< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Believe/or/Dont

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

I u boli moramo vidjeti radost. Tko nije osjetio bol, taj ni ne zna sto je radost. On takoder ne razumije kad netko pati. Osjecaji, empatija ljubav i moja dusa... Zivot svijet i opazanja... Opisi i sve sto ide uz to, moj svijet...Udi i upoznaj ga...

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace




Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MOJE NAJDRAZE PJESME:

POVRATAK

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.

Krhko je znanje!)

Možda je pao trak istine u me,

A možda su sanje.

Još bi nam mogla desiti se ljubav

Desiti-velim,

Ali ja ne znam da li da je želim,

Ili ne želim.



U moru života što vječito kipi,

Što vječito hlapi,

Stvaraju se opet, sastaju se opet

Možda iste kapi -

I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem

Jedna vječnost pusta,

Mogla bi se opet u poljupcu naći

Neka ista usta.



Možda ćeš se jednom uveče pojavit

Prekrasna, u plavom,

Ne sluteći da si svoju svjetlost lila

Mojom davnom javom,

I ja, koji pišem srcem punim tebe

Ove čudne rime,

Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,

Niti tvoje ime!



Pa ako i duša u tome trenutku

Svoje uho napne,

Sigurnim će glasom zaglušiti razum

Sve što slutnja šapne;



Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom

Pogledat ko stranci,

Bez imalo svijesti koliko nas vežu

Neki stari lanci



No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće

Ko sunce u krugu,

I nosi nam opet ono što je bilo:

I radost, i tugu.

I sinut će oči, naći će se ruke,

A srca se dići -

I slijepi za stope bivšega života

Njima ćemo ići

Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
.
Escribir, por ejemplo: "La noche está estrellada,
y tiritan, azules, los astros, a lo lejos".
.
El viento de la noche gira en el cielo y canta.
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Yo la quise, y a veces ella también me quiso.
.
En las noches como ésta la tuve entre mis brazos.
ˇLa besé tantas veces bajo el cielo infinito!
.
Ella me quiso, a veces yo también la quería.
ˇComo no haber amado sus grandes ojos fijos!
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Pensar que no la tengo. Sentir que la he perdido,
.
Oír la noche inmensa, más inmensa sin ella.
Y el verso cae al alma como al pasto el rocío.
.
Qué importa que mi amor no pudiera guardarla.
La noche está estrellada y ella no está conmigo.
.
Eso es todo. A lo lejos alguien canta. A lo lejos.
Mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Como para acercarla mi mirada la busca.
Mi corazón la busca, y ella no está conmigo.
.
La misma noche que hace blanquear los mismos árboles.
Nosotros, los de entonces, ya no somos los mismos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero cuánto la quise!
Mi voz buscaba el viento para tocar su oído.
.
De otro. Será de otro. Como antes de mis besos.
Su voz, su cuerpo claro. Sus ojos infinitos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero tal vez la quiero.
Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.
.
Porque en noches como ésta, la tuve entre mis brazos,
mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,
y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.

Ne propustam:

Vera
Candy
Galadlier
Santea
Brunhildina
Teuta
Ledynada
Aries
Indifferent
Desertrose
Pitalica
Littledevilgirl
Cvjetovi zla
Pegy
crofallout
My big blue
Apple
Tweety
Magicna noc
JA
Taj zivot
Wendy
Aaichaa
Daniela

LEPTIR

BUTTERFLY

Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady. Come, come me lady.
You're my butterfly. Sugar, baby

Such a sexy, sexy pretty little thing.
Fierce nipple pierce, you got me sprung
With your tongue ring.
And I ain’t gonna lie
‘Cause your loving gets me high
So to keep you by my side,
There’s nothing that I won’t try.
Butterflies in her eyes
And the looks to kill.
Time is passing
I’m asking could this be real
‘Cause I can’t sleep
I can’t hold still.
The only thing I really know
Is she got sex appeal.
I can feel

Too much is never enough.
You’re always there to lift me up
When these times get rough.
I was lost. Now I’m found
Ever since you’ve been around.
You’re the woman that I want.
So yo, I’m putting it down. (puttin’ it down)

Chorus:
Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady, you're my pretty baby,
I'll make your legs shake
You'll make me go crazy

Repeat Chorus

I don’t deserve you.
Unless it’s some kind of hidden message.
To show me life is precious
Then I guess it’s true.
But to tell the truth, I really never knew
‘Til I met you.
See was lost and confused.
Twisted and used up.
Knew a better life existed.
But thought that I missed it.
My lifestyle’s wild
I was living like a wild child.
Trapped on a short leash paroled
The police files.
So yo, what’s happening now?
I see the sun breaking,
Shining through dark clouds
And a vision of you
Standing out in the crowds.

