Rodin kraj

četvrtak, 13.03.2008.

ČOVJEČE!

Dragi moj lipi svitu,

možda ste već pomislili da sam nesto, njekud ošo? Ta nisam nesto. A bijo sam i opet se vrnijo. Niste me vidili? A kako će te me i vidit kad furtom radim, radim po cil dan. O nom noćnom poslu neću ništa. Eto tako sam vam ja 24 sata, i to svakog Božjeg dana, u pogonu. Kome tera? A kome ne tera! Ko tera muške? Pa nego da i' teraju žene. Al nimi toliko šta me ženske teraju već me počeo ne samo terat no i špotat baća Iva. Lako je njem svaki dan pisat i pozdrave slat, kad je već ostarijo pa bar nemora radit noćnu smjenu. A ja! Ta kako ću pisat kad mi već ruke štrepe od silnog posla. Znam da će sad on kast da se u njegovo vrime (joj Bože, kako je teško sa starim ljudima, valda ja neću bit taki kad ostarim) reklo:Štrepe ti ruke ko dasi jebo Ciganku. A nisam, bar da jesam prizno bi vam. On mene umjesto da požali, poželi mi, i to 3. ožujka ve godine „SRETNU, ZDRAVU I KRUTU NOVU GODINU!” I šta da mu čojk na vo kaže? Ništa! Bolje ću šućet. Pametniji popušća.

Eto, svitu moj lipi i dragi, da me baš ne zaboravite skroz, evo vam jedne lipe pjesme. Vaj naslov baš odgovara baći Ivi. Čovječe!


Image Hosted by ImageShack.us


ČOVJEČE

Čovječe!
Pogladi travu što oko tebe raste,
zaboravi asfalt na bojem si rođen,
udahni livade po kojima hodiš
i priznaj
kako si s ovim svijetom uistinu srođen.
Ne šuti nego pjevaj,
zaboravi plač i samo se smiješi,
od zelena tla odskoči,
visokome nebu doskoči,
oprosti svakome tko sitno griješi.
Diši duboko, pjevaj visoko,
zagrli svakog čovjeka koji ti priđe
i reci mu da od tebe nikada ne otiđe.
Voli,
jednostavno rečeno,
voli,
i kad ti je lijepo i kada te boli
neka te ljubav uvijek sokoli.
I budeš li se ponašao tako,
budeš li grlio ravnicu po kojoj brodiš,
moraš znati, zaista znati,
tvoja ljubav za druge
i drugih za tebe
nikada ne će prestati!


Vlado Andrilović

„Pjesnička polja“ – Privlačica Vinkovci


Sve vas puno i lipo pozdravljam!

- 22:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #