< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Believe/or/Dont

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

I u boli moramo vidjeti radost. Tko nije osjetio bol, taj ni ne zna sto je radost. On takoder ne razumije kad netko pati. Osjecaji, empatija ljubav i moja dusa... Zivot svijet i opazanja... Opisi i sve sto ide uz to, moj svijet...Udi i upoznaj ga...

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace




Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MOJE NAJDRAZE PJESME:

POVRATAK

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.

Krhko je znanje!)

Možda je pao trak istine u me,

A možda su sanje.

Još bi nam mogla desiti se ljubav

Desiti-velim,

Ali ja ne znam da li da je želim,

Ili ne želim.



U moru života što vječito kipi,

Što vječito hlapi,

Stvaraju se opet, sastaju se opet

Možda iste kapi -

I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem

Jedna vječnost pusta,

Mogla bi se opet u poljupcu naći

Neka ista usta.



Možda ćeš se jednom uveče pojavit

Prekrasna, u plavom,

Ne sluteći da si svoju svjetlost lila

Mojom davnom javom,

I ja, koji pišem srcem punim tebe

Ove čudne rime,

Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,

Niti tvoje ime!



Pa ako i duša u tome trenutku

Svoje uho napne,

Sigurnim će glasom zaglušiti razum

Sve što slutnja šapne;



Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom

Pogledat ko stranci,

Bez imalo svijesti koliko nas vežu

Neki stari lanci



No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće

Ko sunce u krugu,

I nosi nam opet ono što je bilo:

I radost, i tugu.

I sinut će oči, naći će se ruke,

A srca se dići -

I slijepi za stope bivšega života

Njima ćemo ići

Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
.
Escribir, por ejemplo: "La noche está estrellada,
y tiritan, azules, los astros, a lo lejos".
.
El viento de la noche gira en el cielo y canta.
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Yo la quise, y a veces ella también me quiso.
.
En las noches como ésta la tuve entre mis brazos.
ˇLa besé tantas veces bajo el cielo infinito!
.
Ella me quiso, a veces yo también la quería.
ˇComo no haber amado sus grandes ojos fijos!
.
Puedo escribir los versos más tristes esta noche.
Pensar que no la tengo. Sentir que la he perdido,
.
Oír la noche inmensa, más inmensa sin ella.
Y el verso cae al alma como al pasto el rocío.
.
Qué importa que mi amor no pudiera guardarla.
La noche está estrellada y ella no está conmigo.
.
Eso es todo. A lo lejos alguien canta. A lo lejos.
Mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Como para acercarla mi mirada la busca.
Mi corazón la busca, y ella no está conmigo.
.
La misma noche que hace blanquear los mismos árboles.
Nosotros, los de entonces, ya no somos los mismos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero cuánto la quise!
Mi voz buscaba el viento para tocar su oído.
.
De otro. Será de otro. Como antes de mis besos.
Su voz, su cuerpo claro. Sus ojos infinitos.
.
Ya no la quiero, es cierto, pero tal vez la quiero.
Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido.
.
Porque en noches como ésta, la tuve entre mis brazos,
mi alma no se contenta con haberla perdido.
.
Aunque éste sea el último dolor que ella me causa,
y éstos sean los últimos versos que yo le escribo.

Ne propustam:

Vera
Candy
Galadlier
Santea
Brunhildina
Teuta
Ledynada
Aries
Indifferent
Desertrose
Pitalica
Littledevilgirl
Cvjetovi zla
Pegy
crofallout
My big blue
Apple
Tweety
Magicna noc
JA
Taj zivot
Wendy
Aaichaa
Daniela

LEPTIR

BUTTERFLY

Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady. Come, come me lady.
You're my butterfly. Sugar, baby

Such a sexy, sexy pretty little thing.
Fierce nipple pierce, you got me sprung
With your tongue ring.
And I ain’t gonna lie
‘Cause your loving gets me high
So to keep you by my side,
There’s nothing that I won’t try.
Butterflies in her eyes
And the looks to kill.
Time is passing
I’m asking could this be real
‘Cause I can’t sleep
I can’t hold still.
The only thing I really know
Is she got sex appeal.
I can feel

Too much is never enough.
You’re always there to lift me up
When these times get rough.
I was lost. Now I’m found
Ever since you’ve been around.
You’re the woman that I want.
So yo, I’m putting it down. (puttin’ it down)

Chorus:
Come my lady. Come, come my lady.
You’re my butterfly. Sugar, baby
Come my lady, you're my pretty baby,
I'll make your legs shake
You'll make me go crazy

Repeat Chorus

I don’t deserve you.
Unless it’s some kind of hidden message.
To show me life is precious
Then I guess it’s true.
But to tell the truth, I really never knew
‘Til I met you.
See was lost and confused.
Twisted and used up.
Knew a better life existed.
But thought that I missed it.
My lifestyle’s wild
I was living like a wild child.
Trapped on a short leash paroled
The police files.
So yo, what’s happening now?
I see the sun breaking,
Shining through dark clouds
And a vision of you
Standing out in the crowds.

Repeat Chorus

Hey sugar mama, come and
Dance with me.
The smartest thing you ever did
Was take a chance with me.
Whatever tickles your fancy.
Girl it’s me and you like Sid and Nancy.
So sexy almost evil
Talkin’ about butterflies in my head.
I used to think that happy endings
Were only in the books I read.
But you made me feel alive
When I was almost dead.
You filled that empty space
With the love I used to chase
And as far as I can see,
It don’t get better than this.
So, butterfly here is a song and it’s sealed with a kiss.
And a thank you miss.

Repeat Chorus Til End



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

target=_blank>


Hmmmmm...
Lately when I look into your eyes
Baby I fly, you're the only one I need in my life
Baby I just don't know how to describe
How lovely you make me feel inside

You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Have me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz

It seems like the likely thing
From the start you told me
I would be your queen
But never had I imagined such a feeling
Joy is what you bring
I wanna give you everything

You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You and I
Are destiny
I know that
You were made for me

Ohhhhhh...
I can't control it
It's driven me
It's taken over me and I
Ohhhhhh...

You give me butterflyz
Got me flying so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin' so high in the sky
I can't control these butterflyz

You give me something I just can't deny
Something that's so free
I just can't control the way I feel
And I don't
You give me something I just can't deny
Something that's so free
Oh, I never felt like this

utorak, 31.07.2007.

Irska i ja

Pa evo ovako dragi blogeri. Vratila sam se u Zagreb u nedjelju no od tada sam zasla u svoju sobu i radim ljetno pospremanje. U tome sam vec par dana - ne zelite znati koliko sam smeca drzala u svojoj sobi a da toga nisam bila ni svijesna. Znam da svi gorite od zelje da saznate kako mi je bilo i sta sam sve vidjela ir adila. E pa ovako naravno meni se to ne da sve prepricavati ispocetka, no svojim sam prijateljima slala svaki dan mail sa opsirnim i detaljnim izvijescima od tih dana. Pa sam mislila da ce vas mozda to zadovoljiti. Necu vas stici vjerovatno obici no mozda uspijem naci i vremena za to vidjet cemo. Naime sutra navecer idem dalje na more. Samo da znate recimo da sam pozvala decka koji mi se svida na kavu i da je pristao i vidimo se kod njega u Puli 10.8.... Nema vam sretnije osobe od mene koja ne zna da li tog datuma se vise veseli koncertu Nore Jones na koji ide ili tome da cu ici s njim na kavu i pocet ga napokon upoznavat....Nista evo vam sada mailovi....

