Pismo s otoka



Čelom uz čelo delfini su se ljubili.
I bio je vrt u kojem su tri starca svaku večer svirala trubu,violinu i klarinet.Na ulici su bila vrata iz kojih se ulazilo u nečije dvorište i vlasnik nas je sačmaricom potjerao natrag.Crtala sam krugove u pijesku, a oko bačenog kamena u vodu stvarale su se vodoravne crte.Svaku večer u isto vrijeme na istom mjestu na malom prašnjavom trgu susretala sam androginu djevojku.Starice su bile obavijene u crno, do zuba i sklanjale bi rukama pogled kada bi mi, stranci prolazili pokraj njih.Otok je plovio.Znali smo to jer bi ponekad ustali noću i na drugoj obali, toliko blizu da smo ga mogli rukom dotaknuti bio bi gigantski grad od mahovinastog kamenja,osvjetljenih rupa umjesto prozora koji je poput eha rastezao svoje dimenzije toliko da je pogledu zaklanjao nebo.Ujutro - govorili bi sami sebi : " to smo sanjali".Oko nas je bilo samo more i ništa na vidiku.Ništa osim delfina čiji bi nas skok iznenada ushitio i ostavio iznad tijela da lebdi u prozračnom oblaku od neke nečujne glazbe.U povratku - trznuli bi nam se palčevi na nogama.Utrnulim udovima ponovo bi tekao život i tražio pogledom novi pokret.Sunce je neumiljivo pržilo.U daljini, na vrhovima pješčanog brijega titrao je tamni odraz Onoga - koji će doći.Znali smo da je to On, ali smo znali i da ćemo još čekati na vrijeme kada ćemo znati kako smo znali.Zazor domaćina budio je u nama pretjeranu znatiželju.Ponekad bi se navirivali kroz prozore.Iza jednog mlada je žena obavijala trakama dijete sa prozirnom kožom.U jednom trenu dijete me pogledalo očima koje su bile samo dvije užarene zjene.Duša mi se sledila u grudima.To dijete nije smjelo na Sunce.Sunce je bilo prejako za njega.Mi smo bili prejaki za njega.Boljela me njegova bol.Optuživala me, iako nisam znala za što.
Na povratku, nekoliko godina kanije u poštanskom sandučiću našla sam paket.Sadržavao je jednu mutnu fotografiju slike koja je ličila na dvoje plavokosih ljudi u ljubavnom zagrljaju , vrećicu soli i crveni konac.
Razbacala sam sol po svim kutevima sobe, ostatak utrljala u prsa, omotala konac oko cijele kuće i stavila fotografiju iznad kompjutera.
Nije bilo povratne adrese.
Ni za mene više nije bilo povratka iako je davno nestalo nas...

 after


11.10.2007. | 23:33 |
2 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


Listopad 2014 (5)
Rujan 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (14)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (32)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (29)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


nuclear


Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Virtualnu kavicu pijem sa:

Mirisne misli

Ska!Ska!

dakini.Lala

Mene goli kurac vodi

Vadimastok

Kalthir

Propheta Nemo

Nemanja

Pametni Zub

Pooka

Vertebrata

Kap

eho ega

Dolphina

Odmak

Sijač luda

Xiola

Inhibitor









ajfekt

kruzsok






Usvojite nova pravila komentiranja :

Udahnite duboko.
Zamolite svoje osobno božanstvo
za sposobnost pismenog izraza Uvida koji će uslijediti.
Pročistite grlo i iz abdomena izgovorite jedno duboko
: " Hmmmmmm".
Ako vam to pomaže razgolitite se
i zauzmite pozu Rodinovog
" Mislioca".
Ne igrajte se sa spolovilom.
Odselite se od roditelja ako imate više od 35 i radno ste sposobni.
Na psihofarmacima smije komentirati samo pooka.
Spremni ?






Basta!