Zimske gume

nedjelja , 22.09.2013.

Mi svi pokušavamo pronaći načine na koje se činevećinu novca imamo , biti snalažljiv nikada nije bila toliko popularna u Velikoj Britaniji .

Bilo je to neprestano provjeravanje web stranice usporedba cijena i provjere svakodnevno bavi objavljene na društvenim medijima , volimo ništa više od velike pogodbe .

Međutim , to često znači da ćemo se odlučiti na kupnju proizvoda koji su nižeg kvaliteta spasiti dodatni par funti .

Naravno , to je u redu u nekim slučajevima , ali kada je u pitanju održavanje vozila nikada ne treba škrtariti .

Na primjer , sa zimskog vremena sada u punoj snazi - šanse su ako pogledate izvan vidjet ćete ne manjka snijega, leda ili kiše - vozači se preporuča da se skup zimske gume ugrađene na svojim automobilima .
Najbolji Zimska guma Prednosti :

Vožnja na cestama u ovoj zemlji tijekom zime nikada nije lako , olujni uvjeti , dolazi iz Sjevernog mora , može napraviti čak i najkraće mijenjatipodmukli jedan - i uz malo forewarning bilo . To je u tim teškim uroka kojiset od najboljih zimskih guma može doći u vrlo zgodan .

Ok ,tipičan set od najboljih zimskih guma , proizvedene od strane renomiranih proizvođača guma , nije vjerojatno da će doći jeftini , aliviša cijena opravdana kada ste ga stavili u perspektivu .

U korača najboljih zimskih guma znatno su bolje od onih na jeftinije varijante , oni su i više izdržljiv previše . Dok najbolje zimske gume pružaju značajan trakciju - idealno vrijeme vožnje u snijegu - jeftinije gume Ne , što rukovanju automobil mnogo teže .
Zašto sam plaćati manje ?

Možda ćete se zapitati : zašto su ti gume tako jeftino ? Pa , to je obično dolje na materijalu koji je sam bio proizveden od . Jeftinije gume su izrađeni od jeftinih materijala - jačanje tvrdnju da ' dobijete ono što plaćate . "

Iako ništa ne traje vječno - inačeprosječna set standardnih guma neće trajati mnogo dulje od pet godina - najbolje zimske gume imajumalo duži vijek trajanja , zahvaljujući kvalitetnim materijalima oni proizvedeni od , osiguravajući da vozači mogu dobiti svoj novac vrijedi .
Do Gume Zimske kvalitete traje duže ?

Iako ste možda razmotriti kupnju jeftiniji set zimskih gumadobra , što treba uzeti u obzir da ste vjerojatno idući u morati zamijeniti ih - ovisno o tome koliko vam je činiti vožnju tijekom zimskih mjeseci - u par godina ' vrijeme, a to vjerojatno neće biti slučaj sa skupom od najboljih zimskih guma .

To je razumljivo zašto su ljudi toliko očajan da uštedjeti novac , pogotovo sa stanjem gospodarske klime kao što je to .

Međutim , postoje određene okolnosti u kojima drugi najbolji jednostavno ne cut it .

Sprječavanje motorista iz udaranje proklizavanje na slojeva snijega i leda zadržavali na mnogim našim cestama , uvijek je trošiti samo da je malo više za dobar set zimskih guma .

Pogon na sve kotače

nedjelja , 25.08.2013.

Razlikujemo:
- permanentni ili stalni pogon,
- povremeni pogon na sve kotače.
Kod permanentnog pogona obje se osovine stalno
pogone. Kod osobnih vozila diferencijal straznje
osovine pogoni se kardanom iz razvodnog mjenjačkog
prijenosnika. Sredisnji diferencijal izjednacava
razliku broja okretaja prednje i straznje osovine
sprjecavajuci naprezanja i trosenje dijelova mjenjača i kotaca.
Potrebno je redovita posjeta vulkanizeru radi provjere stanja.
Kod povremenog pogona iz razvodnog mjenjackog
prijenosnika, pricvrscenog na glavni mjenjac,
ide po jedno kardansko vratilo na straznji i
prednji diferencijal,. U pravilu je pogon
straznje osovine permanentan, dok se prednji
pogon ukljucuje po potrebi. Diferencija li mogu biti
opremlj en i blokadom. U slucaju kvara na
sredisnjem diferencijalu ne smije se voziti s
pogonom na sve kotace. Glavcine sa spojkama
slobodnog hoda na prednjim kotacima sprjecavaju
okretanje poluosovina i kardana pri iskljucenom
pogonu prednje osovine.

Procesi koji se odvijaju u motoru za vrijeme njegova rada su vrlo složeni. Tok tlaka u cilindru
motora prikazuje se (p,V) dijagramom ili razvijenim dijagramom tlaka u ovisnosti o kutu
zakreta koljenastog vratila, a ovi se pak dijagrami koriste za analizu učinkovitosti motora.

Punjenje cilindara predstavlja masu plinova (smjesa goriva i zraka) koja je tijekom procesa usisa usla u cilindar. Zbog otpora strujanju zraka u usisnoj grani, zagrijavanja smjese na vrelim stijenkama cilindara i klipa, te zaostalih plinova izgaranja, u cilindre ulazi manje svjeze smjese nego sto bi odgovaralo zapremnini cili ndara. Što je punjenje cilindara bolje, to je snaga motora veca. Potrebno je redoviti obilaziti vaš autoservis kako bi vaše motor ispravno radio.

Punjenje cilindara moze se povecati manjim otporimastrujanja svjezih plinova i nizom temperaturom u cilindrima. To se postize:
- pravilnom konstrukcijom i izradom usisne grane,
- dobro odmjerenim prekrivanjem ventila,
- povoljno odabranim oblikom izgarnog prostora,
- vel ikim presjecima usisnih otvora,
- viseventilskom tehnikom,
- dobrim hladenjem,
- cistim fi ltrom zraka.
Punjenje cilindara pogorsava se:
- vecim otporima leptira gasa,
- kracim vremenima otvaranja ventila pri visem broju okretaja,
- manjim tlakom okoline (na svakih 100 mnm pada snaga za priblizno 1 %).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se