Online stripovi
Real Life Comics
SinFest
Penny Arcade

Ekipa za svadjanje
Equi
Eladio

Mjesto di provodim slobodno vrijeme (skoro barem ;)
Forum.hr

AxMi-24´s omanji kutak na netu

23.11.2004.

- Ljubomora

Evo taman sam jučer bio na božićnoj večeri sa ljudima sa faksa (ovi koji istražuju a ne studenti ekipa). I tako pomažem ja mentorici oko glöga i brbljamo mi o geniju koji je frenda i mene izbacio iz laba i da mi nije jasno šta mu toliko baš mi smetamo. Nije da smo neodgojeni a i nisam čuo od drugih da smrdimo ili smo toliko ružni da se čovjeku gadi. Pa bi se očekivao civilizirani pristup nama.
EEeee i tu počinje prava priča. Naime tip (licenciat i sve ima genije naš lokalni) probava napraviti mjerni sistem koji radi otprilike nešto kao što naš sistem radi već nekih godinu i nešto. I fora je da u principu kopira već gotove instrumente samo što je maknuo neke opcije koje netrebaju. I naravno mjerenja nisu baš u isto vrijeme niti na istom čipu. E sada ono što tu ometa čovu je što smo frend i ja sredili sistem koji je debelo bolji od njegovog u par tjedana. I to je očigledno određenoj osobi povrijedilo ego. Da dva glupa studenta naprave nešto bolje od njega. Pa fuj.
Najbolje u cijeloj priči (osim toga što smo ideju za sistem dobili dok smo kafenčili i promatrali cure ljetos :D ) je što mi nije ni palo na pamet tako nešto. Da bi netko na faksu tako reagirao. Ali eto ima i toga na žalost. Na svu sreću mi smo ga mogli zaobić relativno bezbolno inače je moglo biti zbilja neugodno. Nije nikad pretjerano zgodno ić preko glave nekome i nogirat ga tako. Obično ti ljudi zapamte tako nešto jako dobro pa bude problema i u budućnosti.

Sve u svemu još jedno razočaranje faksom. A ja nekad mislio da je ovdje vrhunac populacije. Najpametniji i najvredniji. Ljudi koji pomiču granicu čovječanstva jer vole znanje. A kad ono... :(

- 19:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Genijalni blogovi
Mala ludo pise :)

Dubai rula :)