Only blue

30.05.2006., utorak

Opet ja

Konačno sam se sjetio napisat post!!!! Bliži se kraj škole,a Jan će najvjerojatnije past!!!!!burninmadpuknucuheadbangblabla, ja ću možda na popravni iz vjeronauka!!!!smijeh Danas mi je cjeli dan bio sjeban,na kraju sam bio popizdio na Jelenu(nisam joj htio ništ reć zato da se ne počnemo svađat),al evo o cem se radi: Svaki put kad ona zajebava nekog npr.mene il Jana,nikom ništ,mi šutimo i smijemo se,al kad neko nju spusti odmah popizdi i mora odmah ko neko dijete odreagirat i reć nekaj kaj nekad zna preć granice zajebancije(nadam se da će pročitat ovaj post).... Al nemrem se ja dugo ljutit na svoju seku...... I to bi bilo sve od mene za danasparty

NOVA IGRICA NA NETU!!!! RADI SE O NOGOMETNIM HULIGANIMA!!!!! REGISTRIRAJTE SE PREK OVOG LINKA: http://www.lifeoffside.com/index.php?page=register&ref=36917

- 19:34 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog je napravljen sam zato da mozete ostavljat komentare
Nekaj o meni
Ime: Antonio
Prezime: nije važno
Godine: 15
Grad: ZAGREBparty
Škola: Grafička
Hobi: Treniram nogomet u Hrvatskom Dragovoljcu,odlazak na Dinamove utakmice
Naj klub (domaći i strani): DINAMO i Chelsea
Slušam: Sve samo cajke nebang !!!(pretežito rap)
Uzor: Petr Cech (golman sam)
Kućni ljubimac: Papiga "Dudu"