Solo, Indonezija (Dan 2, 04.06.2013.)

Par koraka kroz pokretni most kojim je avion spojen s aerodromskom zgradom otkriva kako će ovo biti jedno jako vruće putovanje. Iako je kapetan najavio 27 Celzijaca, Jakarta se očito peče i na puno višoj temperaturi. Toplina i vlaga u zraku odmah me podsjećaju na Kuala Lumpur. Svaki put kada sam iz Europe znao doći u Kuala Lumpur bio je to iznenadni atak na moje tijelo. Nikada nije bilo potrebno puno vremena da se moja koža orosi. Tako ni sada u Jakarti. Ni klima uređaji koji rade punom parom pokušavajući svakom novopridošlom putniku ohladiti prvi dojam indonežanske metropole ne uspijevaju ohladiti mostove. Vruće je, vlažno, zagušljivo. U borbi između klima uređaja i snage sunca, samo je jedan pobjednik...
Aerodrom u Jakarti neočekivano je prostran. Zapravo, s obzirom da je riječ o jednom od najvećih svjetskih megalopolisa i uopće najvećem gradu jugoistočne Azije u kojem se natrpalo službeno preko deset milijuna stanovnika, a neslužbeno i puno puno više, možda sam i trebao očekivati veliki aerodrom. Ali uvijek nekako aerodrom vežeš za financijsku situaciju grada i zemlje u kojoj se nalazi i prema tome sam ovdje očekivao neki stariji aerodrom iz Suhartova vremena koji puca po šavovima uslijed sve većeg pritiska na avioprijevoz što lokalnog stanovništva što turista. I uvijek nekako u tim zemljama i gradovima u kojima najmanje to očekuješ naletiš na ultramoderan aerodrom. Moderniji od mnogih po Europi ili sjevernoj Americi. Čest je to bio slučaj primjerice po aerodromima u Tajlandu. Osim što je prostran, jakartski aerodrom je i čist, lagan za snalaženje i vrlo brzo prolazimo kroz kontrolu putovnica, podižemo prtljagu i nalazimo Garudin šalter za naš sljedeći let.
Nisam ovaj put sam. Preko hrvatskog foruma naletio sam na Davora (ili je on pak naletio na mene) i odlučili smo zajedno "odraditi" ovo desetodnevno putovanje. Bit će zanimljivije putovati u društvu. Krenuli smo zajedno autom iz Zagreba za Milano, potom se razdvojili i opet našli na letu iz Abu Dhabija za Jakartu.
Jakartu ostavljamo za sam kraj putovanja i nakon puno mozganja i sklapanja plana puta odlučeno je "preskočiti" gotovo čitavu Javu i početi putovanje sa Solom i potom kopnom krenuti natrag prema Jakarti. Java je jedan od najvećih svjetskih otoka i nemoguće je u deset dana otići kopnom do kraja Jave i nazad do Jakarte.
I sam Solo je daleko od tog "kraja" Jave. Do Surabaye ima još četiri sata vožnje, a do Jangkara, Gilimanuka ili Grajagana i do deset. Ova tri posljednja zaista se smatraju "krajem" Jave, gdje se na Javu "nastavlja" Bali. Ali negdje se morala podvući crta. Nema se vremena za sve. I tako je pala odluka da se krene iz Sola ili stare Surakarte za koju u vodiču stoji da je "centar javanskog identiteta i tradicije" i "najmanje pozapadnjačen grad od svih na otoku".
Nije potrebno dugo da se putnik uvjeri da je to istina. Šest je navečer i kada je Garudin avion pogodio pistu, vani je već mrkli mrak. Za južnu zemljinu polutku ovo je početak zime i dani su kraći. Taxi koji radi na principu unaprijed plaćanja na aerodromskom šalteru ugodno je ohlađen dok slabo osvjetljenim ulicama vozi prema hotelu u centru grada. Uličnih svjetiljki skoro da i nema i jedino svijetlo dolazi od improviziranih trgovina i uličnih zalogajnica warunga te od farova malobrojnih automobila i mnogobrojnih motocikala koji uvelike brojem nadmašuju automobile. Guranje i pretjecanje, često uz neprilagođenu brzinu, ovdje je uobičajena pojava. Većina ovdašnjih vozača nikada nije išla u autoškolu, već su voziti naučili od svojih prijatelja i rodbine, a vozačka dozvola ovdje se kupuje. Zbog velike birokracije gubitak je vremena, novaca i živaca pokušati legalnim putem doći do vozačke dozvole. Gotovo svi odabiru prečac i kupuju ju na crnom tržištu, usput podmazavši nekoliko ruku. Korupcija u Indoneziji raširena je pojava u svim sferama društva. Po indeksu percepcije korupcije Transparency Internationala u 2012. godini Indonezija se našla na stotom mjestu. Puno lošije od zemalja u okruženju.
Prometnih znakova na ulici gotovo da i nema, a uobičajena prometna pravila nisu još našla svoj put do Jave. A ako jednom i nađu put do Jave, potrajat će dok ne dođu do Sola. Grad na prvi pogled izgleda zapušteno i provincijski i samo se nadam da će se za danjeg svijetla ukazati taj "centar javanskog identiteta i tradicije". Večeras se doima nestvarnim da ovaj grad ima pola milijuna stanovnika.
