subota, 01.03.2008.

ofucani tip s gitarom ili harmonikom


ŠARM

STAROG

MAČKA


Prije nekoliko godina imao sam sreću pogledati na filmskom platnu češki film "Godina đavola" i ostao osupnut zbog nekoliko razloga. Prvo, nisam znao s čim bih ga od već viđenoga mogao usporediti, drugo - jako mi se svidio, treće, ali ne posljednje - muzika mi se izuzetno dopala. Ni u jednom filmu prije toga nisam vidio takozvano cameo-pojavljivanje, likove koji u filmu glume sebe u stvarnom životu, izvedeno na taj način.

Nakon toga nisam se mogao smiriti i uspio sam nekako nabaviti muziku iz filma na CD-u, a nakon toga još nekoliko CD-ova s pjesmama Jaromira Nohavice. Nakon nekoliko godina, Virtuela, koja inače živi u Pragu, poslala mi je i film na DVD-u, uz popratnu molbu da jedan primjerak proslijedim do Catme. Vidim da se film i Catmu dojmio jer je objavila opširan post o njemu. To me je podsjetilo da potražim što o Nohavici imaju na Youtubeu i - gle! - ima toga!





Za mene postoji mala grupa glazbenika-pjesnika koje izuzetno cijenim. Recimo Arsen Dedić, Leonard Cohen, Đorđe Balašević, Bulat Okudžava i Zoran Predin. Nakon "Godine đavola" toj grupi se priključio i Jarek Nohavica. (Tek da znate, da ne mislite da sam nešto propustio iz vida, Bob Dylan i još nekolicina nalaze se u mojoj visokoj drugoj lizi.)




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker