DAN 36, 30.12.2010. – Kratka željeznica, bus broj 78 i happyending massage (Samut Sakhon, Don Wai & Bangkok, Tajland)

U vlaku na Mahachai Shortline liniji Točan kao urica autobus u pet ujutro ulazi na bangkoški južni autobusni kolodvor. Još je uvijek mrak, malo je čak i svježe, ali ništa ne sprečava rijeku ljudi da se u ove rane jutarnje sate slijeva kroz južni kolodvor. Tajlanđani, stranci. Stariji, mlađi. Muškarci, žene, djeca. Jedni dolaze odnekuda s juga, drugi kreću prema tamo. Ima uvijek nešto perverzno voajeristički promatrati putnike na nekom od kolodvora ili aerodromu i zamišljati tko su, čime se bave, gdje putuju...
A svaki putnik koji želi još više utažiti svoju voajerističku žeđ, dovoljno je da uskoči na jedan od običnih putničkih vlakova i krene van Bangkoka. Jedan od najboljih voajer-vlakova je onaj koji je na engleskom poznat kao Mahachai Shortline. Kao što ime kaže, riječ je o kratkoj liniji od svega tridesetak kilometara koja povezuje Bangkok na jednoj i Samut Sakhon na drugoj strani. Ova je željeznička linija posve nevažna da bi je turisti ubacili u svoj uobičajen itinerer razgledavanja, ali za putnika ona je jedno od prozora u onaj autetičniji tajlandski svijet, dijagonalno suprotan od onog kojeg karakterizira preslickana fasada kompleksa nekadašnje kraljevske palače u Bangkoku ili staklo modernih poslovnih nebodera bangkoških četvrti Siama i Siloma.
Iako ga nazivaju željezničkim kolodvorom, Wong Wian Yai je zapravo dvoperonska stanica zakamuflirana u tržnicu. Ima samo jednu jedinu odredišnu točku i svakih sat vremena jedan vlak polazi iz Wong Wian Yai prema Samut Sakhonu, a drugi mu istovremeno dolazi u susret iz suprotnog smjera. S obzirom da je rano jutro i da, s izuzetkom nečega što bismo mogli nazvati kioskom, budući da su na pultu poredane dnevne novine, trgovine nisu još uvijek otvorene, lako pronalazimo sobičak sa šalterom (rešetke su i ovdje normalna pojava) koji ima funkciju prodavaonice karata. Ovdje ne trebamo puno mozgati i mučiti se s izgovaranjem imena tajlandskih gradova, što s obzirom na nazalne zvukove tajlandskog jezika baš i nije tako jednostavna stvar kako se čini, jer je cijena karte ista za Samut Sakhon kao i za bilo koje od sela između njega i Bangkoka. Deset bahta. Jedna kuna i osamdeset lipa za vožnju od tridesetak kilometara.
U vlaku na Mahachai Shortline liniji Jedini smo stranci na ovoj jednosatnoj vožnji do Samut Sakhona. Prerano je ujutro, ali ipak svejedno nekako sumnjam da i inače ima stranaca na ovoj liniji. Mahachai uglavnom koriste ljudi koji žive u neposrednoj okolici Bangkoka kao najbržu i najjeftiniju opciju da svakodnevno dođu do svog posla, škole ili da se opskrbe u bangkoškim puno opremljenijim supermarketima i trgovinama. Kondukteri, nasmijani od uha do uha i obučeni u čiste i savršeno ispeglane uniforme Tajlandskih željeznica (čistoća i urednost odjeće u Tajlandu odmah dolazi do izražaja, posebice nakon proputovanja kroz neke od neurednijih susjednih zemalja), drže nas kao kap na dlanu. Ostali putnici, većina uniformirana za posao ili školu, uglavnom iskorištavaju ove posljednje minute i spavaju prije nego što ih zaskoče dnevne obaveze.
Vlak je sastavljen od nekoliko vagona limenki koje se njišu čim vlak potegne malo veću brzinu. Ali veći dio puta uglavnom se svodi na dvadesetak kilometara na sat, brzine do koje vlak može potegnuti prije nego li već mora početi kočiti kako bi se zaustavio na vrijeme na još jednoj od stanica.
Kroz prozor promatrajući uglavnom drvene kuće, većina djeluje veoma nestabilno, dok vlak prolazi svega metar-dva od nečijeg trijema, kuhinje ili sobe, osjećam kao da uznemiravam nečiju privatnost. Na trijemu se čisti lonci suše od sinoćnje večere; nekoliko pari japanki čeka buđenje svojih vlasnika; čista roba obješena na vješalicama jedna do druge suši se na zraku – kvačice se ovdje ne koriste...
Onda koji kilometar izvan Bangkoka počinju polja i kanali i lotosi, isprekidana tu i tamo nekim od sela i stanicom.
I naposljetku Samut Sakhon, u sedam i trideset ujutro već veoma kaotičan. Vlak i ovdje ulazi direktno u natkrivenu tržnicu, ljudi se sklanjaju s tračnica ne bi li ga propustili. U ovo vrijeme u Samut Sakhonu tržnica je već mravinjak, štandovi su postavljeni i na njima se prodaje sve, od odjeće, obuće i kućnih potrepština preko voća i povrća do mesa i ribe. Ovo posljednje je dosta zastupljeno – nalazimo se tek par kilometara od mora i Tajlandskog zaljeva.