Pet minuta hoda od glavne gradske ulice Slamet Riyadi, jedine koja, s modernim hotelima i jednim shopping centrom, na trenutke izgleda kao ulica jednog grada, a ne proširenog sela, nalazi se hotel, zapravo guesthouse, sakriven iza visokog zida i velikih ulaznih vratiju. Na prvi pogled izgleda poput jedne od onih derutnih kućica kojih smo se nagledali na putu iz aerodroma u grad. Ali malo dublje unutra otkriva se postepeno unutrašnje dvorište s uređenim vrtom i potom nekoliko tradicionalnih drvenih koliba s mandijem, kupaonicom na otvorenom, ali u sklopu kolibe. Drvo dominira: od same konstrukcije kolibe do namještaja poput masivnog kreveta s udobnim madracom i jastucima gdje ću, uvjeren sam, anđeoski spavati nakon dan i pol putovanja od Zagreba do Soloa.
Prije spavanja valja napuniti želudac pa, iako smo jako umorni od puta, pješice odlazimo duž Slamet Riyadija do 'night food market', o kojima svatko postane ovisan već nakon par dana u Tajlandu. Solo noću podsjeća na pripizdine sjeveroistočnog Tajlanda koje smo moji tadašnji suputnici Vanja, Jerko i ja posjećivali za prvog posjeta Tajlandu, a čija se imena uopće više ne sjećam. Trebao bih ih potražiti u ranijim putopisima. Sjećam se samo da te sjeveroistočne tajlandske pripizdine nisu imale ništa konkretno za pokazati, ali bile su 'tourist free' i imale odlične noćne tržnice hranom gdje smo se obžderavali do kasnih sati za male novce. S obzirom da Indonezija ima sličnu gastrokulturu kao i Tajland, ne bi se ovdje to trebalo puno razlikovati.
Šetnja Slamet Riyadijem izazvala je posve očekivano veliko zanimanje. Turist u Solou je neuobičajena pojava i nemalo puta moje oči su se pronašle s očima nekog lokalca, popraćeno laganim osmijehom. I cijelim putem imam onaj osjećaj da su mi nečije oči ne samo na mojim leđima, već i prsima, nogama, rukama, licu... Nema u ovim večernjim satima puno ljudi: ponešto vozača becaka (bicikl-rikši), koji se nadaju još ponekoj vožnji prije nego li konačno parkiraju svoje vozilo i odu doma; nešto više kuhara na pokretnim štandovima s hranom oko kojih se skupila šačica ljudi, najčešće posjednuta na prostirku na podu i okružena raznim posudicama iz kojih se puši jeftina večera.
Na samom kraju Slamet Riyadija nalazi se Galabo, dvjestotinjak metara dugačak niz štandova s hranom. Svaki ima ispred izvješen natpis s hranom koju nudi i cijenu svakog pojedinog jela. Rijetko koje jelo košta više od dolar, dolar i pol. Davor i ja u nevjerici gledamo. Ponuda nije loša, ali s obzirom na potpuni izostanak stranaca iz Soloa, koristiti engleski jezik ovdje je kao da koristiš hrvatski. Potpuni gubitak vremena. Ruke i noge su glavni jezik razumijevanja u Solou. Uz vodič u kojem se nalazi kratak riječnik i nekoliko korisnih fraza. Riječnik je toliko kratak da više od polovice jela na menijima Galaboa nemoguće je dešifrirati. Naposljetku se odlučujemo za nasi. To je lako. Nasi je riža i gotovo svako jelo ima nasi. Uzimam lokalni specijalitet nasi gudeg: riža kuhana u kokosovom mlijeku s komadićima jackfruit voća, jaja i piletine te lagano začinjeno. S obzirom da već dva dana nisam pojeo pošteni obrok, uzimam i uvijek sveprisutan mie goreng ('mie' su rezanci, 'goreng' je prženo, tj. fried noodles). Za desert panirane pohane banane s čokoladom i, pomalo neuobičajeno, naribanim sirom. Sjedamo za plastične stol i stolice degustirajući delicije koje smo platili ukupno svega dva dolara. Promatram svijet. Većina stolova je zauzeta. Lokalci večeraju. Prijatelji, parovi, obitelji s malom djecom, starci... Svijet je šarolik. No, ipak je i ovdje malo ljudi. Gdje li su onih pola milijuna "Solaša"?! Ostaju li na večeri kod kuće? Je li Galabo možda preskup za prosječnog stanovnika ovog grada? I je li možda Galabo samo mjesto gdje će većina izvesti svoje prijatelje i rodbinu kada trebaju nešto proslaviti? Kojem staležu pripada ovaj svijet kojeg ovog trenutka ovdje napada nasi gudeg, nasi liwet, nasi goreng, gado gado...? Pitanja u mojoj glavi ostaju bez odgovora. U pozadini njih samo čujem zavijanje indonežanskih uličnih karaoka koji do mene dopire s nekoliko mjesta uzduž Galaboa...


VIZA za Indoneziju USD 45,00 (Veleposlanstvo Indonezije u Zagrebu)
AVIOKARTA GARUDA Jakarta-Solo IDR 624,300 (jednosmjerna, s taksama, www.garuda.com)
TAXI Aerodrom-Solo centar IDR 60,000
Hotel Griya Tumpeng Solo USD 33,04 po noćenju s doručkom (koliba s kupaonicom, www.agoda.com) (Jalan Dr Supomo 53, Turisari, Solo)
IDR 1000=HRK 0,58

03.06.2013. u 16:46 • 0 KomentaraPrint#^

Dostupni putopisi

Gutaš moje putopise? Ajd' onda ne budi cicija i stisni 'pay now' i plati mi gemišt!







Image and video hosting by TinyPic

Dvije Afrike (Maroko & Mali)

Između neba i zemlje (Peru, Bolivija, Čile & Argentina)

Azija (Japan, Hong Kong, Makao, Kina)

Ne! Vijetnam, Kambodža i Laos nisu ratovi! (Vijetnam, Kambodža, Tajland, Malezija)

Kod strica Busha (SAD)

Moja Afrika (Egipat, Južna Afrika, Lesoto, Svaziland, Mozambik, Malavi, Zambija, Tanzanija)

Gram i pol curryja (Indija & Nepal)

U zagrljaju pernate zmije (Gvatemala, El Salvador, Honduras, Meksiko)

Bijeg u talijansku potpeticu (Bari, Ostuni, Polignano a Mare, Taranto)

Istok Ukrajina (Ukrajina)

Na čajanki s Hezbolahom (Libanon, Sirija)

Tamo gdje sam stao... (Južna Koreja, Burma, Singapur, Malezija, Tajland, Laos, Kina)

Podijeljena Afrodita (Cipar)

Jesu li Marokanci couscous manijaci i ovisnici o čaju od mente? I dimi li se kif na Sjeveru? (Maroko)

Oman - Zlatni pijesci Arabije Felix

Buenos dias, buenas tardes y buenas noches - Overland od Asunciona do Arenasa... i još malo dalje (Paragvaj, Brazil, Urugvaj, Argentina, Čile)

Tunis none.inclusive

Pozdrav iz Chaikhanastana - Priče iz središnje Azije (Kirgistan, Uzbekistan & Afganistan)

Ples u sjeni vulkana (Indonezija)

Veliki ocean plavog neba (Cookovi otoci i Australija)

O cipelama...i još ponešto (Filipini)

Crni papar, crvena riža (Južna Indija)

Teranga (Cabo Verde, Senegal & Gambija)

O autoru

"Backpacking? Što je to?", upitao sam se pred nekoliko godina kada sam jednog dana slučajno ušao na jednu backpacking stranicu. To je bila terra incognita, ne samo meni, već i ljudima koji me okružuju. Počeo sam čitati tu stranicu, potom još jednu, i još jednu nakon nje... I tako je započela moja velika romansa s backpacking putovanjima...

