*..osSeti ž!vOt!!×

u...utorak,11.07.2006. :]

I`m a super girl..and super girls DONT cry...*

...

- 10:56 - ...can ju feel it...imam:(188) - think twice... - ..××..

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..touch me..feel me..kiss me..kill me..
...F!rsT oF aLL...
×-*haa!..nesto o owom blogu..hmm..pa sta reci..ima nekih 7 mjeseci
...sto je prilicno dugo razdoblje poznavajuci mene..ali..ipak..
sve se pokazuje na tako redovitom pisanju postova..a jebiga,eto...
do sada sam imala sve neke depresivne dizajnove..pa mislim da je doslo
vrijeme za promjene..ipak..nije depra za mene...sad je neki sareni
dizajn,meni se svida..a vama...ne?!ma ko vas jebe..:)

Sluša se...Jana-Rame uz rame


......
...where the fuck are you?!...

....iđemo daljee...:)
--------------------------
...gEt tO kNOw mE...wink
..hmm..×wHo`s tHat giRL?
-Neko malo biće od skoro 14 godina..sta je sasvim nebitno:)
Ide u osmi razred...Škola Šijana..a jbg..sta ces..
Šijana rula...Plavuša hmm...
Slusa sve...ali najvise narodnjake..po ljubavnom stanju..
prilicno sloobodna:)

...*..×Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Wasted it all just to watch you go
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory!
..sTa voLi?
pa jaako puno toga...
a najvise..frendove,izlaske,kvart,
narodnjake,mjuzu opcenito,
buraza,zajebanciju,
shopping,more,
Iversona,C.Ronalda,femili,
sport,dobre
tipove,ma ugl.sve
sto vole mladi...wink
----------------------
...nE vOli:
preseravanja,drukere,skolu,
strebere,
pedere i lezbe,tapijarenje,neke
ljude,tipove koji varaju zenske,
kad nema na racunu,ufuravanja..blja blja....wink..

...a KoLKO vas Je biLo??pA ŁeT`s see...
Free Website Counters
Free Website Counters
>
..UUuu KUL..keep going!!wink

×owa pjesma mi je fuLL fUll dorra..neznam..ima mi smisla..

Oneya Feat. V.I.P. Moj Zivot
Zivot moj zivot moj moj moj zivot moj....

Drugovi me postuju zbog stvari sto sam radio
roditelji cene jer sam sranja sva ostavio
javio sam nesrecu sa ulica za uvek nesto shvatio
da pomoci samo takve ljude ljubav ljudi nude
osecaj da vole te shvatis neko vredi druge skartiraj bole te
pravi drugovi su tu takav soc ostaje
naucio da cenim zivot snage mi nedeostaje
poceo da treniram duh mi je nemiran
dvoje je u pitanju nacin cesto ne biram
znam da se iznerviram znam da se pobijem
resim ovaj zivot sam da dobijem, moj zivot
pazio na sebe koliko mogu, moj zivot
zamrzeo sam drogu
kad norvezanin je umro kad sam shvatio
da je smrt nesto cemu sam sve slusao
a nisam cuo moj zivot, oseti zivot
neka boli al nauci da ga sredis
nauci zivot tad ces shvatiti da vredi
svi ti milioni maraka sto ih sanjas
nece platiti gluposti i sva sranja
1,2,3, da bi shvatioo
4,razmisli da se nebi nikad vratio
5,nije problem sve sam platio, brate
6,da ne pogledam i okrenem se sta sam samo radio
zamrzela bih svakoga bre mama
dolazim na vrata mrtav pijan svoga stana
pomislim da gresim pobegnem i bezim
16 godina ova zemlja srce mi je slomila...

REFREN:
Zivot, Bolji Zivot, Bolji Zivot, Sve il nista
Nekad je zivot tako surov nekad i suvise mlad
ali ovaj je moj meni suvise je drag
Nekad je zivot tako surov nekad i suvise mlad
ali ovaj je moj moj moj...

