aveherc

srijeda, 27.12.2006.

Koliko mi život vrijedi

Život je u stvari bezvrjedan,
U stvari njegova vrijednost se mjeri postupcima njegova korisnika.
Postoje ljudi koji su se toliko uvukli u pesimističnu stranu života da im njihov život ništa ne vrijedi. Što je najtragičnije ti isti ljudi imaju sve preduvjete za odličan život, ali jebe ih okolina.
Navika da ti okolina određuje šta se smije i što ne smije. Šta je cool i nekul.... to ih jebe ... najgore je biti kul,a sjebavati sebe. Svako upozorenje na moguće tragične posljedice doživljava se kao uvreda...(nemoj meni bola, vidiš da mogu) to je pozadinsko razmišljenje u trenutku upozorenja ili (ovo je moj život i boli tebe neka stvar) pa da me boli neka stvar ne bih nikada ništa niti rekao....upozorenja i prijateljski savijeti u biti nikada ne pomažu... oni su za osobu koja nije spremna da posluša najgori mogući podražaji koji će ih natjerati da učine upravo suprotno... ovim textom zaključujem i kunem se da ću pokušati ne davati savjete više nikada ... to ću činiti samo kad savijet bude u vidu naredbe koja se mora ispuniti ...

Bog je rekao Ja jesam .... i On cijeni samo one koji su hrabri pokušati ....

27.12.2006. u 22:03 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)
Veljača 2005 (1)
Studeni 2004 (1)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (1)
Lipanj 2004 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

rules of aquisitionheadbang