Uspijevamo se probiti kroz tržnicu/željezničku stanicu. Na jednom od uličnih štandova kupujemo fritule za doručak. Grad je dosta prometan i, sa svojim betonskim lookom, potpuno nezanimljiv.
Kombinacijom ruku, nogu i pigin engleskog nekako pronalazimo kombi za Don Wai. U vodiču su samo upute kako doći do Don Waija iz Bangkoka no, s obzirom da je Don Wai blizu Samut Sakhona, logično je zaključiti da u prenapučenoj zemlji poput Tajlanda mora postojati veza između jednog sela i jednog većeg grada. Opcija povratka u Bangkok i ponovne vožnje na zapad do Don Waija nije na stolu.
Tržnica u Don Waiju Direktne veze nema, ali kombinacijom kombija iz Samut Sakhona za Wat Raikhing, malenog sela s velikim hramom, i potom pick-up tuktuka iz Wat Raikhinga za Don Wai, uspijevamo se dokopati ovog potonjeg.
Plutajuće tržnice česta su slika Tajlanda koja obilazi svijet u obliku razglednica, dokumentaraca ili nečeg trećeg. Kako je danas četvrtak, a plutajuće tržnice rade uglavnom samo vikendom, ne možemo posjetiti one najpoznatije poput Damnoen Saduaka ili Taling Chana. Upravo smo iz tog razloga došli u Don Wai. Iako nije direktno na vodi, tržnica u Don Waiju je uz vodu. Uz rijeku Nakhon Chasi smjestilo se čitavo mnoštvo štandova, neki na otvorenom, većina natkrivena, neki na cementiranoj podlozi, većina na daskama, pontonima na vodi. Naglasak na ovoj tržnici je na hrani i nema čega nema, ne samo u svježoj verziji, već se može i sjesti u neki od improviziranih restorana i probati riječnu ribu s roštilja. Ili nekome više odgovara pečena patka. Ili sveprisutna piletina. A želi li tko pomelo za desert...
Iako je navodno ova tržnica više usmjerena na tajlandske turiste, kojima je očito namijenjen veliki parking pred tržnicom, nego strancima, danas ne viđamo ni jedne ni druge.
Natrag u Wat Raikhingu pokušavamo uhvatiti bus 78 za Amphawu, pedesetak kilometara udaljen gradić koji je navodno sa svojim kanalima uspio sačuvati čar onog starog Tajlanda prije nego li su ga poplavile horde stranaca u potrazi za jeftinim smještajem na plaži, lakim curama i obilnim alkoholom i marihuanom. Barem nam je tako rečeno. Da bus broj 78 iz Wat Raikhinga ide za Amphawu. Sat vremena čekamo uz prometnu cestu i dok su nekoliko puta prošli i 73 i 74 i 76 i 83, našeg broja 78 nema na vidiku. Svaki zaustavljeni autobus pitamo za Amphawu, ali odmah slijedi odmahivanje rukom i stiskanje gasa. Naposljetku odustajemo, prelazimo cestu i u drugom smjeru bez problema hvatamo lokalni bus natrag za Bangkok. Kasnije zaključujemo da je to zapravo bus bangkoškog javnog prijevoza (BTS) i s obzirom da povezuje Bangkok s preko trideset kilometara udaljenim mjestima (koja se teško mogu nazvati predgrađima), mora da je BTS jedan od javnih gradskih prijevoznika s najširom mrežom na svijetu.
U Bangkoku se smještamo u hotel. Kako je praznik, bliži nam se Nova godina, odlučujem da je ovo mjesto da dočekamo Novu sa stilom i prvi put na ovom putovanju spavamo u hotelu petozvjezdašu. Ramada Plaza Menam Riverside Hotel je smješten uz bangkošku arteriju, rijeku Chao Phraya, i u društvu je velikana poput Chatrium Hotela, Hiltona, Marriotta i The Peninsule. Kako je uz rijeku, hotel ima svoj vlastiti dok i besplatnom hotelskom drvenom brodicom povezan je s centrom grada. Brodica vozi svakih pola sata. Bazen, nekoliko kafića i restorana, besplatni wifi, osoblje koje ti liže guzicu i soba s najljepšim pogledom (cijeli zid naše sobe na četrnaestom katu je prozor s otvorenim pogledom na Chao Phraya rijeku ispod nas i nebodere na drugoj obali rijeke) – jednom se živi, a vjerovatno se i samo jednom dočekuje Nova u Bangkoku.
Bangkok i rijeka Chao Phraya Navečer sam odlazim u grad nešto pojesti jer sisterka nakon noćne vožnje i višesatnog lutanja po bangkoškoj okolici odlučuje rano otići spavati. Skytrainom, bangkoškom varijantom nadzemne gradske željeznice, odlazim u Sukhumvit, četvrt poznatu po izlascima. Ova se četvrt razvila u vrijeme vijetnamskog rata kada su američki vojnici iz Vijetnama dolazili ovdje na odmor. Kao takva četvrt se očuvala do danas. Bar do bara, restoran do restorana, trgovine i sve popunjeno i ponekom improviziranom noćnom tržnicom. A onda su ovdje i tzv. massage parlour. U svim smjerovima s fasada zgrada iskaču natpisi 'sauna', 'massage'... Zgodne Tajlanđanke na ulici nude usluge u tim «institucijama», sve objašnjeno i cijenama nadopunjeno na plastificiranim listovima papira. Iako se službeno nudi ova ili ona masaža, to je samo krinka za tzv. happyending massage. Pa mašta na volju...


