Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcemU slavnoj povijesti talijanskog Ferrarija bilježimo i nekoliko neslavnih pokušaja proizvodnje vozila na dva kotača, a Ferrarijevi motocikli nikada nisu ostavili značajnijeg traga među etabliranom konkurencijom iz Europe i Japana. No, s obzirom da se simbol Ferrarijevog propetog konja lijepi na sve, od grickalica, preko dizajnerskih laptopa i mobitela do parfema i gelova za tuširanje, izraelski se dizajner Amir Glinik pozabavio i Ferrarijevim motociklom te je dizajnirao V4. Prve su fotografije impresivne i dizajn je svakako drugačiji i zanimljiv, ali otkriva i da Ferrarijeve namjere za proizvodnju ovog čudovišta nisu previše ozbiljne.
Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcem
Krenimo redom. Poprilično dug motocikl skladnih je linija, oklop je gotovo minimalističkog dizjana, cijeli je motor vrlo nizak, ručke su višlje od osvrtnih zrcala, a dizajnom dominiraju ogromni usisnici za zrak u obliku škrga s obje strane motora. Dok je izgled svakako zanimljiv, ujedno je i manjkav jer je međuosovinski razmak jednostavno predug pa bi se Ferrari V4 vrlo teško kretao vijugavom trkaćom stazom. No, pogledamo li ispod oklopa dolazimo do nesvakidašnjeg bisera tehnologije koji anulira ostale manjkavosti motora. Naime, za pogon je odabran pravi Ferrarijev motor, i to onaj iz ultra ekskluzivnog modela Enzo. U redu, Enzov motor bio bi prevelik za smještaj između dva kotača pa je iskorištena samo njegova trećina.

Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcem
Tako je Enzov V12, ostavši bez osam cilindara, pretvoren u V4 kojim se pogoni Ferrarijev teaser motocikl. Upravo je agregat najveći adut za Ferrari V4, a Talijani su ionako poznati upravo po moćnim strojevima. Od ostalih detalja valja izdvojiti disk-kočnice a la Dodge Tomahawk gdje su diskovi smješteni na sam kotač, neznatno su manjeg promjera od felge, a po dva para kliješta brinu se za sigurno kočenje.

Ferrari V4, motocikl pogonjen Enzovim srcem
Cijena, maksimalna brzina, ubrzanje, datum eventualnog početka proizvodnje, duljina liste čekanja i ostale pikanterije još se niti ne spominju, a najizvjesne je kako će Ferrari V4 i ostati na razini čuda inženjeringa koje je toliko skupo da može opravdati proizvodnju tek jednog "show bike" primjerka.
Janko
23.10.2008. u 22:59 • 2 KomentaraPrint#

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se