Ovo je moj zivot moja stvar
i lako trpim udarac ispod pojasa
i nadam se da sam 100 posto jasan
moj zivot moja stvar, moj zivot moja stvar i pazi sad..
i kad je zivot tezak ti nesmes pasti na kolena
bolje da te na nogama seku gore na nebu
ne vide moje bore na celu i bol sto nosim
ljudi vole da seru kad misle da znaju ko su
cale ostavio kevu, keva se razbolela
dusa me je bolela kad bolest ju je odnela
ulica je zlo donela promenila iz korena mene
ali i dalje tu sam znaci da volela me je,
u gradu gde je samo bitno sta imas tesko je biti klinac
moras igru da igras sve oko sebe da snimas
sekulama da plivas glavom uz ritam da klimas
ako zivis u klinac svima
jos kao lima shvatio sam sta vredi brate
zato odjebi brate mnogo me nervirate
mislite da sve znate, a bez mame i tate
i nihove plate svi ste vi kurac brate
Zato se s vama nemesam svoju lovu premestam
Ako si bezgresan onda si besmesan nema sta
nisam mnogo radio sa dobrom robom
desi brate ovo ono kazes kad me vidis s lovom
svako slovo brate grca u bolu
sto sam batalio skolu i razocarao ekipu moju
znas kako je kad osetis lovu brate, jebi ga....

REFREN:
Zivot, Bolji Zivot, Bolji Zivot, Sve il nista
Nekad je zivot tako surov nekad i suvise mlad
ali ovaj je moj meni i suvise drag
Nekad je zivot tako surov nekad i suvise mlad
ali ovaj je moj...

2002 brate basiviti....u kuci svuda...svuda...
gledaj svoja posla...znas o cem se radi...O...V.I.P. brate....
-----------------------
...oWo mi jE pRedIVnO,mOrALa saM stAVit...
Prema jednoj legendi postoji ptica koja pjeva samo jednom u svom zivotu,
ljepše nego bilo koji drugi stvor na ovoj Zemlji. Od trenutka kad napusti
gnijezdo ta ptica trazi trnovito drvo i nema mira dok ga ne nade. Uvuce se
medu njegove divlje isprepletene grane,i pjevajuci, nabode svoje tijelo na
najduzi,najostriji trn. Dok umire,njena bol prerasta u pjesmu daleko ljepsu
od pjesme slavuja ili seve. Cijena te predivne pjesme je zivot, ali citav svijet
zastaje da slusa, a Bog na Nebu se osmjehuje. Jer ono najbolje sto postoji
moze se dobiti samo po cijenu velike boli... ili bar tako kaze legenda...
...isSsstO prEjaKoOo...
Kad sam pila rekli su da sam pijandura, kad sam lutala rekli su da sam lutalica,
kad sam ljubila rekli su da sam kurva, kad budem umrla, reći će;
ONA JE ZNALA ŽIVJETI!!!
=>mY ŁifE..mY chOIce,nOT yoUrS....
...FucK Y-O-U!!!

=>Na mojoj strani kreveta
Ona misli da zna
neke stvari ko ja
da te spremi za grad
da ti utoli glad

I kad otputujem
ona zna da si njen
a ti naivan sam
odmah postaneš plen

I taj crveni lak
miris suviše jak
novi trag svaki dan
kad se vratim u stan

Sve moje njeno je
da odem vreme je
a molit ćeš me
sve do kraja sveta

Jer znam
kad probudiš se sam
ti zaplakat ćeš na
mojoj strani kreveta

O ne, sve moje njeno je
o ne, da odem vreme je
sve moje njeno je
o ne

Ona umreti zna
kad nazovem te ja
da zacuti na čas
kad mi začuje glas

Ona ne smeje se
zna šta sme, a sta ne
takva bila sam ja
takve bile su sve

I taj crveni lak
miris suviše jak
novi trag svaki dan
kad se vratim u stan


Sve moje njeno je
da odem vreme je
a molit ćeš me
sve do kraja sveta

Jer znam
kad probudiš se sam
ti zaplakat ćeš na
mojoj strani kreveta

O ne, sve moje njeno je
o ne, da odem vreme je
sve moje njeno je
o ne

Sve moje njeno je
da odem vreme je
a molit ćeš me
sve do kraja sveta

Jer znam
kad probudiš se sam
ti zaplakat ćeš na
mojoj strani kreveta 2x

...Drugarice

Ne znam sta misli devojka ta
kako je mogla biti tako zla
Necu da cujem za njega i nju
moju bivsu drugaricu!

Znam da ste bile ko nokat i prst
morace sama da nosi svoj krst
A nije ni on bolji od nje
od te male izdajice!