VLAK Mahachai Shortline Bangkok Wong Wian Yai-Samut Sakhon THB 10,00
KOMBI Samut Sakhon-Wat Raikhing THB 50,00
PICK-UP TUKTUK Wat Raikhing-Don Wai THB 7,00
LOKALNI BUS Wat Raikhing-Bangkok THB 25,00
TAXI Bangkok Južni kolodvor-Ramada Plaza Menam Riverside Hotel THB 150,00
Smještaj u Ramada Plaza Menam Riverside Hotel 5***** EUR 73,00 (dvokrevetna soba s pogledom na rijeku, buffet doručak uključen u cijenu) (www.agoda.com)

24.11.2010. u 14:26 • 0 KomentaraPrint#^

Dostupni putopisi

Gutaš moje putopise? Ajd' onda ne budi cicija i stisni 'pay now' i plati mi gemišt!







Image and video hosting by TinyPic

Dvije Afrike (Maroko & Mali)

Između neba i zemlje (Peru, Bolivija, Čile & Argentina)

Azija (Japan, Hong Kong, Makao, Kina)

Ne! Vijetnam, Kambodža i Laos nisu ratovi! (Vijetnam, Kambodža, Tajland, Malezija)

Kod strica Busha (SAD)

Moja Afrika (Egipat, Južna Afrika, Lesoto, Svaziland, Mozambik, Malavi, Zambija, Tanzanija)

Gram i pol curryja (Indija & Nepal)

U zagrljaju pernate zmije (Gvatemala, El Salvador, Honduras, Meksiko)

Bijeg u talijansku potpeticu (Bari, Ostuni, Polignano a Mare, Taranto)

Istok Ukrajina (Ukrajina)

Na čajanki s Hezbolahom (Libanon, Sirija)

Tamo gdje sam stao... (Južna Koreja, Burma, Singapur, Malezija, Tajland, Laos, Kina)

Podijeljena Afrodita (Cipar)

Jesu li Marokanci couscous manijaci i ovisnici o čaju od mente? I dimi li se kif na Sjeveru? (Maroko)

