aveherc

nedjelja, 07.01.2007.

Žene - Hercegovačka sorta

Čudna je to sorta ... možda i najčudnija od svih... one su kao dingač crno vino s pelješca... do njega ne dolaze bakterije i prirodno se razvija ne oboljeva i ne treba prskati grožđe otrovima da ubiju klice... ovdje govorim o onoj plavoj sorti takve krvi koja vrije ko kuhano vino i samo čeka da bude kušano ali nema čaša ... ja sam na prvi pogled ufurana djevojka, ne dam da me zovu žena jer se tako osjećam mlađe ... ali nisam ja uopće ufurana ... neka mi neko definira ufuranost... govorim čistom štakavicom živim u mostaru ili okolini i biram... paaažljivo biram... želim good kill ... znate pametna sam i teško me je prevariti... mislim da bi najviše voljela jakog muškarca, zgodnog i pametnog koji zna šta hoće... volim da mi naredi pa makar se ja opirala nekada... neka me zgrabi i poljubi odvede i povali ... opirem se pa šta... eto zadnji put kad je jedan to pokušao završio je u zatvoru ...papak jedan... ne znam šta je sa ovim muškarcima u Hercegovini sve neki seljaci ili klošari...ima li iko normalan ... najbolji su oni iz dijaspore ali rijetko dolaze i tako je teško nad njima izvršiti good kill... ima uvijek par momaka koji me napadaju ...jer ipak ja sam zgodna ... no odoljevam im... čuvam se za onoga pravog... naići će ..kad tad... hoće... ako ja kažem da hoće onda hoće... kad tad...

07.01.2007. u 16:39 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)
Veljača 2005 (1)
Studeni 2004 (1)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (1)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

rules of aquisitionheadbang