Ref:
Drugarice, lazljivice
kako si mogla da budes s njim?
Kad si znala,sto si mu dala
da te prevari?

Drugarice, lazljivice
kako si mogla da budes s njim?
Kad si znala sto si mu dala
da nas rastavi?

Kako ce moci pitam se sad
u oci da me pogleda
kada je budem videla s njim
mogla bih svasta da ucinim

Dobra si dusa poznajem te
Zaboravi to oprosti joj sve
Uvek si bila bolja od nje
od te male glupace!!

Ref:
Drugarice,lazljivice
kako si mogla da budes s njim?
Kad si znala,sto si mu dala
da te prevari?

Drugarice,lazljivice
kako si mogla da budes s njim?
Kad si znala sto si mu dala
da nas rastavi?

..Indira radić - Nisam sumnjala
Nešto mi je promaklo,
prevare staklo ja sam zgazila,
mislila sam da znam te i osećam te,
i nisam pazila,
njeno ime za pticu,
sjaj na tvom licu
bez pravog razloga,
mislila sam da grešim,
da sve je u redu,
da nemaš nikoga....
Nisam sumnjala...
da si me varao
sve ti piše tu,
mesto, dan i sat,
i kako ljubiš nju,
vidi se, vidi sve...
Hajde voli je, voli kao lud,
da je barem ne mrzim uzalud,
voli je, voli je ko mene pre...
Nešto mi je promaklo
u tvome glasu,
u tvojim očima,
nešto zbog čega piješ,
zbog čega si tužan
i lutaš noćima...
Njeno ime za pticu,
sjaj na tvom licu
bez pravog razloga,
mislila sam da grešim,
da sve je u redu,
da nemaš nikoga,
Nisam sumnjala...
da si me varao
sve ti piše tu,
mesto, dan i sat,
i kako ljubiš nju,
vidi se, vidi sve.
Hajde voli je, voli kao lud,
da je barem ne mrzim uzalud,
voli je, voli je ko mene pre...
Ponekad poželim da sam samo lutka
koju si voleo dok nije pukla,
kad slomiš je, ne plače...
Image Hosted by ImageShack.us
...Tacno je
Tačno je nisam bila cveće
Rastanak boleti te neće
Tačno je grešila sam jako
Živet ćeš ti bez mene lako

Tačno nisam ja mala
Da štetu nikom ne bi priznala
Najlepšu lutku ja sam razbila
Ja sam sve lepo upropastila

Tačno je da sam ponekad više popila
Da sam se s nekim drugim topila
I tvoje snove sve potopila
Tačno je sa tobom nisam umela
Sa tobom nisam uspela
Jer sam te ludo volela

Ref:
Tačno je da sam sebična
Ponekad možda obična
Ali za jedno priznaj mi
Bila sam ti odlična
Za tvoje mane praktična
Za bolje dane tragična
Ali za jedno priznaj mi
Bila sam ti odlična

Tačno je da sam bila teška
Teši se bila sam ti greška
Tačno je ako ti to znači
Sad sama sebi kažem plači

Tačno nisam ja mala...
Da štetu nikom ne bi priznala
Najlepšu lutku ja sam razbila
Ja sam sve lepo upropastila(2x)

..No more drama
so tired..tires of these drama
no more,no more...
i wanna be free
i'm so tired,so tired

broken heart again
another lesson learn
better know your friends
or else you will get burn
gotta count on me
cause i can guarantee
that i'll be fine

no more pain (no more pain)
no more pain (no more pain)
no drama (no drama in my life)
noone's gonna make me hurt again

why'd i play the fool
go throught ups and downs
knowing all the time
you wouldn't be around
or maybe i like the stress
cause i was young and restless
but that was long ago
i don't wanna cry no more

no more pain (no more pain)
no more game (no more game messin with my mind)
no drama (no more drama in my life)
noone's gonna make me hurt again
no more tears (no more tears, i'm tired of cryin every night)
no more fears (no more fears, i really don't wanna cry)
no drama (no more drama in my life)
i don't ever wanna hurt again
wanna speak my mind, wanna speak my mind

uh,it feel so good
when you let go
avoid these drama in your life
now you're free from all the pain
free from all the game
free from all the stress
so find your happiness
i don't know
only god knows where the story ends for me
but i know where the story begins
it's up to us to choose
whether we win or loose
and i choose to win

no more pain (no more pain)