aveherc

ponedjeljak, 01.01.2007.

Fakin Bastardz

Nova godina, šta je to u stvari još jedna prilika za opijanje no ovaj put legalno... legalna kupovina dinamita i trave jer nova godina je ... onda sebe uhvatim kako me sve živcira... nabijem vas sve na kurac i zabave i proslave i miniće i cmok cmok guzice... izrazito nadrkano stanje koje pogoršava razmišljanje pojedinih ljudi koji će doći suta prekosutra i reći... cmizdravo i krajnje patetično ... bez mozga ... izvini... nema više mr nice guy ... ovo je godina u kojoj ima da jedem, serem, povraćam... nemoj mi izvini jer izvinio se ili ne vratit ću ti kad tad ... kad meni bude zgodno... jer takva je ova godina u koju ulazimo... objašnjava je jedna rečenica...gazi ili ostani zgažen... dosta mi je bilo biti gažen... okrenulo je na jugo i puhat će čitavu godinu...gazit ću dok mi se čizme ne izližu... samo pravi ljudi koje cijenim i volim ostat će pošteđeni...

Sretna Nova godina

01.01.2007. u 21:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)
Veljača 2005 (1)
Studeni 2004 (1)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (1)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

rules of aquisitionheadbang