Oman - Zlatni pijesci Arabije Felix

Buenos dias, buenas tardes y buenas noches - Overland od Asunciona do Arenasa... i još malo dalje (Paragvaj, Brazil, Urugvaj, Argentina, Čile)

Tunis none.inclusive

Pozdrav iz Chaikhanastana - Priče iz središnje Azije (Kirgistan, Uzbekistan & Afganistan)

Ples u sjeni vulkana (Indonezija)

Veliki ocean plavog neba (Cookovi otoci i Australija)

O cipelama...i još ponešto (Filipini)

Crni papar, crvena riža (Južna Indija)

Teranga (Cabo Verde, Senegal & Gambija)

O autoru

"Backpacking? Što je to?", upitao sam se pred nekoliko godina kada sam jednog dana slučajno ušao na jednu backpacking stranicu. To je bila terra incognita, ne samo meni, već i ljudima koji me okružuju. Počeo sam čitati tu stranicu, potom još jednu, i još jednu nakon nje... I tako je započela moja velika romansa s backpacking putovanjima...

Ime mi je Vedran Anelić. Imam «tek» 38 godina, ali i ja osjećam da me godine nemilosrdno gaze (rofl) pa stvari koje sam bez puno problema mogao napraviti prije desetak godina, sada me bolovi u križima, slab vid, senilnost i slične stvari sprječavaju. Zvučim sam sebi ko stari nonić... Šala mala... Rođeni sam Rječanin, ali sam kao crna ovca svoje obitelji otišao na studij u Zagreb i ostao. Ipak, Zagreb je Zagreb i u ovom trenutku grad baš po mojoj mjeri. Što će biti za 10-20 godina, ne znam. Nisam Nostradamus.
I da, ovisnik sam! Otvoreno priznajem. Drogiram se! A moja droga su putovanja. Kada sam započeo s backpackingom sada već daaaaavneeee 2001. godine, bilo je to jedno kratko i organizacijski lagano putovanje u Mađarsku, Slovačku i Češku, a nakon toga put me odveo u gotovo sve krajeve svijeta: Maroko, Mali, Peru, Bolivija, Čile, Japan, Kina, Vijetnam, Kambodža, SAD itd itd itd... Moja droga je skuplja od hašiša i heroina, ali s puno više vitamina zujo I ne pokušavajte! Ne želim na odvikavanje!
A gdje je bilo najljepše? Doma! Doma je uvijek najljepše! I nije to samo isprazna fraza. Svaka zemlja koju sam posjetio je drugačija od one prethodne i svaka je zanimljiva na svoj način. I ne postoje dvije iste zemlje. Ali istina je i da se nakon svakog puta uvijek najradije vraćam svojoj garsonjerici od 25 kvadrata. S novim uspomenama koje su moj «fiks» do nekog sljedećeg putovanja u neki novi neistraženi kutak našeg trećeg kamenčića od sunca.

Trenutna visina letvice: 127 zemalja. Nije da se hvalim... wave


Posjećene zemlje/teritoriji
01. Afganistan
02. Albanija
03. Alžir
04. Andora
05. Argentina
06. Armenija
07. Aruba
08. Australija
09. Austrija
10. Bahrein
11. Barbados
12. Belgija
13. Bjelorusija
14. Bolivija
15. Bosna i Hercegovina
16. Brazil
17. Bruneji
18. Bugarska
19. Burma (Mijanmar)
20. Cabo Verde
21. Cipar
22. Cookovi otoci
23. Crna Gora
24. Češka
25. Čile
26. Danska
27. Dominika
28. Egipat
29. El Salvador
30. Estonija
31. Fidži
32. Filipini
33. Finska
34. Francuska
35. Gambija
36. Grčka
37. Gruzija
38. Gvatemala
39. Gvineja Bissau
40. Honduras
41. Hong Kong
42. Hrvatska
43. Indija
44. Indonezija
45. Iran
46. Irska
47. Island
48. Italija
49. Izrael
50. Japan
51. Jordan
52. Južna Afrika
53. Južna Koreja
54. Kambodža
55. Kanada
56. Katar
57. Kazahstan
58. Kenija
59. Kina
60. Kirgistan
61. Kolumbija
62. Kosovo
63. Kuba
64. Kuvajt
65. Laos
66. Latvija
67. Lesoto
68. Libanon
69. Lihtenštajn
70. Litva
71. Luksemburg
72. Mađarska
73. Makao
74. Makedonija
75. Malavi
76. Malezija
77. Mali
78. Malta
79. Maroko
80. Meksiko
81. Moldova
82. Monako
83. Mozambik
84. Nepal
85. Nizozemska
86. Norveška
87. Novi Zeland
88. Njemačka
89. Oman
90. Palau
91. Paragvaj
92. Peru
93. Poljska
94. Portugal
95. Ruanda
96. Rumunjska
97. Rusija
98. San Marino
99. Sejšeli
100. Senegal
101. Singapur
102. Sirija
103. Sjedinjene Američke Države
104. Sjeverna Koreja
105. Slovačka
106. Slovenija
107. Srbija
108. Svaziland
109. Sveti Vincent & Grenadini
110. Španjolska
111. Šri Lanka
112. Švedska
113. Švicarska
114. Tajland
115. Tajvan
116. Tanzanija
117. Tunis
118. Turska
119. Uganda
120. Ujedinjeni Arapski Emirati
121. Ukrajina
122. Urugvaj
123. Uzbekistan
124. Vatikan
125. Velika Britanija
126. Vijetnam
127. Zambija

Putovao preko zračnih luka
001. Abu Dhabi (UAE)
002. Adelaide (AUS)
003. Akureyri (ISL)
004. Algiers Houari Boumediene (ALG)
005. Almaty (KAZ)
006. Amsterdam Schiphol (NED)
007. Aruba Reina Beatrix (ARU)
008. Asuncion (PRG)
009. Atena Elefterios Venizelos (GRE)
010. Auckland (NZL)
011. Ayers Rock (AUS)
012. Balaton (HUN)
013. Baltimore (USA)
014. Bamako (MLI)
015. Bandar Seri Begawan (BRN)
016. Bangalore Kempegowda (IND)
017. Bangkok Suvarnabhumi (THA)
018. Barcelona El Prat (ESP)
019. Bari (ITA)
020. Bastia Poretta (FRA)
021. Beijing Capital (CHN)
022. Beirut Rafik Hariri (LEB)
023. Beograd Nikola Tesla (SRB)
024. Bergamo Orio al Serio (ITA)
025. Bergen (NOR)
026. Berlin Schonefeld (GER)
027. Berlin Tegel (GER)
028. Bilbao (ESP)
029. Birmingham (GBR)
030. Bishkek Manas (KGS)
031. Bissau Osvaldo Vieira (GNB)
032. Bogota El Dorado (COL)
033. Bologna G. Marconi (ITA)
034. Bordeaux (FRA)
035. Boston Logan (USA)
036. Bratislava (SLK)
037. Bridgetown Grantley Adams (BRB)
038. Brisbane (AUS)
039. Bruxelles Charleroi (BEL)
040. Bruxelles National (BEL)
041. Budapest Ferihegy (HUN)
042. Buffalo (USA)
043. Cagliari Elmas (ITA)
044. Cairns (AUS)
045. Cairo (EGY)
046. Cape Town (RSA)
047. Caracas Maiquetia Simon Bolivar (VEN)
048. Cartagena Rafael Nunez (COL)
049. Casablanca Mohammed V (MRC)
050. Catania Fontanarossa (ITA)
051. Cebu Mactan (PHI)
052. Chengdu Shuangliu (CHN)
053. Chicago O'Hare (USA)
054. Chisinau (MOL)
055. Christchurch (NZL)
056. Cochin (IND)
057. Colombo Bandaranaike (LKA)
058. Copenhagen Kastrup (DEN)
059. Corfu Ioannis Capodistrias (GRE)
060. Cork (IRL)
061. Dakar Leopold Sedar Senghor (SEN)
062. Danang (VIE)
063. Denpasar Bali Ngurah Rai (IDN)
064. Denver (USA)
065. Doha (QAT)
066. Dortmund (GER)
067. Dubai International (UAE)
068. Dubai Al Maktoum (UAE)
069. Dublin (IRL)
070. Dubrovnik Čilipi (CRO)
071. Dusseldorf (GER)
072. Fort de France (MTQ)
073. Fort Lauderdale (USA)
074. Frankfurt (GER)
075. Girona Costa Brava (ESP)
076. Graz Thalerhof (AUT)
077. Grimsey (ISL)
078. Hahn (GER)
079. Hanoi Noi Bai (VIE)
080. Havana Jose Marti (CUB)
081. Herat (AFG)
082. Hobart (AUS)
083. Ho Chi Minh City (VIE)
084. Hong Kong (HKG)
085. Hyderabad Rajiv Ghandi (IND)
086. Ibiza (ESP)
087. Istanbul Ataturk (TUR)
088. Istanbul Sabiha Gokcen (TUR)
089. Jakarta Soekarno-Hatta (IDN)
090. Johannesburg O Tambo (RSA)
091. Kabul Khwaja Rawash (AFG)
092. Kathmandu Tribhuvan (NEP)
093. Kerry (IRL)
094. Kigali Gregoire Kayibanda (RWA)
095. Kijev Boryspil (UKR)
096. Kijev Zhulany (UKR)
097. Kiruna (SWE)
098. Kingstown ET Joshua (VCT)
099. Koln/Bonn (GER)
100. Koror Roman Tmetuchl (PLW)
101. Krabi (THA)
102. Krakow Ivan Pavao II (POL)
103. Kuala Lumpur (MYS)
104. Kutaisi (GEO)
105. Kuwait (KWT)
106. Langkawi (MYS)
107. Laoag (PHI)
108. Larnaka (CYP)
109. Leh Kushok Bakula Rimpochee (IND)
110. Lima Jorge Chavez (PER)
111. Lisbon (POR)
112. Liverpool John Lennon (GBR)
113. London Gatwick (GBR)
114. London Heathrow (GBR)
115. London Luton (GBR)
