Free Site Counters
Free Site Counters

Baklja na nebu

09.07.2005., subota

Vještica




Bit ću vještica te noći...
Upotrijebit ću najjaču čaroliju iz knjige života
Neću razmišljati ni trena,
Bacit ću čini bez milosti,
Bez milosti ...čaroliju strasti.

Gledat ćeš te noći u moje oči,
gledat ćeš, pitanje hoćeš li trepnuti moći.
Probudit ću u tebi ono što nisi osjetio,
ćemu se nisi nadao ni ti veliki čarobnjače.
Nisi se nadao, da bi na koljenima jednom mogao biti,
da bi mogao jednom moje usne ljubiti.

Pokazat ću ti da nisam više ona mala vještica,
ona koju si omalovažavao,
koju si tjerao od sebe.
Shvatit ćeš zlo moje...i jedino dobro te noći,
Shvatiti ...kakve su moje moći.

Shvatit ćeš moja zla kobi,
Nesrećo...srećo moja jedina.
Shvatit ćeš da sam te mrzila,
mrzila sam da bi zavolila.

Zbog tebe.. za tebe.. za osvetu,
crni sam znak u sebi nosila.
Nosila i u srcu gorila,
da bi te jednom pobjedila.

Osvetit ću se jednom...te jedne noći...
A ti ...moj ljubljeni čarobnjače
nećeš više ništa htjeti vidjeti osim sjajne vještičje oči.

- 00:41 - Šapni...slušam... (28) - Print - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja baklja

www....

Stihovi velikana

Dare to belive...