9.07
Bok ljudi,
moje veliko putovanje pocelo je ispracajem meni dragih ljudi sa aerodroma. Otisla sam od njih prestravljena i sva zbunjena ne znajuci kud trebam ici i tako dalje i tako blize. Let je bio jako ugodan imala sam mjesto do prozora i sve sam vidjela. Jesam malo strepila za vrijeme
cijelog puta ali ne toliko. Najvise me bilo strah kako cu ja naci na onom velikom aerodromu svoj avion. Kad sam dosla u FRankfurt laknulo mi je jer je sve bilo napisalo ogromnim slovima da mislim da bi se cak i coravi idioti koji ne zna ni zucnut ni jedan jedini jezik uspio tamo snaci. Nazalost ostala sam bez nekih stvari iz rucne prtljage zbog sigurnosnih razloga. Kako je do toga doslo? E pa moj tata je shvatio da to treba u rucnu prtljagu i da ne smijem imati te stvari u koferima a kad ono bilo je obrnuto. Medu tim stvarima su bile moja dove krema, krema za skidanje sminke i najgora stvar od svega tekucina za lece. Nasala sam mjesto gdje je moj avion kretao no... Posto sam imala viska vremena prosla sam malo po aerodromu, ljudi ste znali? Imaju MacDonalds na aerodromu... No dobro ostatak vremena sam citala Kishona. Pokraj mene se sjeo neki blijedi simpatican decko. I da pazi ovo ulazim ja u bus i on se opet sjedne pored mene, a onda udemo u avion i ispadne da sjedimo sta mislite gdje? Pa da gotovo jedan do drugoga to jest kako su tri sjedala izmedu nas je bio neki debeli covjek. Procitala sam tom decku na karti da se zove Victor i da ljudi spanjolac je. No dobro kad sam sletila u Irsku nisam mogla vjerovati da sam stvarno tamo i pokusavala se ustipnuti da se probudim, no ne ljudi to nije san ja sam stvarno otisla kilometrima i kilometrima sam
daleko i pisem vam mail koji ce te vi nekim meni apstraktnim cudom dobiti isto ovako napisano i znat cete sve sto se dogada sa mnom. No dobro vrijeme da prekinem i uspjela sam naci svoj kofer i onda sam sa strahom da necu naci zenu koja me ceka (bilo je gro ljudi tamo sa natpisima). No naravno moje prezime nemrete fulat zar ne? Nasla sam je nakon malo trazenja i zena je bila vrlo simpaticna. Uvela me u
auto i otpeljala k mojoj obitelji. No pazi ja sam zamlo umrla od smijeha izgubila se na putu pa je zvala Rachel da ju pita gdje je. KAd smo dosli cveala me na vratima. Noel mi je uzeo kofer i odnio gore a meni su dali za jesti i za piti. Onda je pocela druga panika pokusala sam
svojima poslati poruku da je sve u redu i da sam stigla a kad ono nista. Naravno moji "skrbnici" su vec otisli spavat i bilo mi je neugodno dizati ih. Nista otisla sam i ja spavati ali nisam spavala bas najbolje. E da i inace ovdje je jos uvijek dan. Dan je sve do negdje 11. Kad sam ja usla u svoju sobu nisam mogla vjerovati, ljudi krevet mi je ogroman, u sobi imam cd player ( da znam DRagicevic trebala sam si ponjesti cde, budem si kupila par :) ), televizor i onak doslovno i vise nego sto trebam. Ujutro kad sam se probudila docekao me obilan dorucak Rachel je za mene kupila paket sa malim pakiranjima svih onih zitarica sa mlijekom jer nije znala koje ja volim. Kako me nasmijala, a znate vi da ja jedem puno takvih istih. Uglavnom fino sam se najela za dorucak i onda se spremila za jos jedan mali stres. TRebalo je sjest u bus naci stanicu na kojoj sici ( naravno smotana ja zaboravila sam pitati RAchel). Kad sam