Only blue

09.06.2006., petak

Razočaranje

U četvrtak sam bio na Prljavcima i bilo prejebeno!!!! Jedino me sjebalo to kaj me jedna (do tad prejebena frendica) gadno razočarala! Napravila je Jaricu ono kaj sam mislio da ona definitivno nije u stanju napravit. Nakon jedne prejebene poruke kaj joj je napiso ona je ostala mrtva-hladna i odjebala ga nakon čeg se on pokupio domablablamadburninmad!!! Poslje toga se moja seka nafurila na mene zbog jedne rečenice koju je krivo shvatila,al smo to kasnije riješili!!! Eto ljudi to bi bilo sve za sad..

- 20:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog je napravljen sam zato da mozete ostavljat komentare
Nekaj o meni
Ime: Antonio
Prezime: nije važno
Godine: 15
Grad: ZAGREBparty
Škola: Grafička
Hobi: Treniram nogomet u Hrvatskom Dragovoljcu,odlazak na Dinamove utakmice
Naj klub (domaći i strani): DINAMO i Chelsea
Slušam: Sve samo cajke nebang !!!(pretežito rap)
Uzor: Petr Cech (golman sam)
Kućni ljubimac: Papiga "Dudu"