Repeat Chorus

Hey sugar mama, come and
Dance with me.
The smartest thing you ever did
Was take a chance with me.
Whatever tickles your fancy.
Girl it’s me and you like Sid and Nancy.
So sexy almost evil
Talkin’ about butterflies in my head.
I used to think that happy endings
Were only in the books I read.
But you made me feel alive
When I was almost dead.
You filled that empty space
With the love I used to chase
And as far as I can see,
It don’t get better than this.
So, butterfly here is a song and it’s sealed with a kiss.
And a thank you miss.

Repeat Chorus Til End



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

target=_blank>


Hmmmmm...
Lately when I look into your eyes
Baby I fly, you're the only one I need in my life
Baby I just don't know how to describe
How lovely you make me feel inside

You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz

It seems like the likely thing
From the start you told me
I would be your queen
But never had I imagined such a feeling
Joy is what you bring
I wanna give you everything

You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You and I
Are destiny
I know that
You were made for me

Ohhhhhh...
I can't control it
It's driven me
It's taken over me and I
Ohhhhhh...

You give me butterflyz
Got me flying so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You give me something I just can't deny
Something that's so free
I just can't control the way I feel
And I don't
You give me something I just can't deny
Something that's so free
Oh, I never felt like this

četvrtak, 30.08.2007.

ostatak ljeta

E pa opisavsi vam svoje dogodovstine iz Irske opisala sam vam vjerovatno jednu trecinu svoga ljeta. VRativsi se iz Irske otisla sam sa roditeljima na Brac na tjedan dana. Moram priznat da sam vecinu tog vremena provela spavajuci i citajuci novu knjigu Harry Pottera. Makar sam svako popodne provela izlezavajuci se na suncu ali vecinom kupajuci se i plivajuci u nasem predivnm moru. Nakon tjedan dana sam se vratila u Zagreb i tu sam se bogme opako primila posla. Napravila sam ogromno proljetno pospremanje svoje sobe. Usla sam u sobu na jedno 4 dana i nisam se micala iz nje. Pobacala sam gluposti i gluposti koje uopce ne znam zasto sam cuvala. U srijedu to jest 1.8 krenula sam sa malim autom na put sa 2 prijateljice. Nastanile smo se na Cresu za iducih 20 dana. Bilo je super, u principu ne spavanje (od kojeg se jos uvijek nisam oporavila), kupanje, suncanje is ve sto ide sa tim. Imale smo malih problema ali nista sto nismo ispjele rjesit na kraju krajeva. Jedan vikend smo se zaputile autom za Veli Losinj k mojoj prijateljici iz gimnazije. Tamo smo srele neke poznate ljude i bilo je jos nekih sitnih problema koje nije vrijedno spominjati. No nakon toga nam se na V. Gospu pridruzio kolega sa faksa te smo se s njim zafrkavali te smo nakon par dana posle putem Malinske k mojoj mami i bratu. Tamo smo provele 3 dana u principu lijencareci i ne radeci nista pametnog. Nakon toga vam se leptirica vratila u svoj rodni grad ali vrlo brzo je saznala da u subotu putuje u Pulu. Odputovala je i tamo provela vrlo zanimljivih i uzbudljivih 3 dana. Eto to vam je ostatak moga ljeta u samo par recenica. Ne znam nekako mi se ne da sve prepricavat. Ostavljam vam jos ejdnu pjesmu a onda jurim obici vas.... wave


Zubori li kisa?
Pada kap po kap
te klizi
ka suza po licu mom.
raspolozenje ka i vrijeme
tmurno i kisno,
no kisa nostalgiju i
tugu budi.

Iza tih oblaka crnih,
sunce i dalje sija,
Ne, sunce nije zaslo,
oblaci su da prekrili
no ono nam se i
dalje smijesi.....



| - 21:19 - Maybe there are angels (30) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.