116. London Stansted (GBR)
117. Los Angeles International (USA)
118. Luxor (EGY)
119. Ljubljana Brnik (SLO)
120. Macau (CHN)
121. Madrid Barajas (ESP)
122. Madurai (IND)
123. Mahe (SYC)
124. Malta Luqa (MAL)
125. Manama (BAH)
126. Manchester (GBR)
127. Manila NAIA (PHI)
128. Marakesh Menara (MRC)
129. Maribor Edvard Rusjan (SLO)
130. Medan Kualanamu (IDN)
131. Medellin Jose Maria Cordova (COL)
132. Melbourne Tullamarine (AUS)
133. Melville Hall (DMA)
134. Mexico City Benito Juarez (MEX)
135. Miami (USA)
136. Milano Malpensa (ITA)
137. Minsk 2 (BLR)
138. Miri (MYS)
139. Montevideo (URG)
140. Montreal Trudeau (CAN)
141. Moskva Sheremetyevo (RUS)
142. Moskva Domodedovo (RUS)
143. Mumbai Chatrapati Shivaji (IND)
144. Munchen (GER)
145. Mykonos (GRE)
146. Muscat (OMN)
147. Nadi (FIJ)
148. Nairobi Jomo Kenyatta (KEN)
149. Napoli Capodichino (ITA)
150. New Delhi Indira Gandhi (IND)
151. Newark Liberty (USA)
152. New York JFK (USA)
153. New York La Guardia (USA)
154. Niš Konstantin Veliki (SRB)
155. Olbia Costa Smeralda (ITA)
156. Osaka Kansai (JPN)
157. Osh (KGS)
158. Osijek (CRO)
149. Oslo Gardermoen (NOR)
160. Oslo Rygge (NOR)
161. Paphos (CYP)
162. Pariz Charles de Gaulle (FRA)
163. Pariz Orly (FRA)
164. Peleliu (PLW)
165. Penang (MYS)
166. Pereira Maltecańa (COL)
167. Perth (AUS)
168. Phu Quoc (VIE)
169. Pointe a Pitre (GLP)
170. Porto (POR)
171. Praia Nelson Mandela (CPV)
172. Priština (KOS)
173. Puerto Montt (CHI)
174. Puerto Princesa (PHI)
175. Punta Arenas (CHI)
176. Rarotonga (COK)
177. Reykjavik Domestic (ISL)
178. Reykjavik Keflavik (ISL)
179. Riga (LAT)
180. Rijeka (CRO)
181. Rio de Janeiro Galeao (BRA)
182. Rotterdam (NED)
183. Sal Amilcar Cabral (CPV)
184. San Francisco (USA)
185. San Salvador Comalapa (ESA)
186. Santander (ESP)
187. Santiago de Chile (CHI)
188. Santorini Thira (GRE)
189. Sao Paulo Guarulhos (BRA)
190. Sapporo New Chitose (JPN)
191. Sarajevo Butmir (BIH)
192. Seoul Incheon (KOR)
193. Sevilla San Pablo (ESP)
194. Shanghai Pudong (CHN)
195. Shannon (IRL)
196. Sharjah (UAE)
197. Shiraz (IRN)
198. Shymkent (KAZ)
199. Simferopol (UKR)
200. Singapur Changi (SIN)
201. Sofia (BUL)
202. Solo Adi Sumarmo (IDN)
203. Southend on Sea (GBR)
204. Split (CRO)
205. Stockholm Arlanda (SWE)
206. St Petersburg Pulkovo (RUS)
207. Stuttgart Echterdingen (GER)
208. Sydney Kingsford Smith (AUS)
209. Tabriz (IRN)
210. Tagbilaran (PHI)
211. Taipei Taoyuan (TWN)
212. Tallinn (EST)
213. Tanger Ibn Battouta (MRC)
214. Tapachula (MEX)
215. Tashkent (UZB)
216. Tehran Mehrabad (IRN)
217. Tehran Imam Khomeini (IRN)
218. Tel Aviv Ben Gurion (ISR)
219. Tijuana (MEX)
220. Timimoun (ALG)
221. Tokyo Narita (JPN)
222. Trieste Ronchi dei Legionari (ITA)
223. Tunis Carthage (TUN)
224. Udon Thani (THA)
225. Urgench (UZB)
226. Valencia (ESP)
227. Venezia Marco Polo (ITA)
228. Venezia Treviso (ITA)
229. Wien Schwechat (AUT)
230. Yangon (MYN)
231. Zadar (CRO)
232. Zagreb Pleso (CRO)
233. Zakynthos Dyonysios Solomos (GRE)
234. Zanzibar (TAN)
235. Zurich (SWI)

