ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog sa dizajnovima avatarima i bannerima!

moj banner:
visit

Zašto radim ovo sve?


-E pa dragi moji ljudovi zato što ste mi vi svi takkkkkkoooo dragi da vas obožavam toliko da ču vam i mala pravila staviti...rolleyes
Ako bilo što uzmete ostavite komentar!!!!Ako ne ostavite čuvajte se heheh...!!!!!thumbup

predlošci:

Ako želite skinuti neki dizajn kliknite na link ispod slike. Otvoriti će vam se rapidshare stranica. Scrollajte dolje i u zadnjem redu tablice koju će te vidjeti kliknite na free. Scrollajte dolje. Zatim unesite slova koju stranica traži od vas u kućicu te nakon toga kliknite download from net-mirror... u biti veliki sivi gumb.
Pojaviti će se save-target as i lijepo snimite u koju mapu hoćete kao što radite i kod svih ostalih downloada.
Dizajn će biti sačuvan u zip formatu. Raspakirajte ga i pojavit će se txt. file.
Odite na blog.hr i uđite na edit svog bloga. Odite na dizajn pa na html kod predložka. Izbrišite sve što je tamo i kopirajte tekst iz txt filea kojeg se skinuli.
I onda još kliknite spremi.
i to je sve...

RADIM
dizajnove o naruđbi al mi nemojte ostavljat u komentarima naruđbu neko šaljite na moj e-mail
perfect_gogich@net.hr

Ali želim da u mailu bude:
sve detaljno
slika,boja teksta,bokseva,boja pozadine iz boksa iz posta ma sve sve..!!!!!

IDEJE MOŽETE OSTAVITI U CHATU NA DNU BOKSA!

BANNERI

Da,da da radim i bannere..pa ..
ovako:
Radim animirane bannere i statične bannere
Banner naručiš tako da mi pošalješ na mail kakav želiš..npr:želim banner sa Amy Lee,da je 125 X 125,da je crvene boje..po mogučnosti pošaljite mi i sliku ali ne preveliku..!I obavezno LINK BLOGA..
Znati čete da je banner gotov jel kad ga ja napravim doči ču na vaš blog i ostaviti vam komentar da je banner gotov...
I da ne tražite nemoguče jel to je samo sličicak koja reklamira vaš blog..
Ako maknete moj link ispod bannera čuvajte se prijavljujem vas admistatoru..!

p.s na kraju animiranog bannera če pisat unregistreted kad to sredim reči ču vam a do tada čete se mroati suočiti sa tim natpisom...

šalji naruđbe i link bloga na perfect_gogich@net.hr

AVATARI

KAKO STAVIT AVATAR:Kad nađete avatar koji vam se sviđa klik na desni klin i copy i zaljepite negdje u kompjuter.Ulogirajte se u vaš blog editor idite u postavke>komentari Srollajte dolje i nađite avatar kraj komentara kliknite na browse i odebarite vašu sliku koju ste spremili i dolje kliknite spremi onda odite u linkove stavite moj u linkove ili moj banner(ili če biti čuda)i imate novi avatar!
Ne zaboravite me staviti moj banner na vaš blog i ostaviti mi komentar i avatari nisu na narđbu ki$$









petak, 30.03.2007.

još jedan dizajnek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download

meni je baš sweet ovaj dizajn...ki$$ from mi$$(bitch)

- 18:33 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.