Ime mi je Vedran Anelić. Imam «tek» 38 godina, ali i ja osjećam da me godine nemilosrdno gaze (rofl) pa stvari koje sam bez puno problema mogao napraviti prije desetak godina, sada me bolovi u križima, slab vid, senilnost i slične stvari sprječavaju. Zvučim sam sebi ko stari nonić... Šala mala... Rođeni sam Rječanin, ali sam kao crna ovca svoje obitelji otišao na studij u Zagreb i ostao. Ipak, Zagreb je Zagreb i u ovom trenutku grad baš po mojoj mjeri. Što će biti za 10-20 godina, ne znam. Nisam Nostradamus.
I da, ovisnik sam! Otvoreno priznajem. Drogiram se! A moja droga su putovanja. Kada sam započeo s backpackingom sada već daaaaavneeee 2001. godine, bilo je to jedno kratko i organizacijski lagano putovanje u Mađarsku, Slovačku i Češku, a nakon toga put me odveo u gotovo sve krajeve svijeta: Maroko, Mali, Peru, Bolivija, Čile, Japan, Kina, Vijetnam, Kambodža, SAD itd itd itd... Moja droga je skuplja od hašiša i heroina, ali s puno više vitamina zujo I ne pokušavajte! Ne želim na odvikavanje!
A gdje je bilo najljepše? Doma! Doma je uvijek najljepše! I nije to samo isprazna fraza. Svaka zemlja koju sam posjetio je drugačija od one prethodne i svaka je zanimljiva na svoj način. I ne postoje dvije iste zemlje. Ali istina je i da se nakon svakog puta uvijek najradije vraćam svojoj garsonjerici od 25 kvadrata. S novim uspomenama koje su moj «fiks» do nekog sljedećeg putovanja u neki novi neistraženi kutak našeg trećeg kamenčića od sunca.

Trenutna visina letvice: 127 zemalja. Nije da se hvalim... wave


Posjećene zemlje/teritoriji
01. Afganistan
02. Albanija
03. Alžir
04. Andora
05. Argentina
06. Armenija
07. Aruba
08. Australija
09. Austrija
10. Bahrein
11. Barbados
12. Belgija
13. Bjelorusija
14. Bolivija
15. Bosna i Hercegovina
16. Brazil
17. Bruneji
18. Bugarska
19. Burma (Mijanmar)
20. Cabo Verde
21. Cipar
22. Cookovi otoci
23. Crna Gora
24. Češka
25. Čile
26. Danska
27. Dominika
28. Egipat
29. El Salvador
30. Estonija
31. Fidži
32. Filipini
33. Finska
34. Francuska
35. Gambija
36. Grčka
37. Gruzija
38. Gvatemala
39. Gvineja Bissau
40. Honduras
41. Hong Kong
42. Hrvatska
43. Indija
44. Indonezija
45. Iran
46. Irska
47. Island
48. Italija
49. Izrael
50. Japan
51. Jordan
52. Južna Afrika
53. Južna Koreja
54. Kambodža
55. Kanada
56. Katar
57. Kazahstan
58. Kenija
59. Kina
60. Kirgistan
61. Kolumbija
62. Kosovo
63. Kuba
64. Kuvajt
65. Laos
66. Latvija
67. Lesoto
68. Libanon
69. Lihtenštajn
70. Litva
71. Luksemburg
72. Mađarska
73. Makao
74. Makedonija
75. Malavi
76. Malezija
77. Mali
78. Malta
79. Maroko
80. Meksiko
81. Moldova
82. Monako
83. Mozambik
84. Nepal
85. Nizozemska
86. Norveška
87. Novi Zeland
88. Njemačka
89. Oman
90. Palau
91. Paragvaj
92. Peru
93. Poljska
94. Portugal
95. Ruanda
96. Rumunjska
97. Rusija
98. San Marino
99. Sejšeli
100. Senegal
101. Singapur
102. Sirija
103. Sjedinjene Američke Države
104. Sjeverna Koreja
105. Slovačka
106. Slovenija
107. Srbija
108. Svaziland
109. Sveti Vincent & Grenadini
110. Španjolska
111. Šri Lanka
112. Švedska
113. Švicarska
114. Tajland
115. Tajvan
116. Tanzanija
117. Tunis
118. Turska
119. Uganda
120. Ujedinjeni Arapski Emirati
121. Ukrajina
122. Urugvaj
123. Uzbekistan
124. Vatikan
125. Velika Britanija
126. Vijetnam
127. Zambija

