Moj prijatelj Nenad

ponedjeljak, 05.01.2015.

304. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN TUČENOGA VRHNJA PA, RAZMIŠLJAJUĆI O TOME KAKO SE PRAVI, SHVAĆAM DA JE U SVEMU POTREBNO NAĆI PRAVU MJERU...

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je u VVB-u.
– Zakaj, dobri čovječe?
– Pijem kavu s Tučenim Vrhnjem.
– Pa popij tu kavu i dolazi.
– Ne usudim se…
– Zakaj?
– Moglo bi doći do tučnjave, ne želim riskirati.
– Kakve tučnjave?
– Oprosti, moram prekinuti. Upravo se vraća. Dolazi mi za stol.
Nenad je naglo prekinuo.
Uplašio sam se za njega.
Odlučio sam da trebam hitno nešto napraviti.
Krenuo sam u VVB obraniti Nenada od moguće tučnjave, a usput sam pozvao Đorđevića, Cvrčka i Branka, bivšeg policajca, da mi pomognu.
Kad smo mi četvorica ušli u VVB ugledali smo nekog tipa kako stoji Nenadu iza leđa. Jednom rukom ga je stiskao oko vrata, a drugom je zamahnuo htijući ga udariti. Nismo čekali ni tren, nego smo navalili na njega, odvojili ga od Nenada i pretukli smo ga.
Kasnije je napadača odvela hitna, a mi branitelji smo završili u pritvoru.
Tamo nam je Nenad sve razjasnio:
– Vi ste kreteni!
– Kako misliš?
– Tip je moj prijatelj iz srednje škole. Pokazivao mi je kako ga je neki čovjek pretukao. Pa rekao sam ti na mobitel da pijem kavu s Tučenim Vrhnjem.
– Mislio sam da piješ kavu sa šlagom.
– Tip se zove Tučeno Vrhnje jer ga uvijek pretuku.
– Kako misliš?
– Odmah u prvom razredu se nešto pravio važan pred nama drugima i napomenuo je da on uvijek pobere vrhnje. Uto je naišla žena iz kantine, kojoj je netko prije toga pokrao vrhnje, pa je pomislila da je on to napravio i pretukla ga je. Od tada ga zovemo Tučeno Vrhnje.
– Ima logike.
– I kasnije su ga stalno tukli. Jednom je jedan profesor rekao da mora nešto u zbornicu i zamolio Tučeno Vrhnje da izađe pred razred i čita nam gradivo iz knjige. Dok je on čitao banuo je neki tip, nasrnuo na Vrhnje i pretukao ga.
– I što je onda bilo?
– Ništa. Vrhnje je završio u bolnici, a mi smo dobili novog profesora, koji nije pipao curice.
– Ima logike.
– Jednom smo sjedili na kavi, došao je neki frajer i pitao Vrhnje je li on Saša.
– I?
– Frajer ga je pretukao.
– Zašto?
– Nije bitno. Poanta je da ga stalno tuku. Od žene se rastao zato jer ga je stalno tukla. Na poslu su ga pretukli. Čak mu ni sportska karijera nije bila uspješna.
– Kojim sportom se bavio?
– Boksom. Ali uvijek bi ga pretukli.

Oznake: Nenad, Tučeno vrhnje, sudbina

- 09:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #