac
koji će ljubiti neznaku u noći.
Stranac...stranac koji ju ipak voli.
I znat ću da je to zadnji put da te vidim,
znat ću da je to zadnji tvoj osmijeh blag.
Otići ćeš uz olovan korak,
okrenuti ćeš se koji puta i nestati u mrak.

Sutra kad zazvoni zvono na crkvi
Znat ću ljubavi...
Znat ću da sada si njen....
a sve što ću imati je onaj jedan jedini sreće tren.
Život zna okrutan biti,
Ništa nisi mogao učiniti.

Pustiti ću suzu neka putem niz obraze tiho ide,
I uperiti očajan pogled prema nebu.
Tražit ću pravdu ..moliti milost.
Pomoći neće biti,
samo će se male kapi s neba sliti.
Tiho ću pitati anđela...
zašto se ranije nismo sreli...
Zašto...zašto smo se zavoljeli a nismo smjeli...

- 10:24 - Šapni...slušam... (39) - Print - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...