Letio s avioprijevoznicima
01. Adria Airways
02. Aegean Airlines
03. Aer Lingus
04. Aeroflot
05. Aeromexico
06. Air Algerie
07. Air Antilles
08. Air Arabia
09. Air Asia
10. Air Astana
11. Air Baltic
12. Air France
13. Air Iceland
14. Air India
15. Air Macau
16. Air Manas
17. Air Serbia
18. Air Seychelles
19. All Nippon Airlines (ANA)
20. ATA Airlines Iran
21. Austrian
22. Avianca
23. British Airways
24. Brussels Airlines
25. Cathay Pacific
26. Cebu Pacific
27. China Airlines
28. Clickair
29. Condor
30. Croatia Airlines
31. Cyprus Airways
32. Easyjet
33. Egyptair
34. Emirates
35. Etihad
36. Fiji Airways
37. FlyDubai
38. Garuda Indonesia
39. Germanwings
40. Go Air
41. Iberia
42. Icelandair
43. Interjet Mexico
44. Iran Aseman
45. Japan Airlines
46. Jat Airways
47. Jazeera Airways
48. Jet Airways
49. Jetstar
50. Kenya Airways
51. Lauda Air
52. Level
53. Liat Caribbean Airlines
54. Lufthansa
55. Malaysia Airlines
56. Malev
57. Myair
58. Niki (Air Berlin)
59. Nok Air
60. Norwegian
61. Qantas
62. Qatar Airways
63. Pacific Mission Aviation Palau
64. Pegasus
65. Pluna
66. Royal Air Maroc
67. Royal Brunei Airlines
68. Ryanair
69. Safi Airways
70. SAS Scandinavian
71. Sichuan Airlines
72. Singapore Airlines
73. Sky Airline Chile
74. South African Airways
75. Southwest
76. Spicejet
77. Spirit
78. Sterling
79. Surinam Airways
80. Swiss
81. Taca Airlines
82. TACV Cabo Verde Airlines
83. TAM Linhas Aereas
84. TAP Air Portugal
85. Tigerair
86. Trade Air
87. TUI Fly
88. Tunisair
89. Turkish Airlines
90. Ukraine Int Airlines
91. Uzbekistan Airways
92. Vietnam Airlines
93. Virgin Atlantic
94. Virgin Australia
95. Volare
96. Volotea
97. Vueling
98. Wizzair