Putovao preko zračnih luka
001. Abu Dhabi (UAE)
002. Adelaide (AUS)
003. Akureyri (ISL)
004. Algiers Houari Boumediene (ALG)
005. Almaty (KAZ)
006. Amsterdam Schiphol (NED)
007. Aruba Reina Beatrix (ARU)
008. Asuncion (PRG)
009. Atena Elefterios Venizelos (GRE)
010. Auckland (NZL)
011. Ayers Rock (AUS)
012. Balaton (HUN)
013. Baltimore (USA)
014. Bamako (MLI)
015. Bandar Seri Begawan (BRN)
016. Bangalore Kempegowda (IND)
017. Bangkok Suvarnabhumi (THA)
018. Barcelona El Prat (ESP)
019. Bari (ITA)
020. Bastia Poretta (FRA)
021. Beijing Capital (CHN)
022. Beirut Rafik Hariri (LEB)
023. Beograd Nikola Tesla (SRB)
024. Bergamo Orio al Serio (ITA)
025. Bergen (NOR)
026. Berlin Schonefeld (GER)
027. Berlin Tegel (GER)
028. Bilbao (ESP)
029. Birmingham (GBR)
030. Bishkek Manas (KGS)
031. Bissau Osvaldo Vieira (GNB)
032. Bogota El Dorado (COL)
033. Bologna G. Marconi (ITA)
034. Bordeaux (FRA)
035. Boston Logan (USA)
036. Bratislava (SLK)
037. Bridgetown Grantley Adams (BRB)
038. Brisbane (AUS)
039. Bruxelles Charleroi (BEL)
040. Bruxelles National (BEL)
041. Budapest Ferihegy (HUN)
042. Buffalo (USA)
043. Cagliari Elmas (ITA)
044. Cairns (AUS)
045. Cairo (EGY)
046. Cape Town (RSA)
047. Caracas Maiquetia Simon Bolivar (VEN)
048. Cartagena Rafael Nunez (COL)
049. Casablanca Mohammed V (MRC)
050. Catania Fontanarossa (ITA)
051. Cebu Mactan (PHI)
052. Chengdu Shuangliu (CHN)
053. Chicago O'Hare (USA)
054. Chisinau (MOL)
055. Christchurch (NZL)
056. Cochin (IND)
057. Colombo Bandaranaike (LKA)
058. Copenhagen Kastrup (DEN)
059. Corfu Ioannis Capodistrias (GRE)
060. Cork (IRL)
061. Dakar Leopold Sedar Senghor (SEN)
062. Danang (VIE)
063. Denpasar Bali Ngurah Rai (IDN)
064. Denver (USA)
065. Doha (QAT)
066. Dortmund (GER)
067. Dubai International (UAE)
068. Dubai Al Maktoum (UAE)
069. Dublin (IRL)
070. Dubrovnik Čilipi (CRO)
071. Dusseldorf (GER)
072. Fort de France (MTQ)
073. Fort Lauderdale (USA)
074. Frankfurt (GER)
075. Girona Costa Brava (ESP)
076. Graz Thalerhof (AUT)
077. Grimsey (ISL)
078. Hahn (GER)
079. Hanoi Noi Bai (VIE)
080. Havana Jose Marti (CUB)
081. Herat (AFG)
082. Hobart (AUS)
083. Ho Chi Minh City (VIE)
084. Hong Kong (HKG)
085. Hyderabad Rajiv Ghandi (IND)
086. Ibiza (ESP)
087. Istanbul Ataturk (TUR)
088. Istanbul Sabiha Gokcen (TUR)
089. Jakarta Soekarno-Hatta (IDN)
090. Johannesburg O Tambo (RSA)
091. Kabul Khwaja Rawash (AFG)
092. Kathmandu Tribhuvan (NEP)
093. Kerry (IRL)
094. Kigali Gregoire Kayibanda (RWA)
095. Kijev Boryspil (UKR)
096. Kijev Zhulany (UKR)
097. Kiruna (SWE)
098. Kingstown ET Joshua (VCT)
099. Koln/Bonn (GER)
100. Koror Roman Tmetuchl (PLW)
101. Krabi (THA)
102. Krakow Ivan Pavao II (POL)
103. Kuala Lumpur (MYS)
104. Kutaisi (GEO)
105. Kuwait (KWT)
106. Langkawi (MYS)
107. Laoag (PHI)
108. Larnaka (CYP)
109. Leh Kushok Bakula Rimpochee (IND)
110. Lima Jorge Chavez (PER)
111. Lisbon (POR)
112. Liverpool John Lennon (GBR)
113. London Gatwick (GBR)
114. London Heathrow (GBR)
115. London Luton (GBR)
