Online stripovi
Real Life Comics
SinFest
Penny Arcade

Ekipa za svadjanje
Equi
Eladio

Mjesto di provodim slobodno vrijeme (skoro barem ;)
Forum.hr

AxMi-24´s omanji kutak na netu

11.08.2004.

- Komunikacija

Za pocetak predlazem svima koji jos nisu procitali Nastassjin blog .

Zanimljivo je kako je danas pisana komunikacija postala vazna. Poprilican dio komunikacije se danas odvija preko neta, tj pisanjem. E sada nije tu nista lose. Dapace meni znaci jako, jako puno posto mi je to jedini nacin da imam kontakta sa ljudima koji mi puno vise pasu nego lokalni ovdje (ebiga naviko na divljake :D ). Ipak nesto me danas podsjetilo na to kako je to u stvari los nacin komunikacije. Bas sam prije tjedan dva se dopisivao sa osobom koja je tek pocela komunicirat na netu i zbilja je bilo zastrasujuce koliko se krivo skuzi jedan drugoga. Ipak se koristenjem takve komunikacije dobije neka vrsta osjecaja (kao recimo da su VELIKA slova deranja. prosto bode u oci, zar ne). Ali i medju veteranima se desava da se ljude krivo shvati. Ipak nebude tako strasno jer je vecina navikla na to pa se i reagira poprilicno smireno tako da krivo shvacena osoba obicno dobije sansu razjasnit svoje misljenje (na svu srecu).
Hm sad kad razmislim, neznam ni sta sam htio sa ovim rec. Jednostavno zapanjujuce kad se uzme u obzir da se sve vaznije stvari tim putem obavljaju.

Da hmmm.... nakon ovog blago cudnovatog posta najbolje da idem u krpe. Netreba net zagadjivat previse. (btw. na svu srecu se stvar koja je potakla sve ovo sredila pa mogu mirno pajkit ;)

- 01:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Genijalni blogovi
Mala ludo pise :)

Dubai rula :)