Pogon na sve kotače

nedjelja , 25.08.2013.

Razlikujemo:
- permanentni ili stalni pogon,
- povremeni pogon na sve kotače.
Kod permanentnog pogona obje se osovine stalno
pogone. Kod osobnih vozila diferencijal straznje
osovine pogoni se kardanom iz razvodnog mjenjačkog
prijenosnika. Sredisnji diferencijal izjednacava
razliku broja okretaja prednje i straznje osovine
sprjecavajuci naprezanja i trosenje dijelova mjenjača i kotaca.
Potrebno je redovita posjeta vulkanizeru radi provjere stanja.
Kod povremenog pogona iz razvodnog mjenjackog
prijenosnika, pricvrscenog na glavni mjenjac,
ide po jedno kardansko vratilo na straznji i
prednji diferencijal,. U pravilu je pogon
straznje osovine permanentan, dok se prednji
pogon ukljucuje po potrebi. Diferencija li mogu biti
opremlj en i blokadom. U slucaju kvara na
sredisnjem diferencijalu ne smije se voziti s
pogonom na sve kotace. Glavcine sa spojkama
slobodnog hoda na prednjim kotacima sprjecavaju
okretanje poluosovina i kardana pri iskljucenom
pogonu prednje osovine.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se