dosla u centar grada izvadila sam pismo do skole i sva sreca ugledala Dublin CAstel i ko za inat mi smo za minutu proslo pored njega na slijdecoj stanici sam sisla i nasla svoju skolu iz prve bez da sam ikoga ista morala pitati. Usla sam u skolu tamo rekla svoje ime ona me nasla i ja sam bila prijavljena. Zatim nas je neka zena odvela van i kroz jedan dio Dublina odvela do druge skole u kojoj smo pisali test. Napisavsi test dobili smo svoje studentske kartice od skole i da dragi moji ja sam na najvisem stupnju engleskog jezika. Nisam mogla vjerovati uglavnom nas ima najmanje u grupi, a nastava nam se odrzava u glazbenoj skoli. Tako da za vrijeme nastave potiho cujemo ugodnu klasicnu muziku. Kad sam sjela u ucionicu usla je profesorica i pitala nas da se predstavimo i koje smo nacionalnosti, koliko dugo ucimo engleksi i sto nam je teze pricati ili pisati. Kad je skuzilla da je sve puno spanjolaca, a vjerujte mi ima ih ko kineza. Pocela ih je rastavljat da ne sjede jedan pored drugoga, jer ne smiju dvoje iste nacionalnosti za vrijeme skole pricati svojim jezikom, samo engleski je dozvoljen. Tako je jedan dragi dragi decko imena Jose iz Granade dosao sjesti pored mene. Zna engleski ali mu pricanje ide jako tesko i moram priznat, zgodnicki je... Ima rudlavu kosu :( !!!!! Nakon skole koja je zavrsila u 1h smo krenuli prema van u trazenju okupacije za jedan sat vremena prije obilaska Dublina. Jela sam u nekom brzom kineskom restoranu jer sam bila sa nekom Ruskinjom koja za vrhunac svega ne jede meso. No nema veze znam za druge dane. Naime u nasoj grupi su 3 francuza , jedna ruskinja, jedan tip iz afrike koji je dosta stariji i sve ostalo su spanjolci. Nakon rucka otisle smo mjesta sastanka za orijentacijsku rutu po Dublinu i svidja mi se i atmosfera i sve ostalo. Nije me razocarao grad niti zemlja zasada nimalo. Nakon toga sam nekih pola sata trazila mjesto koji mi prolazi bus za nazad jer su ulice u povelikom broju jednosmjerne a imaju uzasno puno buseva. Naime njima nitko ne zivi unutar grada kucice su izvan grada i preslatke su, slikat cu vam ih. ZAtim kad sam sjela na bus vracajuci se kuci fulala sam svoju stanicu tako da sam putovala svojom rutom duplo no dobro, znam za sutra. Kad sam dosla doma docekali su me oboje sa ruckom i rucali su sa mnom. Nakon toga sam se sjela sa njima gledali smo tv no u principu smo jako puno pricali. Ne mogu vam opisati koliko su simpaticni i zeljni pomoci. Jako su se zainteresirali za dolazak k nama u Hrvatsku za vrijeme praznika i nadam se da budu. Naravno vrijeme mislim da vam ne moram ni pricati. Naime kisa pada cijelo cijelcato popodne. Noel je ocajan kaze da kisa pada vec punih 28 dana bez prestanka. Rekli su mi da se nadaju da ce prestati jer bi me htjeli odvesti malo u izlete okolo. U nedjelju me vode na rucak u indijski restoran jer im je tredicija nedjeljom ici negdje na rucak. Imaju dvije macke jednu crnu i jednu crno-bijelu. Jutros sam dolazeci u svoju sobu nasla istu kako lezi nasred mog krevet kako li me samo nasmijala. Crna se voli maziti, bijela je sramezljiva to jest bijezi od mene, kako Rachel kaze ne voli bas nepoznate ljude u kuci. Morat ce se naviknuti zar ne? Ne znam sta da vam jos kazem osim da mi je stvarno odlicno i puno bolje od onog sto sam ocekivala...

