azhdaja

utorak, 05.02.2008.

Tako moj tata i ja pričamo...

-Haha, a ruga si se materi...
-Pa nisam se ja ruga, nego mi bilo simpatično. A isto je to glupo, ona ovisna postala... Samo ubada po slovima ovim, i ubada, i ubada... Non-stop je na internetu, non-stop!
(mama iz pozadine):Nisam ja postala ovisna, nego je danas potribno bit kompjutorski opismenjen!
-A dobro ti kaže, stari... tako ti je to danas, i ja sam non-stop na internetu..
-Šta ne učiš?
-Učim.
-Kako bilo na ispitu danas?
-Ma biži, teško. Al sad mi je baš drago da se nisam satrala jer mi ne bi palo na pamet da će bit ovakve stvari. Ovako lipo...šta...
-Mae, dašta... Ima li sad koji uskoro?
-Ima.
-Kad?
-Sutra.
-Eto đavle!
-Al idem ja na koncert večeras. Nisam došla studirat u Zagreb, majke ti...
-Pa nu, najbolje sad da neš ni živit kad su ispiti... A koji koncert?
-TBF
-A?
(mama iz pozadine):The Beat Fleet, to su ti oni reperi isplita!
-Ajmeeee, oni šta nabrajaju, oni ludi u mozak, jel ti?
-E, e, ti... A imaš tu na desktopu novu stvari njihovu šta sam skinila kad sam bila kući, moš poslušat...
-Di, ode?
-E.
-Aha... Ovo di piše tbf?
-Je.
-Aha, aha, aha... I kako ću ja to sad poslušat?
-Dupli klik.
-Aha, ček, ček... Nu... Zaplavilo mi se...
-Dobro, onda sad enter stisni.
-Šta enter, koja je to tipka?
-Ne mogu virovat... A sinovi bi ti se krstili „u ime oca sina i duha svetoga enter“ da su religiozni kojim slučajem... Ta najveća tipka.
-Ova s kolinom?
-E, sad ja tebe ne razumin...
-Ova, brate... Ova, malo odgrižena...
-Je, stvarno, nisam to ni primijetila prije...
(mama iz pozadine): Ahahaha, ne zna šta je enter... (pjevuši od zlobe)
-Ćuti ti tamo! Vidiš ti šta je to sritno kad ja nešto ne znam, pa ne bi to bog...
-„To“ ti je žena, kako moš tako! Šta ima veze,ne bi da se ti njoj ne rugaš kad ona nešto ne zna...
-Ma ja se naljutim kad ona govori o nečem šta ne zna, a ne jer ne zna! ... ... ...Ajme meni, šta me ubije ovako kad ovi nabrajaju, ajme...
-Baš je dobra pisma...
-Ma je, ovo je muzika... I oni, oni, oni tvoji... kako se ono zovu... Ma da nije Dinamovu himnu napisa, ne bi ništa valja! Sve je to droga, sve...!

--lydia

- 18:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #