DVA SATA FACEBOOKATA



Fidel Abraham Kentucky danas nas je obavijestio da je u kompliciranoj vezi.
U Kinšasi kiši. Neven Ciganović dao si je izraditi još jedan par usana na desnom obrazu. Da ima što pružiti i kad ga poljube u lijevi. Deset prijatelja reklo je da im se to sviđa. READ MORE READ MORE.
Anastaziji Hemeroidović pobjegla je crna krava s farme, njeno indijansko ime je Simonida Vimetu.
Krešimir Stojan Trkarovič je u 6 prošetao psa. U 7 se pas popišao na zavjesu. U 8 je ćetao s Nikoletom Gumbaš Mokrojević stavljajući slike s koncerta Montane. Bio je tužan jer je to veče pregazio poznatog glazbenog kritičara... READ MORE READ MORE.
Petnaest prijatelja reklo je da im se to sviđa.
Žuža Lolapazulla riješila je test koliko dobro poznaje svoje potpazušje. Ispalo je da je u prošlom životu bila Štrumpfeta. To popodne odvezla su je kola Hitne pomoći na odjel psihijatrije radi žestokog napada kroze identiteta. Njena prijateljica Gizela Udav Klistirević napisala je u status da su prijatelji poput cvjetne rose koje u podne ispare u kozmički suton kataklizme. Buba Jevremović bila je ganuta. Komentirala je da se u Gizeli krije pravi pjesnik s iskrom rubinscheina u žilama. Dvadeset drugih reklo je da im se to...
READ MORE READ MORE
Klin se klinom izbija. Meni zubi trnu od šutnje. Odlučila sam spasiti tisuću afričke gladne djece jednim klikom. Kristinka Čabrilovski Guccibatina javila je da je uskrsnula. Plavi cvijet našeg neumlja procvjetao je od pjesme Bečkih dječaka kojima nas je i danas počastio Nedjeljko Sotonsky.
Ambozija cvate. Meni treba hristaminik, hristaminik, antihristami...
READ MORE READ MORE
Žalfija Hrizopras želi me za svog susjeda u YoWilleu. Namjestila mi je već cijelu sobu u Art Deco-u. Kažem doći ću čim poslušam YouTube Sepulture.
Moj virtualni cvijet je uvenuo. Tuži me udruga za Spas Lončanica Od Obiteljskog Zanemarivanja. Taj cvijet bio mi je jedina rodbina. Muž me ostavio nakon neuspjelog liječenja ovisnosti o Facebuku.
OSAMDESET LJUDI REKLO JE DA IM SE TO SVIĐA.
Gego Bekrija Šuščurević je vatrogasac. Slikao se u profilu u vatrogasnoj uniformi. Jučer je stavio na FB fotografije svog šmrka kojim u snažnom mlazu gasi telefonsku govornicu. Poslala sam mu Srce i sličicu Životinjskog carstva. Još mi nije odgovorio. Ne znam tko bi se lud usudio reći da mu se to sviđa.
Nije Lola bekrija, ali je jučer bila. Jučer je svima obznanila u statusu da se urokala. Nakon što joj je Jelisaveta Kokotić ponudila da joj skine urok demonstrativno ju je izbrisala iz prijatelja. 950 njenih prijatelja izvršilo je harakiri...
RED MORE RED MORE
Neven Ciganović koliko zato dao si je izraditi usne na desnom guzu. Po modelu onih Nine Morić.
5897.987 ljudi reklo je da im se to sviđa. Anastaziji Hemeroidović za to je vrijeme pobjegla još jedna crna krava s Farme.
Don`t read more, read THIS & send me a collectable Heart, please..

Image and video hosting by TinyPic


05.05.2010. | 21:51 |
3 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


Listopad 2014 (5)
Rujan 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (14)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (32)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (29)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


nuclear


Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Virtualnu kavicu pijem sa:

Mirisne misli

Ska!Ska!

dakini.Lala

Mene goli kurac vodi

Vadimastok

Kalthir

Propheta Nemo

Nemanja

Pametni Zub

Pooka

Vertebrata

Kap

eho ega

Dolphina

Odmak

Sijač luda

Xiola

Inhibitor









ajfekt

kruzsok






Usvojite nova pravila komentiranja :

Udahnite duboko.
Zamolite svoje osobno božanstvo
za sposobnost pismenog izraza Uvida koji će uslijediti.
Pročistite grlo i iz abdomena izgovorite jedno duboko
: " Hmmmmmm".
Ako vam to pomaže razgolitite se
i zauzmite pozu Rodinovog
" Mislioca".
Ne igrajte se sa spolovilom.
Odselite se od roditelja ako imate više od 35 i radno ste sposobni.
Na psihofarmacima smije komentirati samo pooka.
Spremni ?






Basta!