10.07

E pa ovako, probudila sam se u 7h i tako mi se nije dalo dici. Jucer navecer sam sa Rachel i Noelom gledala Prekid do pola 12. No cijelo vrijeme sam nekako umorna, ne znam da li zbog vremena ili zbog neispavanosti. Kad sam otvorila svoje oci teskim snagama sam se prislilila dici iz kreveta. Dorucak je naravno vec cekao na mene spreman i pojela sam opet malo zitrica svojih i kruh sa pekmezom. ( to
je izvijesce Jo! za tebe)!!! Malo sam kasnila sa doruckom i nisam stigla na svoj bus i da necete vjerovati ali Lana je uspjela zakasniti na nastavu na prvi dan skole. Kako mi je samo bilo neugodno. No dobro brzo sam uspjela nadoknaditi vrijeme, a najgore od svega je to sto imam osjecaj da mi je malo prelagana grupa. RAzmisljam da odem traziti nesto teze, samo ne znam da li uopce imaju takvo nesto. Ovo sto sada ucim u principu skoro sve znam, osim nekih phrasel verbsa i to tu i tamo neke. No ipak engleski vokabular ima preko milijun rijeci i znacenja istih tako da.... No dobro, danas sam upoznala samo novih spanjolaca barem ujutro. Jose to jest kovrcavi decko s kojim sam
jucer jako puno pricala je samo jedan od njih. Danas sam upoznala Ismaela i ljudi nije los, nije uopce los. E da a Jose nazalost ima curu sto sam saznala danas tako da :(!!! Rucala sam nekakav burger oko 1 i onda sam otisla opet na nastavu. Tamo sam upoznala nekakvog Talijana. Ne znam zasto ali imam dojam ko da sa vecinom nemam razgovor, znate ono pitate ih nesto a oni odgovaraju sa da, ne i
nema pokusaja uspostave kontakte. Stalno se moram truditi izmisljati nova pitanja. Jedini koji je jako aktivan u mojoj jutarnjoj grupi je Ismael. U popodnevnoj grupi sam upoznala jednog jako simpaticnog crnca. Koji zivi u Belgiji a inace je roden u Nigeriji. Vrlo razgovorljiv i kad me pitao od kud sam. Pa recimo ovako pitao me da li se nase zemlje imaju namjeru opet ujediniti, kao sto je prije bila Jugoslavija?!?! Hehe, no dobro druga vrlo simpaticna djevojka je bila iz Francuske i zapravo me jako podsjeca na jednu djevojku koju znam. Ima plave okice, narancastu kosu i kricavo zelene okvire za naocale. ALi ona je jedina tamo onako vesela i spremna za razgovor uz Afrikanca.
Poslije skole odmah sam krenula doma i docekala me fina vecera. Tako da Jo! to su vec tri obroka jel to u redu? Pojela sam sve i nekako joj kako mi se spava. Zatim sam svoju masnu, kosu punui peruti i parazita morala staviti pod vodu i dobro je oprati. Kad eto Rachel mi kuca na vrata sa cajem i keksima kako ne bi morala dolaziti dolje k njima jer ja ipak imam i za uciti. No tako mi je ugodno provoditi vrijeme s njima da sam otisla popiti caj s njima i pojesti par keksica. Jo! eto to ti je cak i nesto ala desert a sad cu otici popiti mlijeko i vjerovatno ravno u krevet. Kako mi je forica sto tako dugo traje dan, nevjerovatno. Danas na zalost nisam uspjela bas previse setati po Dublinu,
na busu za kuci oci su mi se doslovno sklapale same od sebe. DA ste samo vidjeli kakav je meni bio sok kad je danas zvonio telefon, a Rachel je rekla da evo ej sjedi pored mene tu i vecera, a meni ono. Ma nije valjda, ne ne moze biti. MAky stvarno mi je zao ako ti je moja majka napravila probleme. Najbolje od svega je sto sam jucer prvo njima poslala mail, prije nego sam vama pisala ono opsirno izvijesce. I
jos sam jucer ujutro nazvala baku da joj kazem da je sve u redu i sigurna sam da je baka prenijela mami. Ako je i nakon toga moja mama tebe zagnjavila pa ne mogu vjerovat, ne znam sta ona hoce. Kaj nije najbitnije da mi je lijepo i da sam ziva i zdrava. Sta joj jos trebam rec da se ne brine i da mirno spava. Ljudi nadam se da jednog dana ja ne budem bila takva sa svojim dijetetom ako cu ga imati. Nista ljudi uzivam u naglasku, upijam svaku rijec, a o zelenilu da vam i ne pricam. Vi mi se svi odreda cuvajte!

