<body> No title... - You can call me bad but I have never ever felt better - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Me

• Dea.
• 15 godina.
• Zagreb.

♥ prijatelji. obitelj. čokolada. čitanje. filmovi. glazba. pisanje.

• msn: dea_503@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


No title...
22.05.2008. 10:49

Znam da dugo nisam pisala postove, ali evo...
oprostite kaj me nije tolko bilo...
neznam što reći, svašta se dogodilo u zadnje vrijeme...
prvo super stvari pa grozne....
na krizmi je bilo super! kupila si novi mob i tako...

ali ovaj post bi posvetila svojoj best frendici s kojom bas i nisam u najboljim odnosima...evo jedna pjesmica koju upravo sad pisem...za tebe miamor....

For you...

Everything is falling apart for you
You cried so much tears
And it's killing me because i wasn't there for you
To be your shoulder to cry

It's calming me the fact that you weren't alone
But still i know...i wasn't there
I made a promise
With you forever, in good and bad

I'm really sorry, even though I know it's not enough
I'll do everything to get you back
For all times that we were so happy
That we wouldn't change for anything

I'll do everything
Just to be by your side
Don't won't to see you cry
I'll do it for you

Wana save you from the hurt
Wana move away the pain
It's not what you have deserved
You know i'll always be here...

Te quiero, miamor....
Te amo mucho....


Pogledaj ovo...Naši trenutci...

sada kad gledam ovo...dođe mi da plačem...kako nam je lijepo bilo...



No, ovo ne bi bilo ispravno kada ovdje ne bi bio i slide s našom Iwicom (Bucikom) i Idicom (Bubicom)....




i to je to....

vejika pusa mojim curama!
oprosti Iva!

VOLIM VAS cerek








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.