Moj prijatelj Nenad

subota, 06.12.2014.

294. ČUJEM DA JE DANAS SVJETSKI DAN BORBE PROTIV BJESNOĆE PA, UOČAVAJUĆI KAKO BJESNOĆA RAZLIČITO DJELUJE NA DIVLJE I PITOME ŽIVOTINJE, PITAM SE JE LI TAKO I MEĐU LJUDIMA...

Trebali smo se naći kod njega, ali Nenad je rekao da nije pri sebi, nego da je kod Ivane.
– Rekao si mi da ideš kod Ivane, ali nisam mislio da ćeš se zadržati tako dugo.
– Ostao sam duže jer još nismo svršili.
Nisam htio o tome razgovarati pa sam zašutio.
A s mobitela se čulo kako Ivana uzdiše i stenje.
Nisam to htio slušati pa sam ipak progovorio:
– Zakaj Ivana uzdiše i stenje?
– Bijesna je.
– Zakaj?
– Velik je pa joj ne može ući.
– Velik je?
– Zapravo nije velik koliko joj je ona mala. Poanta je da ne može unutra pa je bijesna.
– Pa što onda? Jednostavno odustanite.
– Kako ćemo odustati kad smo dovde došli? Sada nema odustajanja! Sad sam se i ja zapalio i ne idem dok joj ga ne uguram.
– Pa kako ćeš kad ne ide?
– Prva stvar je opustiti Ivanu. Malo je previše napeta. A onda ćemo pokušati iz nekog drugog kuta. Možda joj ipak uđe.
– Nije dobro ništa raditi dok je čovjek napet. Sjećam sa da sam jednom na Hvaru pokušao…
– Čekaj! Ivana mi nešto govori.
Imam dojam da me Nenad stalno prekida.
– Veli Ivana da i ti dođeš.
– Zakaj?
– Da ćemo probati u troje.
– Kako misliš?
– Jedan sprijeda, a drugi straga. Ili obojica odostraga. Da joj ga više uguramo. Sada i ja polako postajem bijesan.
– Ivana je to predložila?
– Pa da. Mislim, palo je i meni na pamet, ali nisam znao bi li Ivana htjela.
Pristao sam i krenuo prema Ivani.
Bio sam iznenađen njenim prijedlogom.
Nisam bio siguran želim li to napraviti prvi put u životu.
Napravio bih s Ivanom, ali Nenad je problematičan.
Nisam znao jesam li razveseljen ili šokiran njenim prijedlogom.
Vjerovao sam da će mi se emocije posložiti kad dođem do nje.
Pozvonio sam.
Ivana mi je otvorila.
– Baš mi je drago da si došao. Nenad mi je rekao da si pristao da to napravimo u troje.
– Mmmm…
– Sviđa ti se ideja?
– Naravno da mi se sviđa. Osim jednog detalja.
– Kojeg?
– Nenad je višak.
– Nenad mi je ionako rekao da ima dogovoren sastanak s nekim gnjavatorom pa će otići čim svršimo.
– Mmmm…
– Požurimo. Već sam bijesna na sebe što sam kupila taj veliki kauč za svoju malu sobu. Nikako ga ne uspijevamo ugurati u nju. Nadam se da ćemo uspjeti u troje.
Kad sam ušao i vidio Nenada i kauč, što je trebalo ubaciti u sobu, zahvatio me je toliki bijes da sam sâm unio kauč u sobu.

Oznake: Nenad, Bjesnoća, U troje

- 07:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #