Halloween vozilaPročitali ste naš tekst o kolekciji bizarnih kostima, odabrali nešto za sebe i spremni ste za odlazak na Halloween tulum, ali vam je automobil preobičan za vaš uvrnuti "look"? I za to nudimo rješenje u obliku fotografija koje bi vas mogle inspirirati za preinake i maskiranje vašeg metalnog ljubimca. Bilo da ste se maskirali u sportaša, lopova, ubojicu, vješticu ili samo u idijota, sam' što nije automoto-modni guru ima nešto za vas.

ŠtiklamobilObožavate štikle (što je čudno ako ste muškarac), ali uvijek vas nažuljaju, nespretne su za hodanje i samo vam stvaraju probleme? Halloweenska večer prava je prilika da prezentirate vašu novu štiklu s petom visine gotovo dva metra. Samo vozite s oprezom u zavojima i nema sumnje kako će vaše prometalo baciti sjenu na sve ostale goste na tulumu, kao i na njihove automobile.



Mini Porsche za patuljkeUkoliko ste neobično niski rastom ili vam je omiljeni filmski junak Mini Me, odlazak na tulum u Porscheu koji se skupio prilikom pranja pravi je potez. Atraktivan izgledom, a dovoljno kompaktan za jednostavno parkiranje, idelno je prijevozno sredstvo, a u njemu se rado voze i osobe kostimirane u vrtne patuljke.



Dvije bube bolje su od jedneVozilo nastalo spajanjem dvije VW bube idealan je izbor za blizance koji će zajedno otići na tulum. Prednosti ovakve zanimljive "sijamski blizanac" bube neslućene su, iako ih još nismo u potpunosti otkrili. Zapravo, jedino što nam pada na pamet kao korisno u ovoj izvedbi je što na krovu vozite cijelu kolekciju rezervnih dijelova za slučaj da neštu u pogonskoj bubi crkne.



Glup i Gluplji psetoEvo automobila koji bi dobro odgovorao uz gotovo svaki kostim, pogotovo ako odjelo naglašava debilnu stranu vašeg karaktera. Naime, legendarni kombi proslavljen je važnom ulogom u filmu Glup i Gluplji, a zasigurno ćete i vi bit ipočašćeni brojnim uvredljivim epitetima odvedete li ovo "pseto" u šetnju gradskim prometnicama.



BasketballmobilEvo nešto za košarkaše i sve one koji u običnim automobilima nikada nemaju dovoljno mjesta za glavu! Opet se radi o VW bubi koja je ovaj put opremljena "kapom" u obliku košarkaške lopte. Osim što dizajnom lopte jasno dajete do znanja koji sport volite, iznad glave imat ćete mjesta čak i ako ste visoki tri metra, a na suvozačkom mjestu udobno će se smjestiti vaša djevojka maskirana u Marge Simpson.



Retardo maca spremna za spolni odnosNedostatak mašte i kreativnosti nekoga s previše vremena doveo je do ovog grozovito ružnog vozila. Mačka koje bi se i mala djeca uplašila bolesno zelenih očiju i repa podignutog u položaj "uđi u mene" dok se zavodljivo oblizuje dovoljno je nastrana da se, umjesto u promidžbene svrhe, koristi kao Halloween vozilo. Ukoliko poznajete autora ove debilane, platite mu piće, zaslužio je.



BatmobileEvo i modela za nostalgičare, ljubitelje stripova i treša iz prošlog stoljeća. Da, to je batmobil iz legendarnog serijala o Batmanu i njegovom potrčku Robinu. Prometalom nalik splavu kriminalce je moguće uhvatiti samo u svijetu mašte i na TV-ekranima, ali nema sumnje kako će ovo vozilo od svakog Hrvata učiniti instant heroja i zvijezdu.



Smart motociklUkoliko posjedujete Smart vjerojatno i sami proklinjete odluku što ste kupili preskupi Swatch sat na četiri kotača, evo savjeta da od kutije za cipele napravite nešto zanimljivo. Jednostavnom naljepnicom nezanimljivo, tromo, nesigurno i ružno vozilo postaje nešto novo - postaje motocikl, a motocikli su "cool". Maskirajte se u bajkera i čak će i Smart s ovakvom naljepnicom izgledati, ne možemo reći lijepo, ali manje ružno.



Hello Kitty katastrofaOvaj model zasigurno nije uniseks, a vjerojatno je očito kako su mu sklonije žene. S obzirom da postoji Hello Kitty sve, zašto ne bi postojao i automobil? Uz pravi kostim i masovnu upotrebu Hello kitty modnih dodataka, ovo je prometalo pravi izbor za večernji izlazak pod maskama. Naravno, nije izvjesno da će bilo koji frajer ući ovakav automobil, a ukoliko i pristane na vožnju s vama, vjerjatno je gay pa ništa od akcije.



Fiat MultiplaZa kraj donosimo dva prijedloga za vozila koja se čak i mogu vidjeti na našim prometnicama, a prvi od njih je Fiatova Multipla. Famozno ružan automobil nalazi se na prestižnoj listi megaružnih prometala i po našem bi mišljenju zaslužio i titulu najružnijeg da se nikada nije proizveo Yugo. U svakom slučaju, Fiat Multipla sramotna je sama po sebi, a za večer maskiranja dobro će ići uz svaku odjevnu kombinaciju ili kostim, ukoliko ste mentalno nestabilni ili slijepi.



Nepouzdan i ružan - Yugo cabrioŠećer na kraju, neponovljivi Yugo u sve samo ne atraktivnoj i zavodljivoj kabrio izvedbi. Rijetki bi rekli da se Yugu može prišit mnogo "naj" epiteta, ali Yugo je definitivno najružnije, najnesigurnije, najnepouzdanije, najhrđavije i najnepotrebnije vozilo u povijesti motoriziranih četverokotačnih prometala. Kao i u slučaju Fiat Multiple, oči prolaznika suigurno će vas pratiti zaputite li se na Halloween zabavu u ovom kabrioletu, a podrugljivi osmijesi su zajamčeni. Najveći nedostatak cabrio izvedbe srpske katastrofe je nedostatak grijanog stražnjeg stakla pa za guranje preporučujemo upotrebu rukavica.
Janko
30.10.2008. u 17:19 • 4 KomentaraPrint#

">Papreni nasljednik McLarena F1

nedjelja, 26.10.2008.
Papreni nasljednik McLarena F1Nekadašnji kralj cestovnih jurilica, McLaren F1, dobit će mlađeg, manjeg i jeftinijeg brata koji bi trebao uvesti pomutnju među konkureciju talijanskih Lamborghinija i Ferrarija. Slavno McLarenovo ime nije tek prišiveno novom modelu, radnog naziva P11, kao marketinški trik, radi se o punokrvnom sportašu kojeg je razvio McLarenov F1 tim stručnjaka ne štedeći znanje, iskustvo i tehnologiju. Tehničke novotarije još su na razini špekulacija, ali priča se o šasiji od ugljičnih vlakana, velikoj upotrebi kompozitnih materijala gdje god je moguće, a sve to kako bi se težina nove McLarenove cestovne jurilice zadržala ispod 1.200 kilograma.
Papreni nasljednik McLarena F1
Nema sumnje kako će performanse novog McLarena biti zapanjujuće, pogotovo kada se uzme u obzir da se za pogonski agregat brinu stručnjaci iz Mercedesa koji motorima opskrbljuju i McLarenov F1 tim. Svoje prste u izradi motora imat će i Mercedesovoi tuneri iz AMG-a koji pripremaju 6,2 litreni V8 motor na kojemu će zviždati i turbo punjač pa se očekuje razvijanje snage iznad 500 konja. O performansama se može samo nagađati, ali i time su se fizičari već pozabavili te je utvrđeno kako će "baby" McLaren do stotke ubrzavati za manje od 4 sekunde te maksimalna brzina od 320 kilometara na sat.

Papreni nasljednik McLarena F1
Prvi primjerci novog McLarena u fazi su testiranja, a serijska će proizvodnja krenuti završetkom proizvodnje još uvijek aktualnog McLaren Mercedesa SLR kojemu je udahnut novi život izbacivanjem verzije sa sklopivim platnenim krovom. Cijena je još uvijek nepoznanica, ali sigurno je kako se čast vožnje u McLarenu neće prodavati za manje od 150.000 funti, a taj će se iznos, ovisno o dodatnoj opremi, lako penjati i preko cifre od 2 milijuna kuna. Imate li toliko novca, stavite svoje ime na listu čekanja što prije, možda jedan od prvih primjeraka koji u 2010. izađu iz proizvodnog pogona bude upravo vaš.
Janko
Ilustracija: Autoexpress
26.10.2008. u 16:48 • 2 KomentaraPrint#
Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcemU slavnoj povijesti talijanskog Ferrarija bilježimo i nekoliko neslavnih pokušaja proizvodnje vozila na dva kotača, a Ferrarijevi motocikli nikada nisu ostavili značajnijeg traga među etabliranom konkurencijom iz Europe i Japana. No, s obzirom da se simbol Ferrarijevog propetog konja lijepi na sve, od grickalica, preko dizajnerskih laptopa i mobitela do parfema i gelova za tuširanje, izraelski se dizajner Amir Glinik pozabavio i Ferrarijevim motociklom te je dizajnirao V4. Prve su fotografije impresivne i dizajn je svakako drugačiji i zanimljiv, ali otkriva i da Ferrarijeve namjere za proizvodnju ovog čudovišta nisu previše ozbiljne.
Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcem
Krenimo redom. Poprilično dug motocikl skladnih je linija, oklop je gotovo minimalističkog dizjana, cijeli je motor vrlo nizak, ručke su višlje od osvrtnih zrcala, a dizajnom dominiraju ogromni usisnici za zrak u obliku škrga s obje strane motora. Dok je izgled svakako zanimljiv, ujedno je i manjkav jer je međuosovinski razmak jednostavno predug pa bi se Ferrari V4 vrlo teško kretao vijugavom trkaćom stazom. No, pogledamo li ispod oklopa dolazimo do nesvakidašnjeg bisera tehnologije koji anulira ostale manjkavosti motora. Naime, za pogon je odabran pravi Ferrarijev motor, i to onaj iz ultra ekskluzivnog modela Enzo. U redu, Enzov motor bio bi prevelik za smještaj između dva kotača pa je iskorištena samo njegova trećina.

Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcem
Tako je Enzov V12, ostavši bez osam cilindara, pretvoren u V4 kojim se pogoni Ferrarijev teaser motocikl. Upravo je agregat najveći adut za Ferrari V4, a Talijani su ionako poznati upravo po moćnim strojevima. Od ostalih detalja valja izdvojiti disk-kočnice a la Dodge Tomahawk gdje su diskovi smješteni na sam kotač, neznatno su manjeg promjera od felge, a po dva para kliješta brinu se za sigurno kočenje.

Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcem
Cijena, maksimalna brzina, ubrzanje, datum eventualnog početka proizvodnje, duljina liste čekanja i ostale pikanterije još se niti ne spominju, a najizvjesne je kako će Ferrari V4 i ostati na razini čuda inženjeringa koje je toliko skupo da može opravdati proizvodnju tek jednog "show bike" primjerka.
Janko
23.10.2008. u 22:59 • 2 KomentaraPrint#
Renault Megane SportNajnoviji Renault Megane, u svojoj trećoj inkarnaciji, još nije niti stigao na naše ceste, a marljivi Francuzi već "kemijaju" formulu za savršenog kompaktnog sportaka upravo na bazi tek predstavljenog Meganea. Njegova agresivna linija u izvedbi s tri vrata bit će dodatno naglašena u sportskom izdanju koje će biti pogonjeno dvolitrenim turbo benzincem, a koji će razvijati približno 230 konjskih snaga, istim motorom koji pogoni R26 izvedbu sada već starog Meganea. Prvi primjerci nove zvijeri iz Francuske već kruže Nürburgringom, a dolazak u salone očekuje se u u jesen iduće godine.
Za sportske performanse, u odnosu na "obični" Megane, sportska je verzija značajno olakšana upotrebom egzotičnih lakih materijala, prednjim krajem dominira spojler koji vizualno automobil još više približava tlu, a široki usis zraka pokazatelj je koliko je zraka potrebno da bi dvolitreno srce razvijalo 230 konja te se uspješno hladilo. Predimenzionirani kotači i kočnice te spušteni pragovi dominiraju bočno, tipično kupeovskom linijom, dok stražnji kraj obilježava jedna debela ispušna cijev smještena na samu sredinu stražnjeg odbojnika.

GTI
Ispune li se očekivanja po pitanju performansi, novi će sportski Megane bit jedan od najbržih kompakta na tržištu, a maksimalna brzina se opasno približava klubu 250 kilometara na sat, dok je za ubrzanje do stotke potrebno približno šest sekundi. Najveća je boljka iznimno snažnih kompakta pogon na prednje kotače, a u prenošenju velike snage na cestu samo preko prednjih kotača nema boljeg automobila od Ford Focusa RS. No, Renaultovi inženjeri kažu kako će novi prednji diferencijal s elektroničkim nadzorom stati na kraj dominaciji Forda. Nizu novina pridružuje se i unaprijeđeni dizel motor koji se ugrađivao i u sportsko izdanje prethodne generacije Meganea. Radi se o 175 konja snažnom dvolitrenom dci agregatu koji je upravo u Meganeu najviše veselio vozače sporstkim performansama i skromnom potrošnjom. Za kraj, očekivana cijena u Hrvatskoj će biti iznad 200.000 kuna, ovisno o opremi i izboru motora, a u tom cjenovnom razredu konkurencija je žestoka i Megane neće imati lak zadatak u "hot-hatch" društvu.
Janko
Ilustracija: Autoexpress
22.10.2008. u 08:54 • 1 KomentaraPrint#
Nissan SkylineSad već prilično davne 1969. godine japanska tvornica automobila Nissan na tržište je izbacila sportski model Skyline GT-R koji se proizvodio u pet generacija do 2002. godine. Međutim, od tada su svi ljubitelji japanskih sportskih automobila bili primorani čekati nasljednika čak punih pet godina! Napokon, sve je završeno prošle godine kada je predstavljen novi model - ultra sportski trkač iz zemlje izlazećeg sunca izašao je na svjetlo dana i spreman je uhvatiti se u koštac s kremom europske elite. Punih 480 KS koje izvlači iz 3,8 litrenog motra pomognutih sa dvije turbine omogućuju mu maksimalnu brzinu preko 300 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za uvjerljivih 3,8 sekundi.

Nissan Skyline
Nešto sasvim posebno na ovom automobilu je prijenos snage. Ona se prenosi na sva četiri kotača, što nije neobično kod supersportskih automobila, ali izvedba je nešto sasvim novo! Motor se nalazi sprijeda a 6-stupanjski sekvencionalni robotizirani mjenač na stražnjoj osovini (tzv. transaxle način igradnje). Omijer snage nije varijabilan samo između osovina već i između kotača stražnje osovine!! Ovim potezom japanski inžinjeri su postigli bolju raspodijelu težine između osovina a samim time i bolja vozna svojstva .Iz svega ovoga nameće se zaključak da je jedna od legendi europskih supersportaša Porsche 911 biturbo dobila poprilično ljutu konkurenciju. Nissanovi inženjeri najviše truda i znanja su uložili u podvozje ovog, složit će se mnogi, prekrasnog sportaša. Kilometri i kilometri testnih vožnji na Nürburgringu izbrusili su podvozje Nissanovog sportaša do savršenstva. Upravo sve to je razlog što je uspio na Nürburgringu sa 7 minuta i 38 sekundi poboljšti za dvije sekunde najbolje vrijeme kruga porshea turbo. Budući da većina znalaca iz svijeta motorsporta smatra ovu stazu jednom od najboljih i najzahtijevnijih na svijetu, mora se priznati kako je to definitivno jak dokaz da su japanski stručnjaci ponovo napravili automobil vrijedan divljenja, još jedan automobil snova...
Kokanindja
21.10.2008. u 19:54 • 0 KomentaraPrint#
Porsche PanameraNakon što je šokirao svijet predstavljanjem terenca Cayennea, Porsche priprema novi šok, a to je prava četverosjedna limuzina Panamera koja bi se trebala smjestiti na sami vrh premium segmenta. Kao i brojni drugi proizvođači super-automobila i Porsche se tako odlučio za ulazak u sasvim novi tržišni segment i rat s već etabliranim igračima za dio tržišnog kolača. Vrijedni auto-paparazzi već su snimili testne primjerke koji, mora se priznati, estetski baš i nisu neka poslastica. Naime, gleda li se Panamera sprijeda jasno je da se radi o niskom i širokom Porscheu, a slično je i gleda li se na automobil straga odakle izgleda kao blago napuhani Cayman. No, pogledom na bok nove Panamere sve pada u vodu...
Predugačak i neskladan profil narušava kompletan izgled, a djeluje kao da su dizajneri inžinjeri, u nedostatku inspiracije, tek izdužili neki model koji je trebao biti znatno krači. Dakle, novi će Porscheov četverosjed imati težak zadata u borbi za kupce, pogotovo kada se uzme u obzir da Panamera sigurno neće biti za svačiji džep. Tradicije smještaja motora na zadnju osovinu Porsche se odrekao već kod Cayennea, a i Panamerin motor smješten je ispred vozača dok je pogon na zadnje kotače.

Porsche Panamera
Za motorizaciju će najvjerojatnije biti zaduženi već poznati Porscheovi motori, a pretpostavlja se kako će se pod haubom Panamere se naći 4,8 litreni V8 motor koji razvija 385 konja u atmosferskoj i 500 konja u verziji opremljenoj turbom. S obzirom da se zadnjih godina Porsche nemilosrdno odriče nekih tradicionalnih rješenja koja su proslavila marku, može se očekivati kako će se za nekoliko godina na ulicama moći vidjeti Porschei ispod čijih poklopaca motora brunda dizelsko srce, što će rijetko koji štovatelj marke prihvatiti s veseljem. Bilo kako bilo, Porsche Panamera za tržište bi trebao biti spreman krajem iduće godine, a svijetska premijera očekuje se na ženevskom salonu automobila iduće godine dok se o cijeni još niti ne nagađa.
Janko
18.10.2008. u 19:08 • 3 KomentaraPrint#
Krajem iduće ili početkom 2010. godine na tržište će doći novi pripadnik "stajliš“ skupine malenih gradskih automobila, a radi se o Fiatovoj reinkarnaciji legendarnog Topolina (talijanski za "mali miš“) koji je žario i palio europskim prometnicama između 1937. i 1955. godine, a prodan je u više od pola milijuna primjeraka. Zanimljiv detalj oko novog, modernog Toplina je da će se, izvjesno je, proizvoditi u susjednoj Srbiji, u pogonu posrnule Zastave u koju Fiat ulaže znatna sredstva za modernizaciju. Govori se o iznosu od 400 milijuna eura, a talijanski proizvođač automobila planira proizvodnju od 200.000 komada Topolina iz Srbije.
Fiat Topolino stiže iz SrbijeInače, Topolino će biti osjetno manji od već minijaturnog Fiata 500 i glavni konkurenti bit će mu ultra-mini modeli poput Peugeota 107, Citroena C1, Toyote Aygo i najavljenog IQ-a, ali i dvosjeda Smarta. Za naklonost kupaca maleni će se Talijan iz Srbije boriti šarmom, stilom i dizajnom dopadljivom, prije svega, ženskom oku, a zanimljiva retro rješenja primjenjena su i na dio tehnike. Tako su procurile informacije iz Fiata koje govore o pogonu najmanjeg modela. Naime, priča se o pogonu malenim dvocilindarskim benzinskim motorom smještenim ispod poklopca pod kojim se kod moderne konkurencije nalazi prtljažnik. Nekarakteristično za male automobile u moderno doba, motor će pokretati stražnje kotače tri metra dugog Topolina koji će, usprkos malim dimenzijama, imati četiri sjedala. Prvi testni primjerci novog Topolina već su u fazi intenzivnog testiranja čime je Fiat odaslao poruku konkurenciji o ozbiljnim očekivanjima od najnovijeg gradskog mališana za kojeg se nadaju da će Fiat izvući iz višegodišnje financijske krize te vratiti Fiatu ugled kvalitetnog proizvođača.
Janko
17.10.2008. u 15:43 • 2 KomentaraPrint#
Usprkos napretku tehnologije, električni automobili i dalje se smatraju sporima, neatraktivnima, nezanimljivima i preskupim odabirom, pogotovo među zaljubljenicima u sportske automobile. No, njemačka tunerska kuća Ruf odlučila se na nesvakidašnji potez te je izbacila električni automobil zasnovan na aktualnoj generaciji Porscheove Carrere. Agresivan, nepogrešivo Porscheovski izgled svakako daje sportsku notu automobilu, ali umjesto moćnog brundanja legendarnih Porscheovih boxer motora, ispod poklopca motora čuje se tek tiho zujanje elektromotora snage približno 200 konja. Ruf Carrera electric Potentni elektromotor kompaktan je u usporedbi s benzinskim motorom slične snage te je težak manje od 100 kilograma, a potezni moment koji razvija može se uspoređivati s kamionima. Performanse Rufove Carrere sportske su, usprkos električnom pogonu, pa tako automobil do stotke ubrza za manje od sedam sekundi te potegne do maksimalnih 230 kilometara na sat. Ipak, najveća mana električnog pogona nalazi se u velikim i teškim baterijama, a od ove bolesti pati i električna Carrera. Naime, automobil je zbog baterija težak, za sportsko vozilo, velikih 1.900 kilograma, a čak i s toliko baterija autonomija iznosi tek 300-tinjak kilometara prije nego električna Carrera iscijedi baterije. Tu ne prestaju problemi jer da bi se električni automobil napunio potrebno ga je ostaviti spojenog na mrežu nekoliko sati što svakako utječe na komfor putovanja. Među velike nedostatke treba istaknuti i bešuman rad motora čime se hvale ekolozi, ali zaljubljenici u oktane mu se sigurno neće radovati jer rijetko se što može mjeriti s moćnim brundanjem sportskog automobila. Valja istaknuti i kako u egzotičnoj klasi sportskih električnih automobila Rufova Carrera ima opasnog konkurenta, a to je Tesla Roadster koji je od Carrere bolji u svakom pogledu, osim maksimalne brzine, a već je u serijskoj proizvodnji za razliku od Rufovog modela koji je tek prototip.
Janko
14.10.2008. u 17:09 • 5 KomentaraPrint#
Američka bi policija uskoro mogla u jurnjavu za negativcima i u kolonu "drive-in" prodavaonica krofni krenuti u potpuno novom automobilu koji je, posebno za potrebe policije, razvila Carbon Motors Corporation te ga nazvala E7. Iako dolazak novog modela u ruke "krojača pravde" još nije potvrđen, izvjesno je da se preko velike bare intenzivno razmišlja o uvođenju novog modela kojim bi u zasluženu mirovinu otišao vremešni Ford Crown Victoria, automobil koji je postao jedan od simbola američke policije i taksi službe. Novi E7 i Crown Victoria nemaju previše dodirnih točaka, izuzmu li se policijska svjetla i oznake, jer je E7, za razliku od zastarjelog Forda, moderan automobil. Carbon Motors E7Tako će korpulentnim američkim policajcima zasigurno biti šok što ne moraju stati na baš svaku benzinsku postaju te dopunjavati spremnik goriva zapremine milijun galona. Naime, E7 pokreće moderni trolitreni turbo-diesel motor koji razvija 300-tinjak konja, a za razliku od većine američkih automobila potrošnja neće stvarati virove u spremniku goriva jer se očekuje kako E7 neće trošiti više od približno 10 litara diesela ili biodiesela na 100 kilometara. Impresivne su i brojke o ubrzanju do 100 km/h, koliko bi E7 trebao pojuriti nakon manje od 7 sekundi. Policijski cruiser, očekivano, snagu na podlogu prenosi stražnjim kotačima preko šeststupanjskog automatskog mjenjača.
No, revolucionarna moderna motorizacija, izvedba i ovjes mogli bi predstavljati najveću prepreku za E7 jer je Ford Crown Victoria svoju popularnost stekao upravo zbog jednostavnosti zastarjele izvedbe koja je jamčila jeftino održavanje nakon brojnih oštećenja i kvrcavica koje nisu rijetkost u radu policajaca. Iako proizvođač novog policijskog vozila jamči pouzdanost za prelazak približno 400.000 kilometara, svu silu elektronskih pomagala i modernih luksuza poput ventiliranih i grijanih sjedala, još uvijek ostaje upitno jesu li Amerikanci spremni odreći se legendarne pouzdanosti tehnologije iz prošlog stoljeća.
Janko
13.10.2008. u 16:32 • 2 KomentaraPrint#

">Ime mi je Atom, Ariel Atom

nedjelja, 12.10.2008.
U engleskom gradiću Crewkernu, u kojemu živi manje od 7.000 stanovnika, upravo se radi na prvim primjercima jednog od najbrutalnijih cestovnih automobila ikad. Iako ime Ariel većinu podsjeća na prašak za pranje rublja, upravo tvornica tog imena priprema automobil koji na kilogram mase raspolaže s jednom konjskom snagom. Ariel Atom 500, kako se zove najnoviji model, težak je manje od 500 kilograma, a pokreće ga 2,4 litreni V8 motor koji uz pomoć turbo punjača razvija nevjerojatnih 500 konja čime su zajamčene performanse za obaranje rekorda. Ariel Atom 500Primjera radi, brutalni Bugatti Veyron, pogonjen strojem od 1001 konjske snage, na tonu težine ima tek nešto više od 500 konja što znači da je maleni Atom dvostruko brutalniji. Atom opremljen dvolitrenim motorom iz Honde Civic Type-r , koji razvija 245, odnosno 300 konja, ako je opremljen turbom, tako je dobio vanserijski brutalnog naslijednika. Valja istaknuti kako tvornica u engleskom gradiću zapošljava tek sedam osoba, a godišnje proizvode stotinjak automobila.
Očekivane performanse najnovijeg čuda na četiri kotača govore same za sebe. Prve kalkulacije govore da će Ariel Atom 500 do 100 kilometara na sat ubrzavati za tek nešto više od dvije sekunde, a za manje od šest sekundi Atom će već juriti nevjerojatnih 160 kilometara na sat! Naravno, s obzirom na to da Atom spada u perolaku kategoriju, uz novi aerodinamički paket i iznimno krutu šasiju, Atom 500 svoju će pravu snagu pokazati na zavojitim cestama gdje mu, nagađa se, niti jedan cestovni automobil neće biti ravan. Uvjereni u neprikosnovene performanse, čelnici Ariela već najavljuju utrku između Atoma 500 i Bugatti Veyrona nimalo sumnjajući u pobjedu nevjerojatnog omjera snage i težine najnovijeg člana obitelji Atom.
Janko
12.10.2008. u 19:30 • 3 KomentaraPrint#