Posjećena skijališta
01. Alpbachtal Wildschonau (AUT)
02. Alta Badia (ITA)
03. Arapahoe Basin (USA)
04. Are (SWE)
05. Aspen (USA)
06. Auron (FRA)
07. Axamer Lizum (AUT)
08. Bad Kleinkirchheim (AUT)
09. Bansko (BUL)
10. Beaver Creek (USA)
11. Bela (SLO)
12. Bergeralm Steinach (AUT)
13. Białka Tatrzańska (POL)
14. Boggvisstadafjall Dalvik (ICE)
15. Boreal (USA)
16. Bormio (ITA)
17. Borovets (BUL)
18. Breckenridge (USA)
19. Brixental SkiWelt (AUT)
20. Canyons (USA)
21. Cerkno (SLO)
22. Copper Mountain (USA)
23. Cortina d'Ampezzo (ITA)
24. Deer Valley (USA)
25. Dizin (IRN)
26. Flachau (AUT)
27. Furano (JPN)
28. Garmisch Partenkirchen (GER)
29. Gerlitzen (AUT)
30. Gerlos Zillertal Arena (AUT)
31. Goldeck (AUT)
32. Golte (SLO)
33. Grossglockner Kals-Matrei (AUT)
34. Gulmarg (IND)
35. Hammarbybacken Stockholm (SWE)
36. Heavenly (USA)
37. Hintertux (AUT)
38. Hlidarfjall Akureyri (ICE)
39. Innerkrems (AUT)
40. Ischgl Samnaun (AUT/SWI)
41. Isola 2000 (FRA)
42. Jahorina (BIH)
43. Jasna Chopok (SVK)
44. Kanin-Sella Nevea (SLO/ITA)
45. Kappl (AUT)
46. Katschberg (AUT)
47. Kaunertal (AUT)
48. Keystone (USA)
49. Kirkwood (USA)
50. Kitzbuhel (AUT)
51. Kitzsteinhorn Kaprun (AUT)
52. Kobla (SLO)
53. Kopaonik (SRB)
54. Kranjska Gora (SLO)
55. Kronplatz (ITA)
56. Krvavec (SLO)
57. Kühtai (AUT)
58. Lake Placid (USA)
59. Lenzerheide (SWI)
60. Lienz (AUT)
61. Livigno (ITA)
62. Madonna di Campiglio (ITA)
63. Malbun (LIE)
64. Malino Brdo Ružomberok (SVK)
65. Mariborsko Pohorje (SLO)
66. Mölltaler (AUT)
67. Mont Tremblant (CAN)
68. Nanshan (CHN)
69. Nassfeld (AUT)
70. Nauders (AUT)
71. Niseko (JPN)
72. Northstar (USA)
73. Obergurgl-Hochgurgl (AUT)
74. Obertauern (AUT)
75. Obertilliach (AUT)
76. Paganella (ITA)
77. Park City (USA)
78. Patscherkofel (AUT)
79. Phoenix Park (KOR)
80. Piancavallo (ITA)
81. Pitztal (AUT)
82. Popova Šapka (MKD)
83. Rogla (SLO)
84. Romme Alpin (SWE)
85. Saalbach Hinterglem (AUT)
86. Santa Caterina (ITA)
87. Sapporo Teine (JPN)
88. Schladming (AUT)
89. Seoul Woongjin Snowdoci (KOR)
90. Serfaus Fiss Ladis (AUT)
91. Sillian Hochpustertal (AUT)
92. Ski Dubai (UAE)
93. Sljeme (CRO)
94. Solden (AUT)
95. St Anton am Arlberg (AUT)
96. Steinplatte-Winklmoosalm (AUT/GER)
97. St Jakob im Deferegental (AUT)
98. St Johann in Tirol (AUT)
99. St Moritz (SWI)
100. Stubai (AUT)
101. Tarvisio (ITA)
102. Tochal (IRN)
103. Turracher Hohe (AUT)
104. Vail (USA)
105. Vogel (SLO)
106. Yongpyong (KOR)

Kontakt

Vedran Anelić

Linkovi


Forum.hr
Virtualtourist
Lonely Planet Thorntree travel forum
Hrvatski ski magazin
Punto Zagreb, tourism with a smile. Zagreb and Croatia sightseeing tours.


Ryanair
Easyjet
Germanwings
TuiFly
Wizzair
Aer Lingus
Vueling
Norwegian
Air Asia
Air Arabia
Fly Dubai

Putopisi-Moj putopis
Putopisi-Putna groznica


mixed martial arts
Free Web Counter
mixed martial arts