116. London Stansted (GBR)
117. Los Angeles International (USA)
118. Luxor (EGY)
119. Ljubljana Brnik (SLO)
120. Macau (CHN)
121. Madrid Barajas (ESP)
122. Madurai (IND)
123. Mahe (SYC)
124. Malta Luqa (MAL)
125. Manama (BAH)
126. Manchester (GBR)
127. Manila NAIA (PHI)
128. Marakesh Menara (MRC)
129. Maribor Edvard Rusjan (SLO)
130. Medan Kualanamu (IDN)
131. Medellin Jose Maria Cordova (COL)
132. Melbourne Tullamarine (AUS)
133. Melville Hall (DMA)
134. Mexico City Benito Juarez (MEX)
135. Miami (USA)
136. Milano Malpensa (ITA)
137. Minsk 2 (BLR)
138. Miri (MYS)
139. Montevideo (URG)
140. Montreal Trudeau (CAN)
141. Moskva Sheremetyevo (RUS)
142. Moskva Domodedovo (RUS)
143. Mumbai Chatrapati Shivaji (IND)
144. Munchen (GER)
145. Mykonos (GRE)
146. Muscat (OMN)
147. Nadi (FIJ)
148. Nairobi Jomo Kenyatta (KEN)
149. Napoli Capodichino (ITA)
150. New Delhi Indira Gandhi (IND)
151. Newark Liberty (USA)
152. New York JFK (USA)
153. New York La Guardia (USA)
154. Niš Konstantin Veliki (SRB)
155. Olbia Costa Smeralda (ITA)
156. Osaka Kansai (JPN)
157. Osh (KGS)
158. Osijek (CRO)
149. Oslo Gardermoen (NOR)
160. Oslo Rygge (NOR)
161. Paphos (CYP)
162. Pariz Charles de Gaulle (FRA)
163. Pariz Orly (FRA)
164. Peleliu (PLW)
165. Penang (MYS)
166. Pereira Maltecańa (COL)
167. Perth (AUS)
168. Phu Quoc (VIE)
169. Pointe a Pitre (GLP)
170. Porto (POR)
171. Praia Nelson Mandela (CPV)
172. Priština (KOS)
173. Puerto Montt (CHI)
174. Puerto Princesa (PHI)
175. Punta Arenas (CHI)
176. Rarotonga (COK)
177. Reykjavik Domestic (ISL)
178. Reykjavik Keflavik (ISL)
179. Riga (LAT)
180. Rijeka (CRO)
181. Rio de Janeiro Galeao (BRA)
182. Rotterdam (NED)
183. Sal Amilcar Cabral (CPV)
184. San Francisco (USA)
185. San Salvador Comalapa (ESA)
186. Santander (ESP)
187. Santiago de Chile (CHI)
188. Santorini Thira (GRE)
189. Sao Paulo Guarulhos (BRA)
190. Sapporo New Chitose (JPN)
191. Sarajevo Butmir (BIH)
192. Seoul Incheon (KOR)
193. Sevilla San Pablo (ESP)
194. Shanghai Pudong (CHN)
195. Shannon (IRL)
196. Sharjah (UAE)
197. Shiraz (IRN)
198. Shymkent (KAZ)
199. Simferopol (UKR)
200. Singapur Changi (SIN)
201. Sofia (BUL)
202. Solo Adi Sumarmo (IDN)
203. Southend on Sea (GBR)
204. Split (CRO)
205. Stockholm Arlanda (SWE)
206. St Petersburg Pulkovo (RUS)
207. Stuttgart Echterdingen (GER)
208. Sydney Kingsford Smith (AUS)
209. Tabriz (IRN)
210. Tagbilaran (PHI)
211. Taipei Taoyuan (TWN)
212. Tallinn (EST)
213. Tanger Ibn Battouta (MRC)
214. Tapachula (MEX)
215. Tashkent (UZB)
216. Tehran Mehrabad (IRN)
217. Tehran Imam Khomeini (IRN)
218. Tel Aviv Ben Gurion (ISR)
219. Tijuana (MEX)
220. Timimoun (ALG)
221. Tokyo Narita (JPN)
222. Trieste Ronchi dei Legionari (ITA)
223. Tunis Carthage (TUN)
224. Udon Thani (THA)
225. Urgench (UZB)
226. Valencia (ESP)
227. Venezia Marco Polo (ITA)
228. Venezia Treviso (ITA)
229. Wien Schwechat (AUT)
230. Yangon (MYN)
231. Zadar (CRO)
232. Zagreb Pleso (CRO)
233. Zakynthos Dyonysios Solomos (GRE)
234. Zanzibar (TAN)
235. Zurich (SWI)

Letio s avioprijevoznicima
01. Adria Airways
02. Aegean Airlines
03. Aer Lingus
04. Aeroflot
05. Aeromexico
06. Air Algerie
07. Air Antilles
08. Air Arabia
09. Air Asia
10. Air Astana
11. Air Baltic
12. Air France
13. Air Iceland
14. Air India
15. Air Macau
16. Air Manas
17. Air Serbia
18. Air Seychelles
19. All Nippon Airlines (ANA)
20. ATA Airlines Iran
21. Austrian
22. Avianca
23. British Airways
24. Brussels Airlines
25. Cathay Pacific
26. Cebu Pacific
27. China Airlines
28. Clickair
29. Condor
30. Croatia Airlines
31. Cyprus Airways
32. Easyjet
33. Egyptair
34. Emirates
35. Etihad
36. Fiji Airways
37. FlyDubai
38. Garuda Indonesia
39. Germanwings
40. Go Air
41. Iberia
42. Icelandair
43. Interjet Mexico
44. Iran Aseman
45. Japan Airlines
46. Jat Airways
47. Jazeera Airways
48. Jet Airways
49. Jetstar
50. Kenya Airways
51. Lauda Air
52. Level
53. Liat Caribbean Airlines
54. Lufthansa
55. Malaysia Airlines
56. Malev
57. Myair
58. Niki (Air Berlin)
59. Nok Air
60. Norwegian
61. Qantas
62. Qatar Airways
63. Pacific Mission Aviation Palau
64. Pegasus
65. Pluna
66. Royal Air Maroc
67. Royal Brunei Airlines
68. Ryanair
69. Safi Airways
70. SAS Scandinavian
71. Sichuan Airlines
72. Singapore Airlines
73. Sky Airline Chile
74. South African Airways
75. Southwest
76. Spicejet
77. Spirit
78. Sterling
79. Surinam Airways
80. Swiss
81. Taca Airlines
82. TACV Cabo Verde Airlines
83. TAM Linhas Aereas
84. TAP Air Portugal
85. Tigerair
86. Trade Air
87. TUI Fly
88. Tunisair
89. Turkish Airlines
90. Ukraine Int Airlines
91. Uzbekistan Airways
92. Vietnam Airlines
93. Virgin Atlantic
94. Virgin Australia
95. Volare
96. Volotea
97. Vueling
98. Wizzair

