by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


svi dani da su šareni,ipak su boje tvoje.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


maj drim is tu flaj,over d reinbov sou haj.


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
bubamara
đessssssss
nataaa
petrič
tinka
vrony
idipavidi
anitica
sArrA
mateaaa
emooo
lindala
lorx
kuki
zovič
riflica
tamagoči
martina
blek martina
meri i ines
činko

Image Hosted by ImageShack.us


moj msn:
bananaupidami@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-daj pet?!
-hrenovka!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-ponavljaj za mnom!ja nisam patka!
-ga...

četvrtak, 20.03.2008.

Želim natrag svoje točkice na mojoj rozoj boji.samo to.

Image Hosted by ImageShack.us


Mislila sam da je sve tako lako i opet sam se prevarila.sama sebe.jadno.
Mislila sam da u svijetu nema laži i škrtosti.ali opet sam se prevarila.
Mislila sam da mogu letjet.ne mogu.
Mislila sam da mogu sanjat.ne mogu.
Da mogu maštat.ne mogu.

Mislila sam da imam prijatelja.možda.
Mislila sam da me netko voli.možda.
Mislila sam da sam sretna.jesam.izvana.
Mislila san…ne znan ča san mislila.
Više ne mislin.

Mislila sam da znam mnogo toga uradit dobro.
jednostavno sve ča napravin ni dobro.e pa ni to to.
Jednostavno san ja jako naivna.vjerujem ljudima.volim ih.
Jednostavno se trudim.jako.ali to se ne primjećuje.
Ne primjećuje se.a-a.




Shvatila sam da ljudi su tu da lažu te i varaju.
Shvatila sam da nisam onakva kakvom sam se zamišljala.
Onakva kakva bi htjela biti.
To nisan ja.to ni to.
Sve se čini tako teškoooo.


Sve što sam voljela nestaje…prestaje…
A ja to ne želim…
Ne želim postaviti ovo pitanje,ali…
Čini li se to meni ili ja stvarno…
Odrastam????????????


Više nije sve tako rozo na točkice.
Pretvara se samo u točkice.u cjelinu.tamnu cjelinu.
Aj don lajk it enimor.nope.



| kOmEnTs. (13) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.