< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2010 (1)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

o nama

o nama:
naša imena su:
Kika
Nina
Tina
ovako se mi otprilike oblačimo...:::
Bok ja sam Kika

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace

MySpace


myspace code

myspace code




Bok ja sam Nina

Image Hosted by ImageShack.us
image hosting site

image hosting site


free myspace layout

free myspace layout


Image Hosted by ImageShack.us

Bok ja sam Tina
layout for myspace

layout for myspace


video hosting

video hosting


image hosting

image hosting


free myspace backgrounds

free myspace backgrounds



Tina i Kika
MySpace

MySpace




A zajedno smo:
Customize your blog

Customize your blog

s

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


niš ljudi to je sve za sada...Ćao

kolko je vas jebenih ljudi posjetilo ovo sranje od bloga:
free web counter

free web counter


sve o nama:::
Tina:
volim:dečke,svoju simpu,frendice(kao frendice),zajebajebavat se,kad nema škole,zezat se s nekim dečkima iz razreda...
NE volim:neke osobe iz škole,glupe,umišljene,dosadne ljude...
trenutno slušam:rihannu,50cent-a,akona,eminema,beyonce,black eyes peace...uglavnom sve...ali narodnjke baš i ne...
stanujem u:Zagrebu
Rođena:11.01.1994.
po horoskopu:
myspace
Avatars
vodenjak


KIka:
volim:sve što vole mladi(zajebavat se,tulume,izlaziti sa rendicama,gledati zalazak sunca...)
NE volim:dosadne i umišljene ljude,narodnjake
slušam:lanu,rihannu...sve osim narodnjaka...
Stanujem u:Zagrebu
Rođena:23.07.1993

po horoskopu:
myspace
Avatars


myspace
Avatars
lav

Nina:
volim:sve što vole mladi(zajebavat se,tulume,izlaziti sa rendicama
NE volim:dosadne i umišljene ljude,narodnjake
slušam:lanu,coloniju,rihannu,...sve osim narodnjaka
stanujem u:Zagrebu
Rođena:08.03.1994

po horoskopu:
myspace
Avatars
riiiba




Cursors


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi koje najčešče posječujemo:
tENA
NATAŠA
KiKa BLOG
i još puuno drugih i nemoje te se ljutiti ako nisam napisala vašu adresu bloga...več budem...
e da i još vas molim da glasujete jer vam se sviđa naš blog ili ne...

kako vam se sviđa naš blog?

zakon je
fora
moglo bi i bolje
katastrofa
nikad nisam vidio/vidjela gori blog

View Results
Create your own poll






I love skater boys!









Music Lyrics

nedjelja, 03.06.2007.

ej!!!!!!!!!!

bok ljudi!!!!!!!evo nas napokon!!!!odnosno mene(tina) ali svejedno...evo...tek tolko da se javim...neznam šta da pišem...dosata tog zanomljivog se dogodilo al se točno ne sječam šta....evo da bar nešto napišem u postu napisati ču vam šta s dogodilo u četvrtak i petak...