Posjećena skijališta
01. Alpbachtal Wildschonau (AUT)
02. Alta Badia (ITA)
03. Arapahoe Basin (USA)
04. Are (SWE)
05. Aspen (USA)
06. Auron (FRA)
07. Axamer Lizum (AUT)
08. Bad Kleinkirchheim (AUT)
09. Bansko (BUL)
10. Beaver Creek (USA)
11. Bela (SLO)
12. Bergeralm Steinach (AUT)
13. Białka Tatrzańska (POL)
14. Boggvisstadafjall Dalvik (ICE)
15. Boreal (USA)
16. Bormio (ITA)
17. Borovets (BUL)
18. Breckenridge (USA)
19. Brixental SkiWelt (AUT)
20. Canyons (USA)
21. Cerkno (SLO)
22. Copper Mountain (USA)
23. Cortina d'Ampezzo (ITA)
24. Deer Valley (USA)
25. Dizin (IRN)
26. Flachau (AUT)
27. Furano (JPN)
28. Garmisch Partenkirchen (GER)
29. Gerlitzen (AUT)
30. Gerlos Zillertal Arena (AUT)
31. Goldeck (AUT)
32. Golte (SLO)
33. Grossglockner Kals-Matrei (AUT)
34. Gulmarg (IND)
35. Hammarbybacken Stockholm (SWE)
36. Heavenly (USA)
37. Hintertux (AUT)
38. Hlidarfjall Akureyri (ICE)
39. Innerkrems (AUT)
40. Ischgl Samnaun (AUT/SWI)
41. Isola 2000 (FRA)
42. Jahorina (BIH)
43. Jasna Chopok (SVK)
44. Kanin-Sella Nevea (SLO/ITA)
45. Kappl (AUT)
46. Katschberg (AUT)
47. Kaunertal (AUT)
48. Keystone (USA)
49. Kirkwood (USA)
50. Kitzbuhel (AUT)
51. Kitzsteinhorn Kaprun (AUT)
52. Kobla (SLO)
53. Kopaonik (SRB)
54. Kranjska Gora (SLO)
55. Kronplatz (ITA)
56. Krvavec (SLO)
57. Kühtai (AUT)
58. Lake Placid (USA)
59. Lenzerheide (SWI)
60. Lienz (AUT)
61. Livigno (ITA)
62. Madonna di Campiglio (ITA)
63. Malbun (LIE)
64. Malino Brdo Ružomberok (SVK)
65. Mariborsko Pohorje (SLO)
66. Mölltaler (AUT)
67. Mont Tremblant (CAN)
68. Nanshan (CHN)
69. Nassfeld (AUT)
70. Nauders (AUT)
71. Niseko (JPN)
72. Northstar (USA)
73. Obergurgl-Hochgurgl (AUT)
74. Obertauern (AUT)
75. Obertilliach (AUT)
76. Paganella (ITA)
77. Park City (USA)
78. Patscherkofel (AUT)
79. Phoenix Park (KOR)
80. Piancavallo (ITA)
81. Pitztal (AUT)
82. Popova Šapka (MKD)
83. Rogla (SLO)
84. Romme Alpin (SWE)
85. Saalbach Hinterglem (AUT)
86. Santa Caterina (ITA)
87. Sapporo Teine (JPN)
88. Schladming (AUT)
89. Seoul Woongjin Snowdoci (KOR)
90. Serfaus Fiss Ladis (AUT)
91. Sillian Hochpustertal (AUT)
92. Ski Dubai (UAE)
93. Sljeme (CRO)
94. Solden (AUT)
95. St Anton am Arlberg (AUT)
96. Steinplatte-Winklmoosalm (AUT/GER)
97. St Jakob im Deferegental (AUT)
98. St Johann in Tirol (AUT)
99. St Moritz (SWI)
100. Stubai (AUT)
101. Tarvisio (ITA)
102. Tochal (IRN)
103. Turracher Hohe (AUT)
104. Vail (USA)
105. Vogel (SLO)
106. Yongpyong (KOR)

Kontakt

Vedran Anelić

Linkovi


Forum.hr
Virtualtourist
Lonely Planet Thorntree travel forum
Hrvatski ski magazin
Punto Zagreb, tourism with a smile. Zagreb and Croatia sightseeing tours.


Ryanair
Easyjet
Germanwings
TuiFly
Wizzair
Aer Lingus
Vueling
Norwegian
Air Asia
Air Arabia
Fly Dubai

Putopisi-Moj putopis
Putopisi-Putna groznica


mixed martial arts
Free Web Counter
mixed martial arts