aveherc

nedjelja, 05.08.2007.

BiHercegovina

Sinoć sam bio u Međugorju... ono inače ne pripada BiHercegovini ono se davno odvojilo od nje i treba staviti zid oko njega da ga ne uprlja okolni šljam... nevjerojatno je to kako je tamo bilo 40 000 ljudi koji su se radovali uživali i generalno bili miroljubivi i neagresivni, gledali su predstavu i koncert nekih talijana, plesali i pjevali kao woodstock ali neka verzija bez marihuane i lakih droga. Moćno. To me je potaklo na priču sa prijateljem o kao prvo sodomi i gomori samo 3 kilometra dalje u čitluku... gdje čini se tisuće mladih nemaju pojma da malo dalje se održava svjetski događaj sa 40 000 mladih iz svih zemalja gdje razdragano mašu zastavama i miroljubivo uživaju. To je odmah potaklo sljedeću temu ... temu tri entiteta , temu hercegovine i bosne i rs-a... shvatio sam napokon zašto je muslimanski entitet tako nezadovoljan... i ja bi bio nezadovoljan da sam musliman a da mi je znak kojim se ponosim ljiljan u stvari stilizirani križ koji su koristili hrvatski kraljevi kao što je Hrvoje Vukšić Hrvatinić, bio bi isto tako nezadovoljan da mi u povijesnim knjigama pišu laži za koje čitav svijet zna da su laži, ili da mi se povijest zasniva na mitologiji o bogumilima koji su da napomenem samo kršćanska asketska sekta koja je smatrala da je križ simbol patnje i da ga iz toga razloga ne treba glorificirati... i onda na kraju svega razgovor je došao do zaključka da prema statistikama pojedini narodi izumiru ali da će u budućnosti samo simboli preživjeti... a najjači simbol među narodima svijeta je šahovnica tako da makar hrvati izumrli kao bijela rasa, nekada u budućnosti žuta rasa koja bude živjela na ovim prostorima ponosit će se što su hrvati i što žive pod simbolom šahovnice... jer simbol je ono što označava jednu naciju a naš je jak ljudi moji ... jak do bola....

05.08.2007. u 13:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)
Veljača 2005 (1)
Studeni 2004 (1)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (1)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

rules of aquisitionheadbang