ČETVRTAK
Bilo je fora...imali smo ujutro školu...prva 2 sata zemljopis...cijelo vrijeme smo se zezali jer nije bilo profe...odnosno nije je bilo prvi sat ali smo se svejedno 2 sat zezali....onda je bio tzk i onda smo vježbale koreografiju sa loptama...za ocjenudeaddeaddead,onda matiša...cijeli sat smo ponavljali jer u srijedu pišemo test a sutra pitazalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivennamcornamcornamcornamcora ja ko i obično blage nemambangbangbangbangbangbangblablablablablablazalivennono...onda glezbeni,ali smo imali samo pola sata jer smo se išli slikati...tam nas je pol sata namještao kak da stanemonutnutnuti ovaj debil(peder) je tam stao iza mene i rekao:dan se makni,kvariš sliku,a ja njemu:ma,mama ti kvari sliku!!!!!ako ti smetam stani negdje drugdje ja ti se neču micati!!!!!I onda se premjestio....i onda smo se slikali prvo ozbliljnu a onda smješnu...i baš če biti smješna!!ova tam cure gore su se bile naslonila na nas i cijelo rijeme vikale:past ču,past čusmijehsmijehsmijehsmijehsmijehal u smjehu...i ja se normalno smijala ko luda...100 posto ču ispasti ko neki debilsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh...al nema veze...baš me briga kak ispadnem...i onda se polovica razreda skupa slikala,a onda kika,nina i ja posebno...i mi se tam stale da nas ovaj slika i dođe tam peder i tak se stane pokraj nas....a nas tri u isti glas:daj se miči!!!!!!!pokvarit češ sliku!!!!!!!!!i onda pras u smjehsmijehsmijehsmijehnaughtydeadwinkwinkwinkwink
i nas tri se stale i ovaj kao:super,super...odlično izgledate,,,,,samo ti u sredini(nina) pomakni nogu tamo...ona pomakne...super,super,daj sad samo malo ruku pomakni prema iza....i onda tam dok je on njoj objasnio i to več zvonilo za sljedeči sat(engleski)...i on nas slika i mi se svi polako vukli unutra....imamo mi vremena...smijehsmijehsmijehsmijehi došli smo na zadnji 20 minuta....smijehsmijehsmijehhe,he,hesmijehsmijehsmijehi tak...bilo je fakat odlično...

PETAK
U petak je bio dan otvorenih vrata u školi...i normalno išle smo....bilo je super...gledale smo ove kak plešu...bap im je bio odličan ples...yesyesyesyesyesi uspjela sam udomiti mačkicu=0)
nisam htjela ali sam morala jer je nisam smjela zadržatinononononoburninmadpopodne sam išla sa jelenom da se nađe s dečkom i na kraju ga nije bilo doma nego je bio kod frenda i rekao da če doč za 10 minuta da dođemo kod igrališta...i kaj mislite ivana,ja i jelena-teletabisi da nađemo neko igralište...doduše našli smo ga...ali ne jedno igalište nego 4!!!!!!!!!!!pa si vi sad mislite koje,,,i onda kad smo ga zvale se nije htjeo javiti a poslje su tam neš zajebavali....mi smo tam čekale ko glupače 3 sata i obišle skoro cijelu trešnjevku(a to nije tako malo) i ivana i ja smo htjele otići ali nismo zbog jelene jer ga je ona htjela vidjeti a nismo je htjele ostaviti samu...i ja tamo pizdila poslala ga preko telefona u p***u m******u,i ispsovala mu sve živo i mrtvo,.....znam sad sto posto mislite kak sam mogla,kaj sam bezveze psovala ali vjerujte mi i vi biste da ste bila na mom mjestu...jer je tak napravio i prošli put!!!!!!!!!!!!!!!!i onda smo došle oko 22h doma...


SUBOTA

ujutro sam se dosađivala i onda sam išla van sa ivanom,jelenom,verom i anom,pa išle u grad na sladoled i onda smo se vera i ja same vrčale doma,ivana je otišla po bateriju za mobitel a ana i jelena su otišle kod jeleninog dečka...ali iskreno mislim da on ne želi biti s njom jer je ona došla ispred njegove kuče i nazvala ga a on joj je rekao da je kod frenda i kad su prestali razgovarati na mob pokucale su mu i on je otvorio...i rekao je da sad nemože ići van ni one kod njega(bez ikikvog razloga) i onda je rekao da dođu tam kod končara u 8 a on nije došao....pa si vi sad razmislite jer želi biti s njom ili ne!!!i jučer(u petak sam tako pizdila zbog tog!!!!tako je napravio i prošli i predprošli put i sad i ovaj)i znala sam da če tako bit zato sam i otišla s verom...
i ivana je došla za nama i onda smo nas 3 bile kod njih 2(ivana i vera su sestre) i ana i jelena su došle tek u pol 11 doma a trebale su biti u 9 doma....

i tak....evo danas je nedelja i neznam kaj če biti...vjerojatno čemo iči jelena,ja,moja i jelenina mama na bundek....čujemo se i puuuuuuuuuno komentirajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozzz



| Comments (21) | Print this post | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.