11.07

Zamislite se duboko u snu i cujete kako se vrata polagano otvaraju. No ne vidim nikog na vratima kad mi je doslo u lgavu pa to je njihova macka. O da, dosla mi je u sobu. TO je bila ona crno-bijela macka koja me cijlo vrijeme od kad sam dosla izbjegavala. I sad si ja mislim kad me vidi ce otici,no ma kakvi nema sanse dragi moji bas obrnuto dosla mi je na krevet. Ja si mislim ajde da pokusam uspostaviti kontakt sa njom i tako sam je pocela maziti a ona iste minute presti ko luda. Ledla mi se gotovo pokraj glave i odlucila da ce tu spavati. Kasnije tokom noci se preselila na prozor a u neko doba je izasla van iz sobe. Ujutro sam imala opet obilan dorucak ( o hrani pricam samo radi Jo!
i vjeruj mi doslovno me sopaju ovdje, danas mi je Rachel napravila takav tanjur hrane, ma proctaj u daljnjem dijelu maila) ali sam podosta zurila kako ne bi opet kojim slucajem zakasnila na nastavu. Na kraju sam dosla ranije i sjela se ucionicu. Zatim su poceli pristizati Spanjolci i
ostali studenti no dragi moji, ama bas nitko osim mene i Ruskinje nije napravio zadacu. Radili smo nekakvu glupu gramatiku(nista sto vec ne znam) i onda smo imali pauzu od 20 minuta. Taman vrijeme za otici na wc i onda je dosla nasa profacica koju nitko ama bas nitko osim mene ne razumije sto prica. Prica sa jako izrazenim Irskim naglaskom, naravno ne mogu vam opisati koliko uzivam slusajuci je kako prica. Dala nam je hrpu nekakvih tekstova za zadacu da ih procitamo i napisemo sastavak o njima. Nakon te nastave otisle smo ja i Anna (ruskinja) na rucak. Uglavnom setajuci po glavnoj ulici ugledali smo zapanjeno dva konja a na njima dva policajca kako hodaju. Ja sam se
pocela smijati i nisam mogla vjerovati. Mislim znam da je to normalno u Engleskoj ali nisam znala da toga ima i u Irskoj. Uglavnom bila sam prespora i nisam stigla izvaditi fotic i slikati ih tako da se cvrsto nadam da cu stici vidjeti jos istih. ZAtim smo krenule potragu za nekakvim malim jeftinim restorancicem sa brzom hranom. Naravno hodale smo okolo i sad pazi ovo dode meni Ana ajmo unutra pogledati??? A pise Irski restoran, nije pogledala cijene nista. Ude na vrata a ja tutlek naravno za njom i kad eto ti ga na. Dosla konobarica do nas i pitala nas mjesto za dvije a ona odgovori da? A ja onak ma super sad cemo pljunuti love i love, a imam veceru doma. Naime popodne si samo nesto
prigrizem jer ne bi izdrzala od pola 8 do pola 6, kadkad 6. Posjela nas zena i stavila nam menu i kad sam pogledala cijene i djevojka i ja smo pale u nesvijest. A imena hrane naravno nikada cule za to. Ana pogleda kartu i kaze mi ja cu samo juhu jer je to najjeftinije, a ja si
mislim kako si nas lijpo uvalila. Gledam, gledam nema nikog od konobara i kazem ajde idemo van. Tako smo se brzo pokupile, ja se cvrsto nadam da nas nitko od konobarica nije vidio jer bi mi vjerovatno bilo grozno neugodno. Nakon toga sam otisla na svoju popodnevnu nastavu na kojoj.... Pa ne znam zasto ali profesor mi se bas i nije svidio. Naime rekao je frencuskinji da ima odlocan izgovor a da je samo
cujete kako prica, pali biste u nesvijest. I sad kaze meni da citam nesto i ja citam kazem recimo jednu stvar a on mi ponovi isto tako kako sam ja rekla i sad ga ja zbunjeno gledam a on mi kaze ponovi krivo si rekla prvi put???? Ja onak w.f. no dobro ponovim ja opet i on kao
ok!!! I tako mi je napravio par puta kako mi je samo digao tlak. Rekao mi je kao ne tako vise Irci izgovaraju ali to nije pravilno ( naime malo sam pokupila njihov naglasak u ova par dana.) Pustio nas je kasnije i pazi ovu foru. Sutra umjestyo u ucionici on nas vodi u pub. I tamo ce odrzati nastavu ( mogu si mislit na kaj ce to liciti). RAchel i Noel su mi rekli da izgledam jako umorno sto i jesam, naime opet sam doslovno ljudi zaspala u busu. Kad sam dosla doma nikog nije bilo ( ne brinite imam svoje kljuceve), Noel je na poslu, a Rachel sestrinom rodendanu. No ipak Noel je dosao odmah iza mene i zgrijao mi je veceru koju mi je Rachel pripremila, kupila mi je cak i nekakav kolacic. Sad cu ga otici pojesti napisati sastavke koje moram i otici spavati jer sam premorena. Sutra idem sa Rachel i Noelom u kino.

Eto mislim da vam je to zapocetak dosta sutra ili prekosutra cu pokusati napisati nastavak, a onda kad se vratim sa mora vas ceka i detaljan izvijestaj toga istoga....



| - 10:26 - Maybe there are angels (13) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.