aveherc

subota, 13.01.2007.

Krađa

Bilo je mračno ljetno večer... sjedili smo poluznojni na zidiću pored rijeke u totalnom mraku... samo su vrhovi cigara ponekad zasvijetlili... smišljali smo plan kako doći do novca... J. legend je najpoduzetniji u smislu kriminala, ja sam samo posmatrač i voljan sam uvijek da čuvam stražu... a onaj treći... njemu kroz vene teče alkohol, a plućima izdiše 10 posto dima marihuane i kad ne puši... spreman je na sve, i nema novca nikada... legend je predložio .. vruće je i gore na brdu su pale žice od dalekovoda... fino uzet ćemo šere (velike makaze za žicu)... imam ja jedne dobro izolirane i fino prekinemo žicu od dalekovoda iskidamo je na po metar dužine i prodamo u kao aluminij za topljenje ... tona 2000 eura ... dosta nam za dva mjeseca... mislim nešto ma neće oni to uraditi i kažem ... treba dobro lud biti za to... ali već su bili na nogama... j.legend je izvadio šere i dao ih onom trećem... upalili su krntiju pezejca i krenuli u brdo... kad smo stigli... mrčina žešća... ne vidi se prst pred okom... ja sam ostao pišati... kad odjednom .... mislio sam da me vanzemaljci otimaju... 3 sekunde dana u sred mrkle noći... i glasna eksplozija... pogodili su fazu ... ne mogu da vjerujem .. mozak mi je stao totalno ... dotrčao sam do njih ... pao u trku desetak puta ... i imao sam šta sa vidim... j.legend se smije ko lud, a onaj treći ... sjedi na zemlji pored šera sa istopljenim drškama i gleda u prazno ... ali ... živ je ...

13.01.2007. u 14:17 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)
Veljača 2005 (1)
Studeni 2004 (1)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (1)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

rules of aquisitionheadbang