Moj prijatelj Nenad

petak, 01.01.2016.

357. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN HEMOFILIJE PA, DOK SE NE PRESTAJE PROLIJEVATI KRV NEDUŽNA, MOLIM SE DA SVIMA BUDE MIR I DOBRO...

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je s Dobrom i Mudrom Ravnateljicom.
– Opet ribanje i ribarsko prigovaranje?
– Kod njenih sam.
– Pazi se one zmije od njene majke.
– Ne bude ona meni ništa.
– Kako znaš?
– Mrtva je.
– Ona? Pa ona je cijelo vrijeme brinula o svom zdravlju, išla na sistematske preglede…
– Sistematski pregled ju je i ubio.
– Kako misliš?
– Otišla je na redoviti sistematski pregled. Kad je bila gotova naručila je taksi. Došavši na ulicu, odbila je ući u taksi jer nije bio dovoljno dobar za nju i ljutito je nazvala da joj pošalju drugi, bolji taksi.
– Pa se taksist naljutio i ubio je?
– Taksist je otišao, a ona je ostala pričekati taksi. Usput je nazvala Dobru i Mudru Ravnateljicu. Pohvalila joj se da je bila na sistematskom, da je potpuno zdrava i da će živjeti sto godina. I baš u tom času se nešto otkinulo s krova i pogodilo je direktno u glavu. Iskrvarila je i umrla prije nego je došla hitna.
– Kako je ona?
– Upravo sam ti rekao da je poginula. Mrtva je.
– Kako je Dobra i Mudra Ravnateljica.
– A je ti pitanje…
Nenad je u tom trenutku prekinuo razgovor.
Ja sam otišao u sobu, legao na leđa i tupo se zagledao u strop.
Razmišljao sam o krhkosti i o nestalnosti života.
I molio se za Dobru i Mudru Ravnateljicu. Da joj Bog da snage.
A onda sam čuo zvono na vratima.
Otvorio sam vrata.
Na vratima je bila zaplakana Dobra i Mudra Ravnateljica.
– Klaudija? Odakle…
Jako je zamahnula rukom i odvalila mi takvu pljusku da sam zateturao. Pa me počela tući šakama po prsima i ugurala me u stan.
– Kako si mogao? Kako si mogao? – Ponavljala je kroz jecaje.
A onda me je jako, jako zagrlila.
I počela me ljubiti.
– Otac mi je sve rekao. Ono što je bilo
– Mila moja…
Odgurnula me je.
– Zašto si to učinio? Zašto si mislio da mi je karijera važnija od tebe? Zašto si mislio da mi je nasljedstvo važnije od nas? Zašto nisi bio iskren prema meni? Zašto si dopustio da patim?

Oznake: Nenad, Hemofilija, sistematski pregled

- 07:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #