Online stripovi
Real Life Comics
SinFest
Penny Arcade

Ekipa za svadjanje
Equi
Eladio

Mjesto di provodim slobodno vrijeme (skoro barem ;)
Forum.hr

AxMi-24´s omanji kutak na netu

10.08.2004.

- Solid state

Jupp. Zabavi nikad kraja u Svedskoj. Danas sam konacno sjeo ozbiljnije za knjigu i moram reci da je skroz ok u stvari. Najbolje je sto sam imao srece da sam naisao na odlicnu knjigu kad sam bio u Zagrebu pa sada imam i dobru knjigu za ucenje (nasa je blago srot za ucenje ali jako dobra ako znas vec sve). Naravno na prvom zadatku se pokazalo koliko sam zakrzljao sa vektorima ali nakon malo ponavljanja se ipak pocelo vracat. Ustvari je zapanjujuce koliko brzo se stvari vrate u koristivo stanje iako se covjeku cini da nikada za to nije ni cuo. Skroz sam se ugodno iznenadio.

Jos jedna ne tako ugodna novos je da je u Svedskoj najezda osa (yeaj) i to toliko da su bolnice ostale bez antiotrova (potreban za alergicare). A ja sam se taman pitao kog boga mi stalno ose ulaze u stan :D Ebiga sad znam da nisam jedini. Navodno ovo fino vrijeme ima veze sa time. E pa kako je danas izlgedalo rijesit ce mo se osa ubrzo. Vec je sada ohladno i treba polako pritvarat prozor (tipkanje nije bas najbolja radnja za grijanje).
A sada jos malo strebanja pa cu kasnije vidjet da li cu imat inspiraciju za piskarat kakvu glupost :)

- 22:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Genijalni blogovi
Mala ludo pise :)

Dubai rula :)